Dzisiaj jest 01 mar 2025, 14:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Moment Obrotowy
Post: 28 gru 2009, 15:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Witam.
Tak Jak w temacie od czego zalezy moment obrotowy w Peugocie xps (nie skuter).
Prosze o Odpowiedzi

Z Gory Dziekuje.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 0:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Od przełożeń , tuningu , wyeksploatowania(trudne slowo)silnika i podzespołów :). Im bardziej moto jest "zużyte" tym ma mniej mocy i momentu obrotowego na koło :D




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 0:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
pumba10022, Dałes taką odpowiedz ze nic nie zrozumialem xD;p Ten moment obrotowy moze zalezeć np od ustawienia zaplonu ??




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 1:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Moment obrotowy może zależec od tuningu czyli im mas większy tym większy masz moment obrotowy , przełożeń że jak masz przełozenia na prędkośc to masz mniej momentu obrotowego i malo mocy a jak na sile to na odwrut .
Jak zle myśle, nie o to chodzi to sorki :)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 11:07 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
moment obrotowy jest w Nm. Czyli KG/m to oznacza że czym dłuższy korbowód i cięższy tłoko to więcej momentu obrotowego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 11:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
matias, Teoria niezła ;) To teraz powiedz mi czemu dla zwiększenia osiągów często odchudza się tłoki lub stosuje tłoki z ultralekkich materiałów. Może i teoretycznie można było by tak stwierdzić ale nie ejst to do końca prawda. po drugie jeśli już chcesz to definiowac fizycznie to masa tłoka ale nie długość korbowodu a odległość osii, na której jest osadzony korbowód na wale od środka wału. Dłuższy korbowód oznacza tylko zwiększenie niekorzystnej masy układu korbowo-tłokowego ;) Mo=r*F

Drifter16, Chodzi Ci o wielkość momentu czy o przebiej krzywej momentu ?


Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 11:16 przez mati590, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 11:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
mati590, Chodzi mi o taki moment to sie zaczyna tak Jak ruszam to od 6 tys obrotow tak wyrywa dostaje kopa i chce ten moment rozlozyc zeby przyspieszał tak samo ale nie tak wyrywał Od czego to moze zalezeć i jak to zmienić ??




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 12:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Silnik ma po prostu moc w górnych obrotach możesz zmienić zębatki ale wątpię żeby to coś dało.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 13:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Poczekamy niech sie inni wypowiedzą... ;)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 16:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
To jest silnik małej pojemności wysokoobrotowy biegówka 2T więc trudno będzie tu o płynny rozkład momentu. Generalnie takie 50 które sa w miare wysilone mają "kopa" od pewnego zakresu, zalezy to w sumie w dużej mierze od wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 16:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
A np: co robi zaplon opoźniony lub przyśpieszony ??!!




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 17:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak byś miał wczesny zapłon to miał byś okopcony filtr powietrza a przy późnym zapłonie strzelał by w rurę(przynajmniej z tego co wiem to tak jest) ale to nie tym idzie według mnie tak jak mati590 napisał wysilona biegówka małej pojemności. Poczekaj jeszcze na wypowiedzi innych. Swoją drogą ja bym chciał żeby moje moto miało kopa jak na obroty wejdzie.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 17:50 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 18:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No Poczekam na wypowiedzi innych...




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Drifter16, Generalnie jeśli byś chciał wyregulowac sobie zapłon to z góry Ci mówię, ze to nie ten sprzęt. Tu stojan sę nie rusza. Zbyt wczesny zapłon-spadek mocy, spalanie stukowe, zbyt późny -strzały.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 21:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
A ten moment to zalezy tez od tarczek sprzegła ?? bo ja mam juz praktycznie zuzyte prawie nie wysprzęgla i jakbym wymienial te tarczki to by wzrosł moment obrotowy czy by bylo bez zmian ??




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 23:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak byś miał tarczki zużyte to by ci sprzęgło ślizgało i miał byś tak jak byś na pół sprzęgła jechał. Ale wymiana tarczek i tak cię wcześniej czy późnej czeka skoro mówisz że już zużyte.
Ja bym podejrzewał też ten wydech sportowy czy jaki on tam jest bo może on dawać duża moc od 6tys w górę.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 0:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No on ma tylko dyfuzor sportowy. Kurde Nie wiem jak to jest z tym momentem obrotowym...




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 9:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2009, 16:16
Posty: 62
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Tam masz zawór wydechowy i nic z tym nie zrobisz ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 14:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zawór wydechowy w AM6 ???




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 14:50 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 15:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Ja nie wiem o jaki zawor mu chodzilo wogole ... ;]




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy