Dzisiaj jest 01 mar 2025, 9:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 lis 2009, 18:32 
*

Rejestracja: 20 wrz 2009, 23:31
Posty: 2
Lokalizacja: Niemcy
Pojazd:
Mój motorek ma przejechane 11tys km już na tym sprzęgle i myślę że już na niego pora.Tylko nie wiem jak to zrobić prosił bym o jakiś poradnik, i przy okazji chciał bym się zapytać gdzie są w nim blokady,ale proszę o rozwiniecie swojej wypowiedzi a nie np...gdzieś w wydechu gdzieś w gazniku..

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2009, 19:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
Więc

Sprzęglo to standart odkrecasz kape i masz caly kosz sprzegla (oczywiscie spószczasz olej przed odkreceniem kapy) następnie odkręcasz ten regulator sprzęgla co trzyma kosz i spręzyny. No i juz mozesz wysiągnąs tarczki8 miedzy nimi sa takie blaszki wazne zebys nie zgubil (dolkadnie nie pamietam ale chyba bedzie sie dalo zdjac te tarczki juz dawno tego nie robilem) Wymieniasz tarczki i przy zakrecaniu wazne
- dkorac spręrzyny na krzyz na maxa potem jak jest ta regulacja do wkręcenia to musisz dokręcac tak ze by gdy ruszysz ( z pycha najlepie jto sprawdz albo rozrusznikiem zakręc ) oczywiscie bez naciskania sprzegla to tarczki nie powinny sie ślizgac, gdy wcisniesz sprzeglo to powinno ladnie slizgac ;)

Co do blokad to sprawdz
-moduł
- dyfuzor tam najczesciej jest jakas blacha
-gaznik (zwęrzka lub zbyt mala dysza)
-filtr powietrza




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2009, 21:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
witam przepraszam ze sie wtrace do tematu ale "xpsFan"jak to zwezenie w gazniku wygląda ?? i jak mozna je usunąć ?

Nie chcialem robic nowego postu zeby balaganu nie robic Takze wybac strozu forum ;)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 23 lis 2009, 21:21 przez Drifter16, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2009, 1:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
jeśli to silnik minarelli am to kolega XpsFan zapomniał o spuszczeniu płynu chłodzącego "!!"

te blaszki to przekładki sprzęgłowe, zazwyczaj są nowe w komplecie z nowymi tarczkami sprzęgła.

jak to minarelli am to do tego jest serwisówka, zreszta tam wszystko pięknie widać co trzeba odkręcić. Trzeba uważać tylko aby nie połamać tych elementów, w które się wkręca śrubki trzymające sprężynki - łatwo złamać. No i o tym, żeby dobrze złożyc kosz sprzega - są znaki na nim, oraz przeciwwagę - też powinny być znaki.

resztę podaje serwisówka.

co do blokad to za bardzo bym się nie wypowiadał. gaźnik może być zdławiony przez założenie mniejszej dyszy (jak to juz mądrze zostało napisane) a dalej to raczej króciec ssący i membrany - w sensie że nie będą sobie odpowiadały wewnętrznym przekrojem i przelotem, przez co będą dławiły osiągo. zresztą było juz troche tego na forum.

pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy