Dzisiaj jest 22 sty 2025, 14:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 wrz 2015, 20:57 
*

Rejestracja: 13 gru 2009, 15:44
Posty: 1
Pojazd:
Witam :)

przeglądam fora i widze, ze co chwila pojawia się temat czyszczenia i regulacji gaźnika oraz czasami regulacji zaworów.

Problem mam taki, że silnik po dłuższym postoju (od wrzesnia) nie chce zapalić. wcześniej palił normalnie, tzn o ile można nazwać normlnym - problematycznym odpaleniem jak zimny-gasł, ale ponoć ten typ tak ma :/ po rozgrzaniu chodził jak marzenie.

w każdym razie sprawdziłem co na wstepie mogłem, czyli:
- pompka daje paliwo
- filtr paliwa przeczyszczony
- świeca przeczyszczona iskra jest

jak wtrysne trochę paliwa przez otwór świecy to po krótkim kręceniu zapala, ale jak spali się to co wstrzyknałem to gaśnie.

przeglądając różne fora znalazłem filmik o regulacji zaworów:
http://www.youtube.com/watch?v=xYPJM8jp ... r_embedded

podają tam 0,05 oraz 0,1.
zdjąłem osłonę, ustawiłem ten "wiatrak" na pozycję T i górny zawór jest na 0,05 (0,1 już nie wszedł), ale dolny w ogóle przerwy nie ma - to chyba raczej źle ? ale jak wtryskam paliwko to chodzi równo.

Gaźnik jest z automatycznym ssaniem. sprawdzałem oporność tego ssania i jest 9 Ohm.

Co polecacie ?? zdemontować gaźnik i wyczyścić ?? czy może wcześniej spróbować wyregulować ??


Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, 16:00 przez raffo, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy