Dzisiaj jest 21 paź 2024, 20:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 gru 2009, 13:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2009, 15:45
Posty: 28
Lokalizacja: Ostromecko
Pojazd:
Siema. Jaką mieszankę daje się do skuterów o poj. 50ccm i do 70ccm ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 14:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
1:50 jeśli inaczej nie zaleci producent cylindra/skutera.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 14:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
lepiej 1:40, 1:50 miesza się do oryginalnego cylka :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 14:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Ale na dotarcie chcesz czy już po dotarciu?




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 22:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Nie ma czy lepiej czy gorzej leje się 1:50 albo jak zaleci producent cylindra/skutera. Te 1:40 to jest wymysł ludków na tym forum. Były spekulacje lej 1:50 ale na wszelki wypadek lej 1:40 itd itd każdy po każdym powtarzał i utarł się stereotyp.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 24 gru 2009, 23:20 przez br3w, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 22:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2009, 16:43
Posty: 34
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
dołącze sie do pytania :P

przy większej pojemności się daje więcej czy mniej oleju ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2009, 23:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
proste że wiecej, bo wtedy jest potrzebna większa dawka paliwa, i do tego większa dawka oleju. "!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 0:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
kozi677 pisze:
proste że wiecej

Proste że tyle samo :roll:
To jest proporcja oleju do benzyny, a nie jego ilość!
br3w dobrze prawi.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 1:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2009, 15:30
Posty: 77
Lokalizacja: usztryk gorny/krakow
Pojazd:
jasne 1:50? 1:40 wymyslone?
To sobie poztanow sie czy tutaj pomagaz ludzie albo czy tylko udajesz ze sie znasz na skuterow?

Az mi naprawde zal takie rzeczy czytac... tuning przychodzi z praktyki i nie z teori. oczewiscie ze producenci pisa ile lac olej... ale czy oni wiedza jakie obroty skuter bedzie mial? jaki cdi? jaki tlumnik?

Myslisz ze manston 2 takie same obrotow leci na serejny tlumnik niz na c30?
Oczewiscie ze na c30 wiecej obrotow ma i wiec wiecej tarcie. i wiec wiecej olej jest potrzebny...




_________________

[center]**Trudnoscia z polskim jezykiem!!!**

Obrazek
**Project: jeszcze bez nazwy
** [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 12:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Nie jest potrzeba więcej oleju. Im wyższe obroty tym więcej benzyny z OLEJEM wpada do cylindra, tak samo 70 sport zaciągnie więcej benzyny z OLEJEM. Piszecie jakby to tylko było podawane więcej benzyny a olej był dozowany jak do 50.
RS125 kręci te 11.5tyś i na 100% jest to bardziej wysilona jednostka niż 70 sport a też się leje 1:50

w1ckd, i ty już nie próbuj być mądrzejszy od inżynierów Hebo czy Polini. Spokojna twoje rozczochrana te cylindry są na wyrywki wybierane z produkcji i żyłowane na maxa by sprawdzić jakość.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 12:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
W pilarkach spalinowych są obroty rzędu 13-14k i też leje sie 1:50 :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 13:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2009, 15:30
Posty: 77
Lokalizacja: usztryk gorny/krakow
Pojazd:
bo jestem madrzeszy heeehehe^^, Poczytaj sobie troche na idnich forach... jaki setupy uzywaja i co oni leja i dlaczego...




_________________

[center]**Trudnoscia z polskim jezykiem!!!**

Obrazek
**Project: jeszcze bez nazwy
** [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 14:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 19:58
Posty: 332
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
W instrukcji od cylka Stage6 Sport Pro LC producent zaleca mieszać w proporcji 1:40. Więc to nie jest wymysł forumowiczów...




_________________

S6 Sport Pro, S6 19mm BE, E13 Top Racing Race, Yasuni R City, Malossi Multivar, Hebo R, Dayco.

Aerox*Midrace ! Zobacz i oceń !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=48351




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 17:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
A w Polini Corsa jest 1:50....
Daltego też napisałem
Cytuj:
... leje się 1:50 albo jak zaleci producent cylindra...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 19:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
:mrgreen: Zawsze tak jest, że do mocniejszych cylków od serii leje się więcej oleju.
Proste i logiczne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2009, 21:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2009, 22:07
Posty: 51
Lokalizacja: Kłobuck
Pojazd:
w1ckd pisze:
jasne 1:50? 1:40 wymyslone?
To sobie poztanow sie czy tutaj pomagaz ludzie albo czy tylko udajesz ze sie znasz na skuterow?

Az mi naprawde zal takie rzeczy czytac... tuning przychodzi z praktyki i nie z teori. oczewiscie ze producenci pisa ile lac olej... ale czy oni wiedza jakie obroty skuter bedzie mial? jaki cdi? jaki tlumnik?

Myslisz ze manston 2 takie same obrotow leci na serejny tlumnik niz na c30?
Oczewiscie ze na c30 wiecej obrotow ma i wiec wiecej tarcie. i wiec wiecej olej jest potrzebny...


Jeden mądry chociaż w tym temacie... Panowie zarejestrowałem się na tym forum tylko po to żeby pomagać tym którzy nie bardzo wiedzą o co chodzi w mechanice ale jak zaczynam czytać niektóre tematy to naprawde nie chce mi się pisać nic sensownego...
Przeważnie nie pisze że trzeba dawać więcej oleju, nawet jeśli trzeba. Jeśli przytoczona piła osiąga ok 12tyś obrotów to ten silnik był zaprojektowany do tego. Pozatym tam są cylindry aluminiowe i tłok z 1 pierścieniem. Do seryjnych sie leje te 1:50 ale kiedy wsadzasz 70 to tymi samymi kanałami co do 50 musi lecieć mieszanka. Musi poruszać się wiele szybciej żeby nasmarować tak samo, tymczasem leci troche szybciej co zwiększa znacząco tarcie. Mógłbym pisać jeszcze dużo ale po co?
Poczytajcie sobie ksiązkę pana Tomasza Sałka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2009, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2009, 15:45
Posty: 28
Lokalizacja: Ostromecko
Pojazd:
No dobra dzięki już wszystko wiem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy