Dzisiaj jest 10 lut 2025, 17:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 lis 2009, 16:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2009, 16:56
Posty: 259
Pojazd:
po czym można poznać że pierścienie są do wymiany? :D




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2009, 18:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
sprawdza się luz na zamku




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lis 2009, 20:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Wkładasz pierścienie do środka cylindra mw. po środku oraz lekko z góry popychasz je tłokiem aby równo osiadły i sprawdzasz przerwe.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2009, 9:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2009, 20:58
Posty: 44
Lokalizacja: Chojnów
Pojazd:
no a bez ściągania cylindra można sprawdzić kompresje... pierścienie są częstą przyczyną słabego ciśnienia




_________________

Aerox '99r V. Rossi Edition:

- Stage6 Racing
- Stage6 Pro Replica
- Malossi Multivar
- Przeciwtalerz Malossi
- Centralka Malossi
- Żółte sprężynki
- Dellorto PHBG 21

Peugeot Jetforce C-TECH NA SPRZEDAŻ !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2009, 9:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Przy większej prędkosci będzie objaw częstego przerywania tzn będą skakać obroty i prędkość, i będzie słychać takie dzwonienie pierścieni ale nie zawsze.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2009, 10:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2009, 16:56
Posty: 259
Pojazd:
no to chyba mam pierścienie do wymiany bo przy większej prędkości obroty trochę skaczą i strasznie kopci a jak jadę wolniej to nie kopci




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2009, 14:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
A skuter jest słabszy niz kiedys ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2009, 21:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2009, 16:56
Posty: 259
Pojazd:
nie wiem bo niedawno kupiony ale kopa ma mocnego tylko jak się zagrzeje to można go nogami przytrzymać ale to wina sprzęgła :D chyba

ps: a kompresje mam chyba dobrą bo pali od połowy kopa, na zimnym :D




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 lis 2009, 12:46 przez Jacek8w, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2009, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 14:48
Posty: 106
Pojazd:
Sprawdź czy możesz odpalić go ręką. Jeżeli kopniak pójdzie bez użycia większej siły, to znak, że kompresja nie jest za dobra.




_________________

## POLINI ## <- Klik

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 15:46 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2009, 16:56
Posty: 259
Pojazd:
ni ma bata pali ładnie kopka nie za lekko nie za ciężko chodzi a jeżeli były by to pierścienie i ich bym nie wymienił to pewnie mogą pęknąć i mi cyl rozwalić




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 16:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2009, 19:36
Posty: 310
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
racja Mogą pęknąć :?




_________________

@ @ @ @ http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115627 @ @ @ @




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 18:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
nie pękną :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 18:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2009, 16:56
Posty: 259
Pojazd:
no to jak ?? wymieniać czy mogę jeździć?? :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 18:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Możesz jezdzić.
Co do przerywania, wyreguluj gaźnik........




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 30 lis 2009, 18:43 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 19:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2009, 19:36
Posty: 310
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
slawek5t pisze:
nie pękną :)
jak Nie Pękną??, Jak Pierścionek Mocno zjechany To Ma Prawo Pęknąć, Na 100 Się nie Mylle "!!" "!!" "!!"




_________________

@ @ @ @ http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115627 @ @ @ @




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 19:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Prawo to ma nawet nowy pęknąć. to jest maszyna, wszystko może sie stać.
ale nie powinien pęknąć :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2009, 19:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2009, 16:56
Posty: 259
Pojazd:
może ktoś inny się jeszcze wypowie??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2009, 13:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Co by się z nimi nie stało, to wymiana samych pierścieni nic tu nie da. W silnikach 2T nie zaleca się wymiany pierścieni bo tłok musi być szczelny w każdej płaszczyźnie a nie tylko na pierścieniach.
Zmierz kompresję bo być może to wina czegoś innego, a jeżeli będzie niska a wszystkie uszczelniacze i zawór membranowy będą OK to czeka Cię szlif i nowy tłok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy