Dzisiaj jest 01 gru 2024, 8:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 gru 2009, 8:23 
*

Rejestracja: 22 lis 2009, 19:58
Posty: 6
Pojazd:
witam mam malaguti i chcce stuntowac i oto moje pytanie czy lepszy jest silnik chlodzony ciecza czy powietrzem?? uzasadnijcie swoje odpowiedzi z gory dzieki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2009, 11:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 10:49
Posty: 96
Lokalizacja: pińczów
Pojazd:
lepszy jest ac, bo lc moza łatwo zagotowac, zreszta w ac ciagle wiatrak chodzi i chłodzi cylek




_________________

Obrazek"STP" - Stunt Team Pińczów Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2009, 15:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 8:52
Posty: 140
Lokalizacja: W WA
Pojazd:
Ac zdecydowanie lepsze pod względem upadków i małej wagi i ogólnie mniej problemów.




_________________

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2009, 15:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 15:31
Posty: 169
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd:
małej wagi? :D to prawie różnicy nie ma :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2009, 15:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 8:52
Posty: 140
Lokalizacja: W WA
Pojazd:
Jest jest , nie wielka ale nie chce mi się już spierać z Tobą bo i tak mam racje.




_________________

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2009, 15:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 15:31
Posty: 169
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd:
liczyć ten płyn czy co? :D bo chłodnica nie jest super ciężka ;) malagą da się stuntować :D na wszystkim idzie :D no,ale jak chcesz tak profesjonalnie śmigać to ac :D napewno też lubisz jeździć w trasy z kumplami :) i czasem postuncić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2009, 20:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Jak inni mówią- AC, ale pod warunkiem, że skuter masz faktycznie TYLKO do stuntu, na miejscówki czy zawody wozisz go przyczepą itp. Bo do jazdy "w trasy z kumplami" i wgl do jazdy codziennej AC nie daje rady.
Sam zadecyduj :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2009, 20:31 
*

Rejestracja: 22 lis 2009, 19:58
Posty: 6
Pojazd:
a jaki cylinder polecicie do tego? i jaki setup bo mam troche kasy prosze o pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2009, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 15:31
Posty: 169
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd:
ile masz dokładnie $$$




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2009, 23:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
FoRnaL, Czemu się nie nadaje w trasę? Wystarczy robić częściej przerwy i starczy.




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 19:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2009, 22:01
Posty: 268
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
FoRnaL, tez ciebie zupełnie nie rozumiem :/ Ja na moim Piaggio jezdziłem latem w upał i nie przegrzał sie :lol: Ale gdy kiedys miałem crossika i nie chłodził go żaden wiatrak tylko ruch powietrza :P i przegrzewał sie przy takiej temperature :| przy której Piaggio nie pocił sie w ogóle :mrgreen: Więc z wszystkimi AC tak na 100% nie jest... U mnie trasa to sie nie grzeje prawie w ogóle
:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 17:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2009, 15:57
Posty: 17
Lokalizacja: ok. Nowego Tomyśla
Pojazd:
LC moim zdaniem jest lepsze do stuntu... nie wiem dlaczego uważacie że AC. Może i chłodzenie cieczą jest trochę cięższe ale wytrzymałość silnika jest o wiele większa, co przy stuncie ma raczej duże znaczenie :) Zobaczcie sobie np. na filmiki OWT gdzie niektóre BWS'ki są przerobione na ciecz... a oni raczej znają się na rzeczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2009, 23:18
Posty: 17
Lokalizacja: Wołomin
Pojazd:
Być może przerabiają je dla tego ponieważ nie wystarcza im mocy silnika ac, a jak wiadomo z lc można wyciągnąć większą moc. Rox mojego kolegi od latania co chwilę się gotował, kiedy moje powietrzne padło dalej latało. :)

Jestem za AC po niewielkim tunie :P

Swoja droga wyobrażacie sobie hondę CB 400 albo XR chłodzone powietrzem w stuncie?(chyba nie wykonalne)


Ostatnio zmieniony 24 gru 2009, 20:54 przez Pjetja, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy