Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 18:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sie 2021, 11:05 
*

Rejestracja: 12 mar 2020, 16:18
Posty: 21
Pojazd: Yamaha Neos 2t 2002r
Cześć, pojazd to Yamaha Neos 2t 2002 więc tak seria cylek seria gaźnik muł straszny 60 vmax kupiłem china kit 70cc do tego gaźnik tec 19mm dysza główna 88 nowy króciec i uszczelka do tego filtr stożkowy revo Plan był pojeździć nim aby wytrzymał 200 km i tyle ale regulacja gaźnika wymaga wiedzy której znaleźć nie mogłem przez haos jaki panuje w tym temacie do rzeczy sytuacja jest taka że jak odpalę na ssaniu i nagrzeje się do takiej temperatury że wyłączam ssanie to ma bardzo wysokie wolne obroty po około 10 sekundach spadają i gaśnie śruba wolnych obrotów wkręcona prawie na maxa ale jak wykręcę o pół nawet to nie odpali bez ssania i jak odpali to ma wysokie obroty 2 sekundy i gaśnie śrubka od składu mieszanki nie poprawia sytuacji jedynie gdy jest bardziej wykręcona wtedy ma jeszcze wyższe wolne obroty. Sprawdzałem czy nie ma lewego powietrza i nie ma listki membrany mają już przerwy zamówię nowe ale na serii cylindrze 50cc wszystko działało poprawnie. Dysza wolnych obrotów 48 zabezpieczenie na iglicy najniżej .Jak jeszcze raz mi się udało go ustawić to koło w górę i gdy daję pomału gaz to się wkręca coś tam przerywa nie równo pracuje jednak gdy dam odrazu pełen gaz to buu na sekundę i dopiero się wkręca gdy dam zabezpieczenie na iglicy wyżej to jest jeszcze gorzej próbowałem wrócić z tym ustawieniem ale działał już zupełnie inaczej niestety taki gaźnik wybrałem nie chciałem kupować dellorto za 340 zł do przejechania 200 km nie wiem co robić :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 sie 2021, 14:12 
**

Rejestracja: 09 sty 2021, 13:27
Posty: 214
Lokalizacja: Okolice Norymbergi - DE | Sanok - PL
Pojazd: Gilera Stalker
Imię: Artur
Nie potrzebowałeś aż 19mm pod china 70cc. Wystarczyłby ci 17.5mm. No ale dobra jak już masz to trudno. Filtr stożkowy da ci jedynie inny dźwięk a raczej nie mocy. W dodatku stożek to dodatkowe problemy w regulacji gaźnika.

Co do reszty regulacji to niech ktoś inny się wypowie.




_________________

Wpadnij do moich projektów! :)
http://forum.mieloch.pl/gilera-stalker-50cc-projekt-by-ado123-t426230.html
http://forum.mieloch.pl/piaggio-zip-ii-72cc-4t-projekt-by-ado123-t426722.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2021, 15:05 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Walnięty gaźnik wg. mnie jest tu przyczyną. Czasami warto kupić droższy żeby potem nie wywalać 170pln do kosza. Jeśli nie ma opcji żeby chodził na wolnych obrotach równo i regulacja nic nie daje to proponowałbym zakup 17,5mm dellorto, np. z alledrogo (260pln). Chaosu w temacie regulacji gaźnika nie ma, są natomiast poradniki na forum od tego. Ta dysza wolnych 48 to chyba z d..y wzięta, 40-45 starcza w 19mm. Żeby zrobić 200km nie potrzeba skutera, rower wystarczy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2021, 15:21 
*

Rejestracja: 12 mar 2020, 16:18
Posty: 21
Pojazd: Yamaha Neos 2t 2002r
Tutaj temat dobor-gaznika-t426601.html Tutaj był temat jaki gaźnik wybrać. Wolne obroty udało mi się raz ustawić i były prawidłowe ale reakcja na gaz kiepska i pokręciłem śrubkami później wróciłem do tych ustawień i kicha zamówiłem dyszę wolnych obrotów 45 i zobaczę jutro jak to będzie chodzić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2021, 16:17 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
W 70cc da sięi 21mm wyregulować pod warunkiem że sam gaźnik jest sprawny. Zmiana dyszy wolnych obrotów nic ci nie da ponieważ śrubą składu mieszanki ustawiasz mieszankę na wolnych. Mniejsza dysza tylko spowoduje że bardziej będziesz musiał śrubkę wkręcić. Masz tematy w dziale 'zrób to sam' o regulacji gaźnika i wkręcanie śruby od wolnych obrotów na max żeby tylko nie zgasł, na pewno nie jest regulacją. Powoduje to wtedy branie paliwa z iglicy i sztuczne podtrzymywanie wolnych, a prawidłowo jak silnik pobiera paliwo tylko z dyszy wolnych obrotów na wolnych obrotach. Te gaźniki Tec (china) 19 są w większości wadliwe, także stąd z miejsca polecam zmianę gaźnika i zaoszczędzenie nerwów. Piszę tak bo to przerabiałem już.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2021, 11:13 
*

Rejestracja: 12 mar 2020, 16:18
Posty: 21
Pojazd: Yamaha Neos 2t 2002r
Doszły mi nowe listki membrany Athena założyłem i odstają strasznie gdy popuszczę śrubki to przylegają ale cały ogranicznik jest luźny co z tym zrobić :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2021, 12:52 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
W serii zaworze minarelli tak już jest, one się tam zbytnio nie nadają i odwracanie ich na drugą stronę nic nie da. Wina zaworu że nie przystosowany. W piaggio za to idealnie pasują :D
Kiedyś puściłem skuter na odstających nowych athena albo malossi carbon w serii zaworze i nie było źle, wręcz bardzo dobrze latał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2021, 14:50 
*

Rejestracja: 12 mar 2020, 16:18
Posty: 21
Pojazd: Yamaha Neos 2t 2002r
Ahh... miało być tanio i w miarę ale jak zawsze jeszcze to to i to :D 500 zł bym dołożył i już bym miał Aeroxa na sporcie jak kolega a więc pytanie moje czy ten zawór membranowy będzie pasował do tych listków membrany Atheny ? ktoś wie :/ https://sklep.mieloch.pl/szukaj/zawor-m ... 50_DO07_07




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2021, 15:28 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Kup motofroce racing albo jakiś barikit za 100pln co ma już fabrycznie płytki kompozytowe, wyjdzie podobnie i 100% szczelny. Jak fabrycznie ma np. z włókna szklanego to spoko zmienić na carbon, jak ma metalowe to w minarelli nie dasz carbonowych. Piaggio ma z włókna oem i dlatego carbonowe (np. atheny) pasują :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2021, 14:28 
*

Rejestracja: 12 mar 2020, 16:18
Posty: 21
Pojazd: Yamaha Neos 2t 2002r
założyłem stare płytki membrany chciałem wymienić dyszę wolnych obrotów a tu taki h*j że jednak 45 jest fabrycznie... śrubka mieszanki pół obrotu przed wykręceniem z gwintu i kopci bardziej niż na bardziej wkręconej ale jakoś to chodzi "Gówno ożyło" zobaczymy ile przetrwa ta chińska myśl techniczna za 129 zł :)
Zapomniałem jeszcze napisać że wydech to jakiś taki https://allegro.pl/oferta/tlumik-wydech ... 0949792684 taki był




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy