Dzisiaj jest 06 maja 2024, 16:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 gru 2009, 0:22 
*

Rejestracja: 08 gru 2009, 0:14
Posty: 2
Pojazd:
Witam,
Jestem nowicjuszem i rozważam zakup Piaggio x8, x9 lub beverly - 200 lub 250. Jednak w jednym z komisów powiedziano mi, że lepiej kupić którykolwiek ale 125kę bo do 200 i 250 bardzo trudno o części. Czy to prawda i czy naprawy i części ( nie mówię o tuningu) są dużo droższe od 125ek , no ijak z tymi częściami. Moze ktoś zna te silniki i coś podrzuci w tym temacie. Pzdr




_________________

yankoo


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2009, 12:37 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Hmm części na pewno dostaniesz do tego psuć ci się ci to nie będzie gdyż to jest większa pojemność , mniej wyżyłowany silnik wpisz sobie model w allegro.pl i sam stwierdzisz ile jest części do tego modelu . :)
Części nie jest za dużo ale bez problemu wszsytkie dostaniesz ;) .


Ostatnio zmieniony 08 gru 2009, 12:39 przez elyseo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 gru 2009, 21:51 
*

Rejestracja: 08 gru 2009, 0:14
Posty: 2
Pojazd: