Dzisiaj jest 01 lut 2025, 15:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sty 2008, 21:14 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Witam

Niby zdecydowałem się mniej więcej który cylinder wybrać ale jeszcze nie na 100%.

Hebo manston replika
Malossi MHR replica
Stage6 racing modular
TOP PERF. DUE-PLUS MODULAR
TOP PERF. TPR
METRAKIT SP2
Malossi MHR Racing
Metrakit Pro Race2
Polini Evolution

Nie znam dobrze wszystkich cylków, który by był jednym z mocniejszych i żeby tłok wytrzymywał te 2000-4000 km. Może jakieś inne propozycję


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2008, 21:44 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Ja osobiście się nie spotkałem z tymi cylindrami ale dużo o nich słyszałem więc ja bym Ci polecił albo Manstona Replice lub Malosii MHR.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2008, 21:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2007, 20:22
Posty: 114
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Pierwsza trójka jest naprawde warta do polecenia!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2008, 23:06 
*

Rejestracja: 12 lip 2007, 23:59
Posty: 163
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
Ale chcesz cylka do jazdy miesjkiej i tak o czy gdzieś na wyścigi itp. ??




_________________

Masz problem ? GG 6350741

http://www.fotka.pl/profil/kedzior101/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2008, 23:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
Podejrzewam że takiego cylindra nie montował by do jazdy po mieście bo by to nie miało najmniejszego sensu za duże koszty ja bym Ci polecił HEBO MANSTON REPLIKA.




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport


Ostatnio zmieniony 04 sty 2008, 23:30 przez Doctor, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2008, 23:45 
*

Rejestracja: 12 lip 2007, 23:59
Posty: 163
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
Czemu, racingi bardzo dużo osób montuje do jazdy codziennej ale z tych to Hebo Manston replika lub niewymieniony powyżej Polini Corsa.


Ostatnio zmieniony 04 sty 2008, 23:48 przez patryk1000009, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2008, 10:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2007, 20:22
Posty: 114
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Wiadomo jak taki cykiel zamontujesz to będzie ci palił jak smok w mieście to już w ogóle codziennie na CPN.


Ostatnio zmieniony 05 sty 2008, 15:04 przez widzio27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2008, 11:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
Dokładnie jak już chcesz coś mocnego to weź Metrakit Hand Made cylinder dobry tyle, że klasa sport ale 12 kobyłek ma i daje radę;]




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport


Ostatnio zmieniony 05 sty 2008, 15:05 przez Doctor, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2008, 13:09 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Tam smoki mogą być :p to jeszcze zależy od gaźnika tak do 6 l da się zrobić, ale ten malossi MHR racing jego tłok wytrzyma ze 3000 km bo jak nie to jaki byście proponowali z najmocniejszych których tłoki wytrzymają te 3000 km. A jazda to raczej taka szybsza bo wiejskich drogach, ściganie się z kolegami o kasę :grin: i jakieś wyścigi organizowane przez kluby




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2008, 14:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2007, 20:22
Posty: 114
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Jak już masz zamiar zrobić lepszy tuning to kup sobie łożyska i simmeringi STAGE6 Teflon a wał też jakiś Stage6 będziesz naprawdę z tego zadowolony polecam ci naprawdę warto.


Ostatnio zmieniony 05 sty 2008, 15:07 przez widzio27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2008, 15:06 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Zauważyłeś może, że on pyta o cylinder :shock:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2008, 20:58 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Oo już troszkę się dowiedziałem cylek Metrakit pro race II (klasa Polini Evolution więc reszta cylków powyżej 20KM będzie taka sama ) wytrzyma jakieś 2 tys km, a tłok niewiele powyżej 300 km :roll: . Ktoś wie ile może wytrzymać cylek i tłok w Hebo Manston replika bo chyba tego wezmę???


Malossi MHR Racing
Metrakit Pro Race2
Polini Evolution
Odpadają, nie wyrobie ze zmianą tłoków (co 10 dni ) :???:

[ Dodano: Nie Sty 06, 2008 1:15 pm ]
A co jeszcze powiecie na stage6 Racing Modular, sam już nie wiem, zapomniałem dodać że mam wydech Yasuni C20 i żeby jako tako się zgrało.


Ostatnio zmieniony 06 sty 2008, 13:40 przez PrzemusEvo, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2008, 13:34 
*

Rejestracja: 23 maja 2007, 14:45
Posty: 56
Lokalizacja: sie biora dzieci?
Pojazd:
Weź jakieś żeliwo może MK ale słabszy i nie będziesz musiał tyle tłoków wymieniać...Albo Polini Corse...Powinno być gites.


PL znaki i interpunkcja!!! Pisz poprawnie!!!
Kakol


Ostatnio zmieniony 06 sty 2008, 13:44 przez bmwsauberg, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2008, 14:27 
*

Rejestracja: 10 lip 2007, 12:31
Posty: 199
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Aż tak dobrze z tymi tłokami nie musi co te 3000 km mogę zmienić ten tłok być może być aluminium szybciej odprowadza ciepło. Aby się dobrze zgrał cylek z wydechem.

[ Dodano: Nie Sty 06, 2008 2:57 pm ]
Dobra może tak który cylek będzie najmocniejszy i najlepiej się zgra z c20 :
Hebo manston replika
Malossi MHR replica
Stage6 racing modular
TOP PERF. DUE-PLUS MODULAR
METRAKIT SP2

Z tych to tłoki wytrzymują około 3000 km tylko którego wybrać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2008, 0:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2007, 22:23
Posty: 9
Lokalizacja: Tczew
Pojazd:
Najlepszy będzie Hebo Manston Replica.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy