scoot pisze:
Każdy cyl zgra się z next-r, poza t6 racing. Wymieniając cyl na sport 70 nie zapomnij zmienić paska, wariatora, gaźnika na 17,5 i najlepiej sprzęgło na np. polini evo (najtańsze i najlepsze). Głowica od 70 ma być, inaczej będą problemy z UPG, przegrzewanie i inne cyrki. Seryjna to może być ale jak sprzęt jest zblokowany do 45km/h i ma się seryjny wydech. Jak chesz 80km/h to ja bym się na 50cc skupił i nie kombinował z 70cc. Najtaniej wyjdzie a 80km/h bez męczenia powinien łapać. Ustaw napęd na przedział 8-9k rpm i będzie dobrze.
Co do forum to ludzie pracują, piątek jest. Szybiej to tylko w warsztacie pomogą.
Witam. Mam przedział obrotów 8-9k. Przy maksymalnej prędkości nawet ciut więcej niż 9. Z górki wczoraj ponad 9,5 tys i rekord na gps 87km/h ale z dużym wiatrem w plecy, na drodze lekko z górki i na pochył. Na prostej bez wiatru brakuje jednak sporo do tych 8 dych. Bardzo ciężki nie jestem a na tą chwilę grubo ubrany ważę 80kg. Wariator mam nówkę, pasek również. Po niedzieli będę testował te rolki jeszcze ale wydaje mi się, że skoro teraz kręci mi skuter 9k z hakiem to mogę zbilżyć się na lżejszych rolkach do odcinki (szczególnie z górki). 10,5 tyle na max kręci. Podczas przyspieszania nie spada mi poniżej 8k obrotów czyli praca jest na prawdę równa. Pozostaje zbyt mocna centralka albo za słaba kompresja. Skuter ma tylko 8 tys przebiegu czyli niewiele.
-- 25 sty 2022, 19:15 --
Pogody wciąż nie ma ale na siłę porobiłem te testy. Przetestowałem rolki 6,5 i 7,5 g. Na tych pierwszych za dużo darcia silnika było a vmax jakby ciut mniejszy. Przyspieszenie wcale nie wzrosło jedynie obroty. Na 7,5g rolkach vmax bardzo podobny co na rolkach 6,9g tylko obroty ciut niższe. Zostawię te 7,5g bo będzie troszkę zdrowiej dla silnika. Jak będą idealne warunki to pojadę na swoją ulubioną drogę testową aczkowiek wątpie żeby wyniki były na plus. 8 dych to za cholerę nie da się osiągnąć jadąc po prostej bez wiatru w pozycji kierującego bez udziwnień.