Dzisiaj jest 30 lis 2024, 21:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 wrz 2009, 8:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2009, 20:32
Posty: 32
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
Witam.W moim roxie było coś nie tak ze seryjnym gaźnikiem i cały czas mimo wielu regulacji trzeba było jeździć na ssaniu.Kupiłem gaźnik tec racing 17.5 i pojawił się problem taki że po podłączeniu przewodu paliwowego benzyna leje się do filtra(Aerox nie ma podciśnienia na starym gaźniku nic się nie przelewało).BY rozwiązać problem z tymi ssaniami szukałem jakiegoś lewego powietrza. Jedynie kruciec miałlekkie pęknięcia które zakleiłem


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 17:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
jeżeli gaźnik jest przystosowany do zaworku podciśnienia to musisz kranik podciśnieniowy założyć bo inaczej dopływ paliwa nie będzie odcinany




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 18:05 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Nie zgodzę się z driwer88, paliwo jak w każdym gaźniku pływakowym zamyka zaworek pływaka. Podciśnieniowy to krok naprzód w ewolucji a przekleństwo jak się dopuści do wyjechania paliwa do zera.No i długi przestój maszyny, kiedy paliwo odparuje. To lanie paliwa do filtra to efekt złej regulacji gaźnika lub złe zasysanie powietrza z filtra,zawirowania.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2009, 20:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
nie zgodzę sie z tym ze jeżeli osuszysz bak do zera to są jakie kolwiek problemy z odpowietrzaniem i w ogóle z zaworkiem po wlaniu benzyny kilka razy już miałem bak pusty do zera i zawsze po wlaniu benzyny po 3 s motor odpala normalnie ciągnie benzynę




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2009, 10:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Fakt, podciśnieniówka to istny koszmar jak damy się jej "zapowietrzyć". Ja wtedy ściągam wężyk od podciśnienia i zaciągam paliwo sam bo inaczej musiałbym kopać dłuuuugo. A jeśli do gaźnika który miałby podciśnienie zamontować zwykły przepływowy kranik to i tak by wszystko działało bo przecież i tak komora się domknie i tak. A ten "cycek" od podciśnienia tylko trzeba jakoś osłonić albo coś. Gdybym mógł to wolałbym mieć kranik ręczny, nie podciśnieniowy ale jakbym miał robić taką modyfikację to szczerze mi się nie chce. Poza tym znaleźć teraz jakiś porządny kranik ręczny jest niezła draka... Wiem bo zajmuję się też weteranami a tam to już w ogóle. Dzisiaj produkowane kraniki są jeszcze gorsze niż te które były dawniej.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2009, 19:36 
*

Rejestracja: 22 lip 2009, 18:24
Posty: 7
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
Ja mam podobny problem ... sprawa wygląda tak ze ... z rury leci paliwo z olejem...wyczyściłem i przedmuchałem gaźnik i dysze, sprawa wygląda tak ze skuter na początku miał muła, wymieniłem świece i dzisiaj zauważyłem następującą rzecz, skuter odpala i chodzi normalnie jednak bez filtra stożkowego niestety nadal pluje paliwem ale nie ma już muła i się nie dusi, problem w tym jak założę filtr powietrza, od razu muli i gaśnie cały czas plując benzyną z rury ... mam Aeroxa 70cc takiego kupiłem, dzisiaj wymontowałem kranik od paliwa bo przy wyłączonym silniku bena mi cieknie wężem od paliwa, sprawdzam ten kranik ale tez nie wiem jakie są objawy jego zepsucia, dmucham w niego od strony filtra paliwa (takiej siatki) i powietrze wychodzi wylotem od węża paliwa...nie wiem już co robić ... brak mi pomysłów.

Jeżeli podciśnienie to nie problem to może jest coś po stronie gaźnika...pływak wydaje mi się ok bo jak dmuchałem w gaźnik to nie przepuszczał powietrza, jak uniosłem ręcznie pływak wtedy przepływ powietrza był .... nie wiem jak sprawdzić zawieszanie się pływaka ... proszę o pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2009, 12:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
jeżeli zakładasz filtr powietrza stożkowy pamiętaj że ten filtr ma większą przepustowość powietrza i wtedy mieszanka jest uboga w paliwo. Pojemność 70 oznacza wiesze zapotrzebowanie na paliwo i powietrze jeżeli filtr daje za mało powietrza to mieszanka staje sie zbyt bogata w paliwo i pluje nadmiarem przez tłumik




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2009, 13:05 
*

Rejestracja: 22 lip 2009, 18:24
Posty: 7
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
Skuter przed 3 tygodniowym urlopem podczas którego stał na dworze spisywał się idealnie, problemy nastąpiły po moim powrocie, nic nie zmieniałem w skuterze. Problem pojawił się tak jak pisze po powrocie z wakacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2009, 21:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
regulacja gaźnika sprawdzenie filtra powietrza a i króćca ssącego




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2009, 7:11 
*

Rejestracja: 22 lip 2009, 18:24
Posty: 7
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
Witajcie ...

A wiec ...

Sprawdziłem gaźnik, odpalam go z filtrem i bez stożka i cały czas wylewa paliwo i nie wiem co jest grane. Kombinowałem z iglicą w gaźniku, po wyczyszczeniu gaźnika dmuchałem w rurkę i sprawdzałem czy zawór domyka od pływaka. Króciec widać ślady zużycia ale dziury nigdzie nie ma. Wszystko jest ok ... a mi brakuje już pomysłów bo jak pluje i zalewa to pluje...

Sprawdzam w sieci, na innych forach pomysły co by mogło być przyczyną i nic nie pomaga.

Sam nie wiem co robić ... proszę o pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2009, 12:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
wooytek6 pisze:
przy wyłączonym silniku bena mi cieknie wężem od paliwa,

wooytek6 pisze:
nie wiem już co robić


trzeba wymienić kranik




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2009, 12:11 
*

Rejestracja: 22 lip 2009, 18:24
Posty: 7
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
slawek5t pisze:

trzeba wymienić kranik


Tylko czy pływak pomimo awarii kranika nie powinien zamknąć paliwa ???? bo jak odłączę wężyk od podciśnienia z kranika to bena tak czy siak pluje ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2009, 12:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
wooytek6 pisze:
bo jak odłączę wężyk od podciśnienia z kranika to bena tak czy siak pluje .

To nie ma nic do tego. Na zgaszonym silniku nie jest wytwarzane podciśnienie więc nie powinno lecieć paliwo.
Zmień kranik a będzie dobrze :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 10 gru 2009, 12:32 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2009, 15:12 
*

Rejestracja: 22 lip 2009, 18:24
Posty: 7
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
tylko co jak pluje paliwem po odpaleniu również ???? a jak dodaje gazu to gaśnie ... nie wiem co jest grane ... raz wchodzi na wysokie obroty raz jest ok ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2009, 15:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
a może to wina menbramek plucie paliwem to często oznaka nie domykających sie menbramek




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2009, 1:07 
*

Rejestracja: 22 lip 2009, 18:24
Posty: 7
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
ok jest tak mistrzowie moi ... pomęczyłem pomęczyłem i silnik pali, wchodzi na obroty i nie pluje juz paliwem ale jest kolejny problem .... gdy już się rozgrzeje przy Vmax przerywa i jadę max do 80km/h wg licznika i szarpie ... nie wiem może to kwestia regulacji gaźnika ... dodam że robiłem to sam... wykręciłem śrubkę od obrotów na max i od mieszanki 2 obroty od wkręcenia ... chodzi ładnie tylko ze przy od 50-60km/h przerywa jakby i szarpie ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2009, 1:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
sprobuj jeszcze pół obrotu w mieszance




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2009, 1:26 
*

Rejestracja: 22 lip 2009, 18:24
Posty: 7
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
wykręcę już jutro o 1/2 obrotu w mieszance i zobaczę jaka zmiana będzie....
aha jeszcze jedno ... jak w czasie jazdy podciągałem ssanie to dostawał jakby ducha i szedł ostrzej ale nadal nierówno ...

tak wiec nie wiem co jest grane ... ale cały czas przerywa jak odkręcę manetkę gazu na maksa ... gaźnik mam tak wyregulowany ze wykręciłem od mieszanki 2 obroty, nie zalewa już benzyną ... świeca jest brązowa po wykręceniu... natomiast przerywanie ustaje jak podciągnę trochę ssanie... idąc dalej wykręciłem śrubkę od mieszanki 2x po pół obrotu i cały czas bez mian ... jak chce energiczniej odkręcić manetkę to przerywa i czasami nawet tak jakby miał strzelać z rury ...


Ostatnio zmieniony 12 gru 2009, 13:52 przez wooytek6, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy