Dzisiaj jest 04 mar 2025, 23:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lis 2009, 23:59 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
Witam. Planuje zakupić cylek poziomu racing. Zastanawiam się nad Hebo manstonem replicą i Malossi MHR. Proszę o wszystkie plusy i minusy tych cylindrów , a nie odpowiedzi typu "Bierz mhr"




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2009, 15:09 
*

Rejestracja: 16 paź 2009, 11:33
Posty: 10
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
ChLebo jest mocniejszy ale jego żywotność jest bardzo krótka. Ok. 4-5tyś KM A Mhr replica nie odbiega mu osiągom a jej żywotność jest dużo większa. Niektóry przejezdzają na MoHeRowej Replice ponad 20tyś km bez problemu. Ja sam osobiście mam od niedawna MHR'ke i ma niesamowitą moc. Bierz Mhr'a i się nie zastanawiaj :P A nie jakieś Chlebo (hebo) :P:P:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2009, 15:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Bierz Hebo..

Nie ma co porównywać, Hebo jest mocniejszy, i nie mówcie mi ze na mhrze replice przejżdzacie 20kkm bez zmiany tłoka hahah




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2009, 21:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2009, 19:36
Posty: 310
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
ja miałem MHR i miałem Nie całe 17 tys Przebieguu to się nicassil Przetarł,a mhr założyłem przy 6 tys ;)




_________________

@ @ @ @ http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115627 @ @ @ @




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2009, 22:51 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
to ze mhr ma wieksza zywotnosc to slyszalem ale jak z osiagami ?
Na mhrce ponoc te 120 wycisne a jak jest z hebo ? czy 10k zrobie bez zmiany tloka ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2009, 23:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 15:54
Posty: 92
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd:
hebo ja bym bral




_________________

Max333


Ostatnio zmieniony 28 lis 2009, 23:10 przez Max333, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2009, 23:16 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
Nie pytam sie co ty bys bral , tylko co jest lepsze ...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2009, 23:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 15:54
Posty: 92
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd:
hebo




_________________

Max333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2009, 23:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
speedwander pisze:
ja miałem MHR i miałem Nie całe 17 tys Przebieguu to się nicassil Przetarł


Czyli cylek praktycznie do kosza. Tłok należy zmieniać praktycznie co sezon, chyba, że jeździsz po 12tyś km to 2x w sezonie, tak samo w Hebo, tylko Hebo mocniejszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2009, 15:22 
*

Rejestracja: 16 paź 2009, 11:33
Posty: 10
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Nie porównuj wytrzymałości Hebo do Malossi. Malossi ma 2 pierscienie i gadałem z ludźmi który przejzdzali na min z 20tyśkm i potem nowy tłoczke i dalej śmigają a Hebuś ma 1 cieniutki pierścionek dzięki czemu kręci większe obroty ale za to żywotność jest bardzo ograniczona.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2009, 15:28 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
a jaka jest roznica mocy ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2009, 20:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2009, 19:36
Posty: 310
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
2-4 konie




_________________

@ @ @ @ http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115627 @ @ @ @




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2009, 20:10 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
a na manstonie zrobie te 10k ? bez wymiany tloka ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 8:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Może zrobisz te 10kkm, ale jak dbasz, tak masz. W zaleceniach jest chyba wymiana co 5kkm

julek1994, Akurat mam kolegę z Mhrem Replicą i jakoś nie robi na tym 20kkm, a już po 9kkm go brał malossi sport AC :(

Masz w ogole jakieś porównanie mocy między tym twoim Mhrem i Hebo ? Ja mam, dlatego wziąłem Hebo...


Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 8:11 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 11:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 22:26
Posty: 14
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
tłok powinno się wymieniać co 5 tyś km... hebo jest mocniejsze ma podan 13 koni mocy a mhr w dodatku replica moze z 10-11 nie jestem pewny... w dodatku mhr ma 2 pierścienie gorsszy momęt obrotowy... a hebo 1 pierscien i dzielony kanał wydechowy... osobiscie polecam hebo jest leprze... co do zmiany tłoka co sezon się nie powinno go zmieniac wystarczy pierścien chyba ze w sezon nalatasz ze 5 tys km to wtedy tłok




_________________

Zapraszam NRG ~~Stage6~~

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=38446




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 11:33 
*

Rejestracja: 16 paź 2009, 11:33
Posty: 10
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
klikszen pisze:
Może zrobisz te 10kkm, ale jak dbasz, tak masz. W zaleceniach jest chyba wymiana co 5kkm

julek1994, Akurat mam kolegę z Mhrem Replicą i jakoś nie robi na tym 20kkm, a już po 9kkm go brał malossi sport AC :(

Masz w ogole jakieś porównanie mocy między tym twoim Mhrem i Hebo ? Ja mam, dlatego wziąłem Hebo...


Ty porównujesz sporta i to jeszcze ac. Za kilka dni bedę się prubował z manstonem w AC.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 14:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
julek1994 pisze:
prubował


Narazie to próbuj nie robić błędów


W tym porównaniu pokazałem Ci, że Mhr po 9kkm przegrywa z malossi sportem, rozumiesz? A to na nowym tłoku nie miałoby miejsca.


Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 14:41 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 16:18 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
@klikszen masz jakis filmik z twoim hebo ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 17:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Nie założony jezcze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 22:00 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
a jaki wydech do tego ?? fr3 styknie ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy