Dzisiaj jest 28 mar 2024, 19:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sie 2021, 13:42 
*

Rejestracja: 30 sie 2021, 13:31
Posty: 3
Pojazd: Zico Simpli, Yamaha R1 RN09
Dzień dobry,

Z góry zaznaczę, że jestem zielony w skuterkach i w 2t, jakiś czas temu kupiłem skuter Zico Simpli na dojazdy do pracy w bardzo okazyjnej cenie (300zl). W skuterze wymieniłem iskrownik (był brak iskry), następnie wyczyściłem i wyregulowałem gaźnik, wymieniłem filtry powietrza i paliwa, założyłem nową świece.

I tu się rodzi moje pytanie, skuter ma odblokowany moduł I rozpędza się do licznikowych 60km/h, niezależnie czy jadę z górki czy po prostej. Jest możliwość zwiększenia mu tej prędkości do okoo 70 km/h, aby bezpiecznie poruszać się po drogach? Może wymiana dyszy w gaźniku ewentualnie rolki wariatora?

Nie chodzi mi o typowy tuning i wkładanie pieniędzy, ponieważ do szybszej jazdy mam inny pojazd, raczej coś małymi nakładami.

Z góry dziękuję za podpowiedzi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 sie 2021, 14:32 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Zdjęcie blokad + serwis i regulacja napędu, powinien z fabrycznym cylindrem i wydechem iść 70 licznikowe, jak nie więcej, bo one strasznie przekłamują. Z 4 KM dużo nie wyciągniesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2021, 15:34 
*

Rejestracja: 30 sie 2021, 13:31
Posty: 3
Pojazd: Zico Simpli, Yamaha R1 RN09
A jesteś w stanie podpowiedzieć jakie są to blokady? Zdejmowałem ten talerz na wariatorze i nie było tam tej podkładki, moduły mam dwa odblokowane (jeden z tym różowym przewodem,który się odpina, żeby nie zliczał obrotów na pasku). Nie wiem gdzie jeszcze szukać blokad


Licznikowe 60 daje na GPS około 56.

Dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sie 2021, 16:11 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd: