Dzisiaj jest 04 mar 2025, 17:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Swap
Post: 26 gru 2009, 12:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Jak w temacie.
Z czym się wiąże, modyfikacje, co potrzebne, koszty itp
Potrzeba subframe'a pasującego do karteru i ramy. Co jeszcze?
Głównie interesuje mnie czy np. przy przekładaniu minarelli horizontal do piaggio/gilera/peugeot zastosować elektrykę taką jaka była w skuterze, czy np z jakiegoś skutera z minarelli, np. aerox itp..
Edit:
Możliwe, że w niedobrym dziale napisałem :ups: .. Nie wiedziałem w którym napisać, bo żaden mi nie podchodził xdd jak coś proszę o przeniesienie :mrgreen:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA


Ostatnio zmieniony 26 gru 2009, 14:16 przez luzynek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2009, 16:23 
*

Rejestracja: 12 gru 2009, 23:56
Posty: 30
Pojazd:
Napisz może tak, jaki silnik do jakiego skutera chcesz przekładać, będzie łatwiej.
Subframe to głownie jest po to by przełożyć horizontal do skutera z silnkiem vert. typu bws, wysunięte koło to konsekwencja takiego przełożenia. :lol:

Elektrykę lepiej przełożyć od takiego skutera jak masz silnik - silnik minarelli to i elektryka minarelli

O swapie było duuuużo tematów, wystarczy poszukac dobrze.


Ostatnio zmieniony 26 gru 2009, 16:26 przez TFD, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2009, 16:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
Elektryka zależy zarządzanie silnikiem musi być od odpowiedniego silnika światła itp(zawsze się jakoś podłączy) nie ale uważaj bo chyba hondy miały inny opór układu




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2009, 17:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Chodziło mi ogólnie :wink: bo nie wiem czy się za to brać, czy może od razu jakiegoś horrizontala kupić^ Jak policzyłem to taniej wychodzi kupić coś zdezelowanego za małą kasę, zrobić swap'a i cieszyć się "przerobionym" skuterem z dobrym tuningiem w cenie seryjnego roxa w dobrym stanie :mrgreen:

TFD pisze:
Subframe to głownie jest po to by przełożyć horizontal do skutera z silnkiem vert. typu bws, wysunięte koło to konsekwencja takiego przełożenia. :lol:

Niekoniecznie, subframe jest do założenia jakiegokolwiek silnika do jakiejkolwiek ramy, czyli po prostu do połączenia nie pasujących elementów^ np do założenia horizontala do p/g lub na odwrót, lub do założenia markowego silnika do chińczyka :cool:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Wiadomo opyla się kosz zrobienia LC to ok 900/800zł a skuter kupisz za 400




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 12:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 21:14
Posty: 417
Pojazd:
Chcesz dać 800 zł na przerobienie lc z ac ?




_________________

APRILIA SR 95'

Hebo New Performer
Top Racing Next Generation
Hebo Special
Wkład filtra Polini
Hebo +60%
Hebo Racing

...::DzonySr

Cytuj:
Po pierwsze, zwiększ mase




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 13:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Nie ja liczyłem kupno silnika 600zł, 100zł koło, 90zł chłodnica i inne pierdoły




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 12:40 
*

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:59
Posty: 38
Pojazd:
Wszystko da się zrobic wystarczy trochę pojęcia o mechanice i chęci elektryke zawsze można przerobić tylko najpierw trzeba sobie przeliczyć czy się opłaca bo zawsze dochodzą jakieś niespodziewane wydatki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 12:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
No właśnie, bo przerobienie (mechaniczne :mrgreen:) to dla mnie nie problem, trochę gorzej z elektryką, ale to tatuś kochany by zrobił :lol: no i zostaje kasa.. to jest najgorsze^^ bo się mówi że starczy starczy, podlicza się i wgl, wszystko się zgadza, zaczyna się robić a tu kasa wsiąka tak szybko że się nie obejrzymy a nam brakuje stówkę lub kilka :?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 12:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
To zleży jak chcesz przerobić i co :?: Jak np keeway to wydatek żendu 900zł
Ja ma do sprzedania chłodnice ze zbiorniczkiem i przewodami za 80zł pompę wody tylko trochę cieknie wypolerowana 70zł i cylek s6 streetrace 70 lc bez tłoka za 200zł po portingu i wał wzmacniany tec recing wiec jak coś to pisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 13:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Haha 900zł
Nie, nie keewaya, jak już coś to np. spirita lub coś podobnego
Jak liczyłem ile mnie to wyjdzie to mi wyszło że 3000 będzie mało




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 13:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
To co ty chcesz w nim zrobić?????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 13:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Jak już by był swap to minimum racinga
Może jednak zamiast tego będzie rox custom ;)
Trzeba się zastanowić i pomyśleć :mrgreen:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 13:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Jak chcesz robić recing to lepiej robić roxa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 13:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Gorzej :mrgreen:
Dlaczego uważasz że lepiej roxa ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 13:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
bo żeby zrobić tam jakiegoś chinola musisz kopić silnik i resztę a tak masz te podstawy w roxie i więcej wtedy w tuning możesz włożyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 13:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
niee:)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 14:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Chinczykow sie nie poleca kupywac bo sie ramy lamia ^^. BWS (booster) sie trzyma dobrze, na swoim na kole jezdzilem, na poczatku po lesie jezdzilem i wszystko ok:P. Tylko jeden z forumowiczow chyba mial bwsa racing to mowil ze przy wyzszych predkosciach trzesie nim.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 14:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
wiadomo bo nieprzystosowany do tego jest ale ogólnie skutery markowe o wiele wytrzymalsze niż chinole




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 14:18 
*

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:59
Posty: 38
Pojazd:
Jak już robić swapa to na większą pojemność jak masz roxa to wsadż silnik 180 i będziesz mial mocną i szybką maszyne i silnik trwalszy nisz 50 po tunie sam miałem dwa silniki po tunie osiągi niezłe ale żywotność mała jak się ostro jeżdzi i w kułko trzeba coś grzebać i kase ładować a tak masz 180 nie wysilone ai osiągi dużo lepsze a robić swapa do jakiegoś chinola to się mija z celem rox to zawsze rox albo zrub w roxie dobry tun tylko jak robić tun to robić od podstaw i wymieniać wszystko na raz bo wymieniać części na raty to tylko szkoda kasy bo zrobiony od podstaw cały tun ma sens




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy