Skrzynia jest szczelna, przynajmniej mi się tak wydaje
W jaki sposób dochodzi do jej nieszczelności? Wydech był czyszczony Dimerem, więc to też odpada. Kompresja powinna być git, gładź jest w dobrym stanie, jedynie jedna ryska bardziej widoczna.
Edit
Nowe obserwacje, wydaję mi się, że jednak moim problemem jest gaźnik, ogólnie dziwnie ten sprzęt reaguje po odpuszczeniu manetki i jej ponownym odkręceniu, trzeba czekać z 0,5s jakby gaźnik miał laga i skuter miał dalej moc jechać. Gaźnik jest cały spocony w paliwie. Dodatkowo przy tej full manecie, to bardziej jakby te obroty nie wzrastają, tylko jakby go coś zduszało i spowalniało
#2
Ile poprawnie barów kompresji powinien mieć zdrowy silnik? Jeśli kompresja będzie poniżej tej odpowiedniej, to gdzie może ona uciekać? Jeśli kompresja będzie dobra, to zostanie tylko chyba kwestia gaźnika
#3
Witam po dosyć długiej przerwie, zmierzyłem dzisiaj kompresje i na w pełni otwartej manetce wynosi ona ponad 9 barów, około 9,6
Cylinder był lekko rozgrzany, tzn. 2 minuty pyrkania na wolnych i szybka runda 500m. Więc kompresja chyba też nie powinna być winowajcą moich problemów.
Pomysły zaczynają się kończyć
#4
Zamówiłem dzisiaj dellorto 19mm, nówkę funkiel, zobaczymy czy to coś pomoże w rozwiązaniu mojego problemu.
#5
Gaźnik zamontowany. Zamontowana dysza 85. Skuter jest elastyczny, ma mocny dół. Odkręcając nie ma już żadnego przerywania, czy innych niespodzianek. Skuter osiąga swoje maksymalne obroty, poznaje to poprzez dźwięk. V-max na blacie zawrotne 90km/h
Nie wiem czego się jeszcze chwytać
#6
Yasuni R zamontowane, dół kosa, ale po odkręcenie manetki na maksa, dalej mnie ta moc jakoś nie porywa, siła ciągu na rezo jest wyższa niż na extra v2, ale to dalej nie to. Aktualnie ma ma mowy o żadnym mule w każdym zakresie obrotów, problemie w wkręcaniu się na obroty, jest dobrze wyregulowany. W przyszłym tygodniu zobaczę ile maks wchodzi pasek i jak to cudo będzie latać na rolkach 5,5g zamiast 5g. Ale nie wiem czy to w jakiś sposób pomoże. Może ktoś będzie miał inny pomysł co może być nie tak z tym vmaxem. Podaje aktualny set
#7
Rolki 5,5g wrzucone zamiast 5g, pasek wchodzi ile tylko się da, zmniejszył się zakres obrotów maksymalnych, gaźnik wyregulowany, wrzucona dysza 95. 0-100 licznikowe w mgnieniu oka. V-max zmierzę jak zamontuje wszystko owiewki. Przewiduję około 120-125 licznikowych vmaxu, czyli 100-105 GPS. Na dole set i napęd jeśli ktoś potrzebował by odniesienia do regulacji swoich maszyn.
- Malossi sport 70 (kompresja około 10 bar)
- Dellorto 19mm (dysza 95)
- Yasuni R
- Wariator S6 Sport pro (rolki 5,5g)
- Polini Evolution 3g (centralka stage6 medium, sprężynki sprzęgła niebieskie polini)
- Polini Speed Bell
- Pasek Dayco Kevlar
- Przeciwtalerz Motoforce
- Zawór membranowy Motoforce Racing