Dzisiaj jest 03 gru 2024, 18:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 maja 2020, 9:52 
*

Rejestracja: 19 lis 2019, 12:05
Posty: 44
Pojazd: barton falcon
No to muszę odkręcić ten wariator i sprawdzić tę tuleję tylko co ? podkładka czy jakaś krótsza , cylinder z głowićą też bym chętnie wymienił ale puki co sensu to nie ma bo pojedzie dokładnie tyle samo co teraz bo obroty będą te same , nie jestem zwolennikiem podnoszenia obrotów na wzór ścigacza a bardziej przełożenia i tu schodzy się zaczynają bo konstrukcja jest jaka jest i trzeba by ręcznie toczyć wszystko od nowa skoro nikt tego nie produkuje ale w sumie to bez sensu .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 lip 2020, 15:24 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
-Panowie znów mam problem z kolejnym euro 4 a mianowicie sprzęgło łapie / startuje z 4rpm m strasznego muła 7 -tys rpm i później spada do 6 rpm do 40 km a potem jest w miare dobrze 55-60km /h 7 tys rom , czy to jest wina sprężynek ?? i jakie dac rolki bo mam teraz 5,6g wsadzone mam zakupione 4-7,5g testowe ale nie mam czasu zbytnio by się cały czas bawić w rozkręcanie więc jaki przedział z rolkami celujecie 4-5g czy cięższe a co do sprzęgła to wydaje mi sie ze ma ona twarda sprężynę .Czy da się tym w zasadzie jeździć z 70 km/h z dobrym przyspieszeniem ?

-- 14 lip 2020, o 18:28 --

Dziś dałem rolki 4,5 g lepsze przyspieszenie lecz 50 km v max przy 7 rpm ale wydaje mi sie ze prędkość vmax była lepsza na 5,5 g co z tym zrobić ??, czy to faktycznie wina ecu ? czy może sprzęgła lub czy eksperymentować z rolkami cięższymi ale przyspieszenie moze byc jeszcze gorsze .

mały edit dziś dałem rolki 6g ( pasek wchodzi na sama góre ) i muł przy ruszaniu ale jest to wina prędzej ecu albo sprężynek łapią dopiero przy 4 tys , ale sprawa wygląda tak w 1 osobe na ulicy pod gore 50km , w normalnej jeździe vmax 60-62 km /h czy z tych 37mm tłoczka jak przy kosie spaliwnowej da się jeszcze coś wyciągnąć czy to jest max ? , co do modułu to czy jest sens znow przeprogramować ale czy to coś da może jedynie to ze nie bedzie molowaty i komputer nie bedzie zliczał spalin , co o tym sadzicie oraz jak wasze pojazdy z euro 4 sie sprawują .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2020, 5:59 
*

Rejestracja: 19 lis 2019, 12:05
Posty: 44
Pojazd: barton falcon
Mnie też licznik pokazuje 60/godz ale jak jadę to wskażnik elektroniczny słupowy przy drodze pokazuje mi szybkość 43km/godz liczniki ciulają aby nasze samopoczucie było lepsze , trzeba by wywalić wszystkie graty związane z euro 4 i wstawić starego typu czyli moduł ,gaźnik oraz wszystko co tam trzeba i dopiero to odblokować aby to jakoś jechało i pewnie taniej to wyjdzie niż przeprogramowanie modułu za co podobno liczą sobie sporo kasy .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2020, 16:00 
*

Rejestracja: 27 lip 2020, 15:58
Posty: 1
Pojazd: Barton Firefox 4T euro 4
Witajcie jestem posiadaczem Barton Firefox 4 T euro 4 silnik 139qmb.
Ściągnąłem tuleje na wariatorze. Jedzie już 60 km/h co jeszcze mogę zrobić aby zwiększyć prędkość maksymalną a także szybsze przyspieszenie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2020, 15:05 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Panowie mam pewien problem tzn skuter ma 7,5 tys rpm a jedzie max 50 km/h rolki 6 g - jak dam lekciejsze to efekt podobny może zamontować rolki 7g. Czyżby pasek 755 jest za długi i blokuje przekazywanie mocy i lepiej dać 729 ?? , czy to wina sprzęgła spręzyny ?.Co do modułu to czy ktos z was podmieniał moduł na euro 3 i czy duzo jest z tym pracy by zamontować standardowy gaźnik ? , bo w tym elketrogazniku jest dysza 7mm wielkości 82 a i tak skuter jest mułowaty zdaje sobie sprawę ze tutaj jest tłok 37mm a w standardowej 50 jest 39-40mm w teori ijest większa moc ale mam nadzieje ze ktoś już to przerabiał i podzieli sie info .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2020, 15:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Tak wiele pytań....tak mało odpowiedzi :mrgreen: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2020, 7:34 
*

Rejestracja: 19 lis 2019, 12:05
Posty: 44
Pojazd: barton falcon
yoemaster pisze:
Panowie mam pewien problem tzn skuter ma 7,5 tys rpm a jedzie max 50 km/h rolki 6 g - jak dam lekciejsze to efekt podobny może zamontować rolki 7g. Czyżby pasek 755 jest za długi i blokuje przekazywanie mocy i lepiej dać 729 ?? , czy to wina sprzęgła spręzyny ?.Co do modułu to czy ktos z was podmieniał moduł na euro 3 i czy duzo jest z tym pracy by zamontować standardowy gaźnik ? , bo w tym elketrogazniku jest dysza 7mm wielkości 82 a i tak skuter jest mułowaty zdaje sobie sprawę ze tutaj jest tłok 37mm a w standardowej 50 jest 39-40mm w teori ijest większa moc ale mam nadzieje ze ktoś już to przerabiał i podzieli sie info .

Na te pytania nie dostaniesz odpowiedzi bo nikt ich nie zna ,no wiesz nasi zakończyli dociekanie po opanowaniu obsługi ajfona , chcesz się czegoś konkretnego dowiedzieć to po ruskich forach musisz poszperać oni jeszcze kontaktują ciut lepiej jak my , u nas powiedzenie Chińszczyzna to szczyt umiejętności i wyższości .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2023, 6:18 
*

Rejestracja: 19 maja 2023, 16:28
Posty: 1
Pojazd: Yamaha Tracer 9 GT
berthold61 pisze:
yoemaster pisze:
Panowie mam pewien problem tzn skuter ma 7,5 tys rpm a jedzie max 50 km/h rolki 6 g - jak dam lekciejsze to efekt podobny może zamontować rolki 7g. Czyżby pasek 755 jest za długi i blokuje przekazywanie mocy i lepiej dać 729 ?? , czy to wina sprzęgła spręzyny ?.Co do modułu to czy ktos z was podmieniał moduł na euro 3 i czy duzo jest z tym pracy by zamontować standardowy gaźnik ? , bo w tym elketrogazniku jest dysza 7mm wielkości 82 a i tak skuter jest mułowaty zdaje sobie sprawę ze tutaj jest tłok 37mm a w standardowej 50 jest 39-40mm w teori ijest większa moc ale mam nadzieje ze ktoś już to przerabiał i podzieli sie info . Problem można rozwiązać za pośrednictwem strony https://goit.global/pl/

Na te pytania nie dostaniesz odpowiedzi bo nikt ich nie zna ,no wiesz nasi zakończyli dociekanie po opanowaniu obsługi ajfona , chcesz się czegoś konkretnego dowiedzieć to po ruskich forach musisz poszperać oni jeszcze kontaktują ciut lepiej jak my , u nas powiedzenie Chińszczyzna to szczyt umiejętności i wyższości .

Zgadzam się z tobą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2023, 10:40 
*

Rejestracja: 19 lis 2019, 12:05
Posty: 44
Pojazd: barton falcon
Ja na początem zamawiam odblokowane dellorto za 2 stówki jak się sprawdzi to nowy cylinder głowica 80cm a jak będzie psioczył to wypierdalam całe bebechy i wkładam stary typ gaźnika zwykły moduł i tyle jednym słowem olewam tą całą normę euro 4 pozbywając się wszystkich problemów a sam zrobisz to wiesz co zrobiłes oddasz komuś dalej nic nie wiesz a te kilka stówek w tą czy tamtą hm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy