Dzisiaj jest 21 lis 2024, 21:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 wrz 2022, 19:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2022, 19:37
Posty: 2
Lokalizacja: Lubin/Dolnośląskie
Pojazd: Junak 901 72cc
Imię: Mateusz
Mam następujący problem.
Pewnego dnia junaczek zgasł podczas jazdy. W żaden sposób nie dało się go uruchomić.
Pomogło skręcenie dawki prawie do zera, a dokładniej 1/2 obrodu od pełnego wkręcenia śruby regulacyjnej.
Sprawdzone na innym gaźniku, to samo.
Inny (oryginalny, zablokowany) moduł, to samo.
Świeca, cewka z przewodem nowe.
Na razie jeździ na takim ustawieniu gaźnika, świeca czarna, przed awarią prawidlowa kawa z mlekiem


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 wrz 2022, 17:02 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
To że teraz świeca jest czarna to oznacza że skład mieszanki jest nieprawidłowy (mieszanka zbyt bogata) sprawdziłbym stan cylindra czy nie doszło do przytarcia skoro nagle zgasł




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2022, 21:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2022, 19:37
Posty: 2
Lokalizacja: Lubin/Dolnośląskie
Pojazd: Junak 901 72cc
Imię: Mateusz
Mate57 pisze:
To że teraz świeca jest czarna to oznacza że skład mieszanki jest nieprawidłowy (mieszanka zbyt bogata) sprawdziłbym stan cylindra czy nie doszło do przytarcia skoro nagle zgasł

Jak zgasł świeca miała prawidłową barwę. Momentalnie jednak została zalana. Przed tym dawka na śrubie regulacyjnej ustawiona była na kilka obrotów od "zera". Teraz dawka jest ustawiona na absolutne minimum (1/2-1/3 obrotu od zera), a mimo to jest nadal za bogato. Mimo to silnik działa, a motor dalej jeździ. Dodatkowo po przygazówce do 8k obrotów, zejściu do 4k i ponownym dodaniu gazu silnik lubi przymulić wieńcząc to solidną marchewą z wydechu, lub bąkiem czarnego dymu.
Plus jest taki (o ile w awarii można doszukiwać się plusów) że pali od strzała bez ssania i to przy temperaturach panujących obecnie nocami. Wcześniej 2 minutki na ssaniu trzeba było mu poświęcić żeby nie zgasł.
Ogólnie działa na pierwszy rzut oka elegancko, tylko z jakiegoś powodu jakby na siłę zasysa więcej paliwa niż potrzebuje.

Czy takie objawy może dać przestawiony rozrząd? Pozostałości spalin w komorze = mniej powietrza. Jak sprawdzałem czy to nie wina filtra parę razy strzelił w gaźnik...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2022, 16:23 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
matteoo2510 pisze:
Czy takie objawy może dać przestawiony rozrząd?

Mało realne żeby w takim silniku doszło do przestawienia rozrządu. Łańcuch by musiał mieć bardzo, bardzo duży luz




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy