Dzisiaj jest 04 mar 2025, 17:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: TKR
Post: 06 gru 2009, 14:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Witam. Mam TKR'a 98' AC. Zamierzam powymieniać kilka części w sqcie i niektóre przemalować.
I tu moje pierwsze pytanie: jak rozmontować tylnego amora??? Tu jego foto:
- http://pokazywarka.pl/3u85rz/
Chcę wymontować sprężynę żeby pomalować ją na biało. Jak ktoś wie jak to zrobić to pisać.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2009, 15:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Pisałem już to na tym forum co najmniej 5razy ...

Ale powtórzę, krótko i na temat.

Amor wkręć w imadło dolną częścią. Sciągnij sprężynę o około 1-2cm w dół i powinieneś ujrzeć nakrętkę na klucz płaski około 17. Wsadź tam klucz. Przełóż pręt przez to oczko co jest mocowanie do ramy i kręć tym prętem. Amortyzator rozkręcony :lol:

Niestety nie we wszystkich amortyzatorach robi się to tym samym sposobem.
Mój wygląda bardzo podobnie i zrobiłem tak jak napisałem.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 gru 2009, 15:56 przez faciu3, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2009, 18:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Ok dzięki. Spróbuje jutro.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2009, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Następne pytanie. (wiem że jest pod spodem taki temat ale tam są Vivki, a skoro założyłem swój wątek to tu napisze) Jak wymienić olej w przekładni tylnego koła w moim moto??? Tu fotka (trochę kiepska ale jak ktoś jeździ TKR'em i to robił to będzie wiedział):
- http://pokazywarka.pl/jewj5i/
Najlepiej zaznaczcie na fotce która śruba od czego.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2009, 16:22 
*

Rejestracja: 12 maja 2009, 15:21
Posty: 81
Pojazd:
W sumie na fotce za bardzo nie widzę, ale jeśli masz 2 śruby od tyłu karteru, to dolną spuszczasz olej a górną nalewasz. Przynajmnije tak jest u mnie w speedzie :)

A jeśli masz tylko 1 śrubę, to żeby spuścic olej musisz odkręcić przełożenia i delikatnie je podważyć :) a wlewasz olej odkręcając ta śrubę z tyłu przekładni :)

Mam nadzieję, że dobrze powiedziałem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2009, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Tak jak pisałem na początku chcę wymienić kilka elementów w sqcie.
1.Więc tak, co myślicie o tych manetkach:
- http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0737ecac2d
Ma ktoś takie? Jak jest z ich trwałością, nie ścierają się zaraz itd. wygodne są??

2. Takie kierunki:
- http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0737ecac2d
Ma ktoś takie, jak się sprawują??? I jeszcze jedno. Jak jest z ich kolorem świecenia. Bo znalazłem opinię że świecą na biało. A nie ma do wyboru koloru z listy... Jak mocno świecą bo różne opinie są.

3. Mam coś takiego że jak dam manetę na full z miejsca to sqt ma krótkiego przymuła i po chwili się już zbiera jak należy. Dowiedziałem się że to na 100% gaźnik do regulacji. Sam się już też przekonałem po wielu objawach m.in. benzyna w filtrze powietrza, za ciemna świeca, a ze spalaniem nie mogę zejść poniżej 4,5l.
Oprócz tego klikszen napisał mi też że to przez membranki. Że nawet minimalne odchylenie kwalifikuje je do wymiany. Więc jak z tym jest??? Polukałem dokładnie kilka razy pod światło i widać naprawdę niewielką szparę ze światłem. Więc do wymiany czy nie. I czy to rzeczywiście wpłynie na lepszy start sqta???
I które ewentualnie brać z tej listy: Polini czy Metrakit
- http://sklep.mieloch.pl/advanced_search ... c2&x=0&y=0

4. Będę też wymieniał elementy kopnika (te wewnątrzne) i mam pytanie. Czy ta zębatka:
- http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... d8946c9550
spasuje do mojego moto TKR 98' AC ??? Bo nie wiem co mam zmierzyć. Długość tych ukośnych ząbków??? Raz zmierzyłem było 15,5mm a za drugim razem prawie 17mm. W sumie to niewiele różnicy ale nie wiem czy spasuje ta zębatka do mnie???

5.Co myślicie o tym kopniku:
- http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... d8946c9550

Proszę o odpowiedzi. Z góry dzięki :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2009, 18:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
1.Manetki ścierają się jak wszystkie inne,to zależy od użytkowania,ale jedno jest pewne szybko się brudzą.
2.Te kierunki świecą na pomarańczowo,ponieważ posiadają homologację,przez co muszą na taki kolor świecić.Ale i tak ich praktycznie nie widać :roll: .
3.Z tego co się pamiętam to lasonik go ma w apce i pomimo że on zawsze pali z kopa skuter kopik się nie połamał itp. tylko zeszła z niego farba :P .




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2009, 19:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
A co z membrankami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2009, 18:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Wietrzę.

Jak z tymi membrankami??? Czy wymiana ich poprawi zbiór sqta jak mówił klikszen, bo podkreślam że szpara w moich jest naprawdę niewielka i nie wiem czy jest sens je wymieniać jakby miały mi nic nie dać. A fotki niestety nie mam możliwości zrobić tak dokładnej żeby dało się to zobaczyć.

I drugie jeszcze. Co dokładnie mam zmierzyć w tym ślimaku od kopnika, żeby sprawdzić czy na sklepie jest ten sam??? I co będzie jeśli będę miał mniejszy lub większy od tego co na sklepie (15,5mm jest na Mielochu) i potem ten nowy założę. Zwali się coś??

Edit: Właśnie wróciłem z garażu. Kurde nie udało mi się tego amora rozbroić tak jak pisał faciu3 :/ . Jak zdarłem cudem tą sprężynę w dół i odsłoniłem tą część górną co się przykręca koło baku to żadnej nakrętki czy czegokolwiek tam nie ma tylko jest jednolicie połączone z tą rurką od w amorze. Ma ktoś inne pomysły na tego zarąbanego amora???

Pilnie zależy mi na odpowiedziach.


Ostatnio zmieniony 11 gru 2009, 18:46 przez David95Tkr, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2009, 23:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Odświeżam znowu.
Siedzi ktoś w ogóle ostatnio na forum???
Interesuje mnie jeszcze co myślicie też o tych manetkach:
- http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... d4bf30c328
Lepsze czy gorsze są od tych co podałem wcześniej???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 gru 2009, 13:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Odświeżam. A przy okazji ma ktoś link do jakichś fajnych tarcz licznika w TKR ??? Bo nie wiem czy rozbierać licznik skanować itd. jak ktoś gotowca może ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 20:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Odświeżam. Co jest kurde??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ile można wietrzyć??? Czego mi nikt nie odpisuje???
Stwierdziłem dwie możliwe opcje:
- wszyscy się na mnie naboczyli, nie wiem za co :mrgreen:
- wszyscy użytkownicy działu Peugeot wymarli, total kaput :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Jest jeszcze 3 opcja,nikt nie wie :D.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2009, 19:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Trochę mnie taka opcja nie zbawia... Naprawdę nikt nie wiem co z tymi membrankami??? Bo nie chcę kupić w ciemno i wywalić później. A te manetki str8 co podałem są uniwersalne, bo nie pisze przy niech jak przy każdych i się zastanawiam???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy