Dzisiaj jest 29 mar 2024, 13:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2021, 19:44 
*

Rejestracja: 29 maja 2021, 9:35
Posty: 2
Lokalizacja: Iłża
Pojazd: Peugeot Speedfight 4 LC
Witam, chciałbym się dowiedzieć gdzie znajdują się blokady w tym skuterze.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 cze 2021, 20:58 
**

Rejestracja: 09 sty 2021, 13:27
Posty: 214
Lokalizacja: Okolice Norymbergi - DE | Sanok - PL
Pojazd: Gilera Stalker
Imię: Artur
2t czy 4t?




_________________

Wpadnij do moich projektów! :)
http://forum.mieloch.pl/gilera-stalker-50cc-projekt-by-ado123-t426230.html
http://forum.mieloch.pl/piaggio-zip-ii-72cc-4t-projekt-by-ado123-t426722.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2021, 12:32 
*

Rejestracja: 29 maja 2021, 9:35
Posty: 2
Lokalizacja: Iłża
Pojazd: Peugeot Speedfight 4 LC
2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2021, 14:28 
**

Rejestracja: 09 sty 2021, 13:27
Posty: 214
Lokalizacja: Okolice Norymbergi - DE | Sanok - PL
Pojazd: Gilera Stalker
Imię: Artur
1. No to jak 2T i AC to z tylu wariatora usunąć blaszkę.

2. A jak chcesz całego odblokować to jakiś sportowy wydech.

Jak to pierwsze nie pomoże, to wyczytałem ze pozostaje moduł.




_________________

Wpadnij do moich projektów! :)
http://forum.mieloch.pl/gilera-stalker-50cc-projekt-by-ado123-t426230.html
http://forum.mieloch.pl/piaggio-zip-ii-72cc-4t-projekt-by-ado123-t426722.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2021, 12:23 
*

Rejestracja: 03 sie 2021, 12:18
Posty: 2
Pojazd:
ado123 pisze:
1. No to jak 2T i AC to z tylu wariatora usunąć blaszkę.

2. A jak chcesz całego odblokować to jakiś sportowy wydech.

Jak to pierwsze nie pomoże, to wyczytałem ze pozostaje moduł.


Dokładnie jak kolega napisał, czyli blaszka z tyłu wariatora, wydech posiada 2 blokady. Uważam, że nie opłaca się go ciąć tylko wymienić na sportowy. Jeśli chodzi o wymianę modułu to jest to nieopłacalne, ponieważ seryjny cylinder nie osiąga takich obrotów, żeby moduł go blokował. :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy