Dzisiaj jest 04 mar 2025, 14:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 gru 2009, 19:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2009, 11:45
Posty: 48
Lokalizacja: Szczepanów
Pojazd:
Witam,
mam Peugeota Vivacity i jak jest zimny to muszę go kopać z 50 razy żeby odpalił. Sprawdzałem ssanie i jest dobre. Czy to może być przez źle wyregulowany gaźnik albo świece?

I mam jeszcze jeden problem. Gdy ruszam i dodam gazu do końca to przeż jakieś 2 sekundy ma niskie obroty, a później od razu wchodzi na wysokie i ma lepszego kopa.
Co może być nie tak?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2009, 19:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Regulacja gaźnika się kłania. Jeśli nie to to sprawdź płytki membrany czy nie odstają.
A tak w ogóle to powinieneś to pisać chyba w działach silnikowych.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2009, 21:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Mój mi nie chciał palić w lato od pierwszego kopa tylko od gdzieś 25 to wymieniłem świece i było git.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 10:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Moj tkr tez miał problemy z odpalaniem to mialem odkrecony filtr powietrzai zawsze na pierwsze odpalenie przytykalem gaznik od strony filtra reka
i zawsze odpalil , tak jak wyzej regulacja gaznika




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 21:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2009, 11:45
Posty: 48
Lokalizacja: Szczepanów
Pojazd:
A to że sie nie wkręca na obroty to też od źle wyregulowanego gaźnika?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2009, 0:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 8:05
Posty: 130
Lokalizacja: Gradowice
Pojazd:
Dobra swieca i regulacja gaźnika to podstawa .te czynności wykonujesz w takich wypadkach




_________________

Peugeot Elyseo..speedfight engine

Honda SFX 50 89r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 19:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
M@tiz pisze:
A to że sie nie wkręca na obroty to też od źle wyregulowanego gaźnika?

Nie to wina włączonego ssania. Gdy ssanie się wyłączy to już jest git.
Swoją drogą nie daje się w palnik na zimnym silniku bo się można szybko z cylkiem pożegnać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy