Dzisiaj jest 24 paź 2024, 16:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 gru 2009, 16:07 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
Witam dziś odkręciłem wariator i jak go zakręcałem to za mocno szarpnąłem i poszedł gwint na wale teraz sie nie da tego przykręcić :( :(
I tu moje pytanie czy da radę ten gwint zeszlifować i nagwintowac go od nowa wiadomo że trzeba to zrobić dokładnie ale czy w ogóle się tak da zrobić??? z góry dzięki za pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 16:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2009, 15:30
Posty: 77
Lokalizacja: usztryk gorny/krakow
Pojazd:
tak da sie, tylko ostroznie!, sam tak tez mam i sie trzyma. zmienilem go na 10tke^^.




_________________

[center]**Trudnoscia z polskim jezykiem!!!**

Obrazek
**Project: jeszcze bez nazwy
** [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 17:23 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
a jaki jest tam orginalnie gwint bo ja chciałem zrobić tak żeby zeszlifowac stary gwint i od nowa nagwintować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 18:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2009, 15:30
Posty: 77
Lokalizacja: usztryk gorny/krakow
Pojazd:
orginal jest 13stka chyba, tak jak przy iskrownice. mniejszy niz 10stko nie rob bo ci orwie sroba. i bedzie juz po.




_________________

[center]**Trudnoscia z polskim jezykiem!!!**

Obrazek
**Project: jeszcze bez nazwy
** [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 19:15 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
ok dzięki za pomoc jutro się biore za to nagwintuje na 10 zwykły gwint :wink:


Ostatnio zmieniony 21 gru 2009, 19:42 przez czesioos, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 19:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2009, 15:30
Posty: 77
Lokalizacja: usztryk gorny/krakow
Pojazd:
daj znac na forum jak ci poszlo^^, jestem ciekawe jak ci pojdzie!
Powodzenia.




_________________

[center]**Trudnoscia z polskim jezykiem!!!**

Obrazek
**Project: jeszcze bez nazwy
** [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 20:45 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
nom jutro porobie zdjęcia jak nagwintuje może i poradnik zrobie jak się z tym uporam :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 20:52 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Zmierz suwmiarką średnicę tej części , którą chcesz przegwintować. Jeśli będzie miała średnicę 10mm, to zrób gwint M10. Lepiej byłoby gdybyś mógł zrobić gwint drobnozwojny. Normalny gwint M10 , ma skok 1,5. Postaraj się poszukać narzynki M10x1,25. Nakrętka będzie chyba pasować od oski przy kole w rowerze.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 21:07 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
on ma 12mm bedzie zrobione jednak na 10mm zwykły i własnie o taki skok mi chodzi nie drobnozwojny chce normalny mniejsze prawdopodobieństwo zerwania jutro będe robił jak zrobie to pokaże efekt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 21:23 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Jeśli masz obecnie średnicę tej części którą chcesz nagwintować 12 mm. To musisz wykonać gwint M12. Tylko czy się dobrze rozumiemy, średnicę którą mierzysz , masz gładką , bez resztek starego gwintu? To jest taki "gładki goły" pręt?
Zrób zdjęcie
Co do gwintu drobnozwojnego, to mylisz się co do jego wytrzymałości, on jest bardziej wytrzymały niż normalny.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 21:41 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
jutro będzie zeszlifowany gwint i zrobiony na 10mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 21:46 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Mam nadzieję, że wiesz co robisz. Tylko nie pisz potem, że coś się znowu popsuło, bo wtedy tylko wymiana wału na nowy będzie Ciebie czekała.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 21:47 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
i tak mam zamiar wymienic i tak to co mi szkodzi mam 2 w zapasie :mrgreen:
ale sam juz nie wiem jaki tam jest rozmiar jedni mówią 10mm jedni 12mm sam nie wiem silnik orginał minarelli horizontal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 21:52 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Jeśli masz suwmiarkę, to zmierz średnicę . Tylko musisz mieć gładki "pręt" . Zeszlifuj pozostałości gwintu i zmierz. Jeśli będzie średnica 10mm, to zrób gwint M10.
Jeśli 12mm, to gwint M12
Tylko jeśli masz gdzie pożyczyć narzynkę drobnozwojną, to zrób gwint drobnozwojny. Taki miałeś wcześniej.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 21:55 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
mam narzynki i takie i takie to nie problem a gwint to sam z siebie zjechany tylko papierem sciernym resztki zetre i gwincik zrobi się od nowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 21:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
no tez jestem ciekawe efektu:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 22:14 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
nagwintuje to i tak jutro zobaczycie efekty :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2009, 23:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2009, 22:07
Posty: 51
Lokalizacja: Kłobuck
Pojazd:
to na pewno to zrobisz dokładnie... takie rzeczy się na tokarce robi, W minarelli oryginalnie jest gwint 10x1,25 więc jak z tego zrobić znowu 10? napawać tego chyba nie będziesz więc wychodzi na to że będziesz musiał zrobić to na 8mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2009, 12:32 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
zobaczy sie nie na 8 jak juz tylko na 9 a po drugie ja chce tylko gwint zmienic a nie zmiejszać srednice a na tokarce sam gwintuje i wierzcie mi może i ona jest dokładna ale nie da sie ustawić tak wolnuśkich obrotów i nie nagwintowała by tego dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2009, 15:03 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
wał nagwintowany pozostał 10mm tylko zwykły gwint :D bardzo dobrze wyszedł silnik od nowa złożony :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy