Mnie vmax średnio interesuje, na evo nawet nie zmierzyłem go
-- 06 lut 2020, 23:19 --
Chłodzenie założone, można pomału zacząć się bawić
-- 12 paź 2020, 1:21 --
Jakby jeszcze kogoś interesowała historia Rometa (choć wątpię) i jak to poszło to było tak: pojeździłem chwilę na wm21 i rs2 ale doszedłem do wniosku że to nie jest to co chce i zaczęła się robota. Złożyłem go więc na takim secie:
-Cylek S6 sport pro mk2
-Wał carenzi racing hpc + koyo c4
-Wariator S6 R/T
-Przeciwtalerz S6 R/T
-Dzwon S6 R/T
-Sprzęgło S6 tq
-Korektor malossi overrange
-Pasek Athena
-Gaźnik oko pwk 24
-Filtr S6 racing
-Króciec nad koło
-Spawak 14k
-Pompa S6 SSP
I jakieś pierdoły
Sporo problemów żeby połączyć pwk24 na tym secie, ale gdy już się w miarę go udało ogarnąć to różnica była potężna. Pewnego dnia wybrałem się do szkoły i tego dnia łożysko igiełkowe postanowiło zrobić w górze silnika spotkanie z tłokiem głowica i cylkiem co skończyło się tak że mk2 jest na śmieci. Napęd wyprzedany, dół silnika zostawiłem z chłodzeniem, wpadł napęd seria jak najtańszy i Evo 50cc do tego wpadnie dellorto 19 i będzie daily upierdalacz, a przynajmniej taki był plan. Po drodze wyszły wszystkie wady używek tzn karter masowo gubi gwinty, w końcu musiałem zabrać się za robotę skrzyni a cylek miał na wydechowym tyle nagaru że trzeba było skrobać i papier na koniec. No i dodam, że głowica okazała się z innego cylka i na dwóch jest albo za luźno uszczelka albo za ciasno i nie wiadomo jak to będzie działać, trzeba będzie dobierać. Plan jest taki żeby mieć 50cc z tym że wydech jest w pizdu niedobrany, ale yebac. Jakby ktoś chciał to mogę zamieścić parę filmików jak pierdzial coś tam z jazdy i jakieś fotki
Joł