Dzisiaj jest 29 mar 2024, 14:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lis 2021, 15:01 
*

Rejestracja: 24 lip 2018, 19:14
Posty: 6
Pojazd: Aprilia Rs 125
Witam chcę kupić któryś z cylindrów ,czy ktoś z forumowiczów ma takie cylindry ? Lub miał ? .O Athenie modular 70 słyszałem bdb opinie tak samo o MK1 jednak o MK2 już są różne , słaby nicasil oraz szybko się zużywa i szybko można go zatrzeć.Jak z mocą w takich cylindrach ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 lis 2021, 16:57 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Miałem w rękach sprzęt z mk2 i powiem ci, że jak właściciel nie dba, nie stosuje się do instrukcji cylka, jeździ na źle wyregulowanym napędzie to taki cylinder nie pożyje długo i będzie słabszy niż 50cc ze sport wydechem. Jeszcze co do mk2 to rzesza ludzi w DE swego czasu jeździła na tym, powstała masa projektów m.in. Tune my scoot, dużo testów na hamowniach i recenzji, również w USA. Znam też osoby co chwalą sobie mk2. Od strony fizycznej to mk1 jest troszkę niżej strojony od mk2 i ma gorzej rozłożone okna co powoduje w nim pewną blokadę potencjału.
O nicasilu sie nie wypowiem bo nie przeprowadzałem i nie widziałem testów grubości powłoki.
Także czy zły cylek? Odpowiedz sobie sam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2021, 18:49 
*

Rejestracja: 24 lip 2018, 19:14
Posty: 6
Pojazd: Aprilia Rs 125
Nie jestem do tego cylindra przekonany,jedni chwalą inni że nie,że lepszy był mk1 trwalszy itp,Za to Mk2 wieszka moc i tak jak pisałeś,że trzeba dbać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2021, 21:50 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Powiem tak - oba cylki są dla specjalistów i wymagają dbania. Jak osoba bez wiedzy i umiejętności będzie montować to oba padną szybko. Jak reszta gratów będzie źle dobrana lub zajechana to padną szybko oba. Jak nie będą szanowane to padną szybko. Jak nie będą serwisowane na czas to padną szybko.
Nie wiem kto to będzie montował, czy komuś to zlecisz czy jak. Jak samemu to lepiej kup polini sporta i będziesz dłużej się ciszył sprawnym sprzętem.
Każdy może napisać 'stage6 mk2 to szrot, zatarł mi się po 500km' - coś to wnosi? Dla mnie to śmieciowa opinia. Znaczna większość opinii o zacierających się cylindrach, nawet chińskich, to brak wiedzy, narzędzi i umiejętności mechanika - nie wina cylindra !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lis 2021, 21:12 
*

Rejestracja: 24 lip 2018, 19:14
Posty: 6
Pojazd: Aprilia Rs 125
Witam szukam cylindra racingowego.Zastanawiam się nad Stage6 Mk2 ,ale z opini wynika że ma słabą warste Nicasilu i szybko można zatrzeć,ale znowu ma mnóstwo mocy ,polecane są również Mk1 które opinie maja bardzo dobre.Czy ktoś z forum ma któryś z cylindrów i może się wypowiedzieć ? Ktoś coś może innego polecić ? Rozglądam się nad czyms co już pojedzie i będzie miało trochę mocy :D


Ostatnio zmieniony 29 lis 2021, 21:12 przez scoot, łącznie zmieniany 1 raz
Połączono posty ze względu na te same pytania przez tego samego autora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy