Dzisiaj jest 22 lis 2024, 17:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Ciśnienie
Post: 03 sty 2010, 20:13 
*

Rejestracja: 26 paź 2009, 21:24
Posty: 49
Lokalizacja: Milicz
Pojazd:
W moim NRG na cylku jest ciścnienie 7.3 pojeżdze jeszcze sezon ?? I po czym poznać ze skuter trzeba naprawiać tzn tłok pierścienie cylek ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 20:18 
Zbanowany

Rejestracja: 27 wrz 2009, 12:35
Posty: 161
Lokalizacja: Powiat PGO
Pojazd:
Sprwdz czy ma luzy a czy pojedzie to nie wiadomo może jezdzić rok dwa a może jutro wysiądzie




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=279750#279750




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 20:26 
*

Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06
Posty: 39
Lokalizacja: Szkoda gadać
Pojazd:
Przejedz 300 km i zmierz znowu. Jeszcze jest oki ;]




_________________

Nie ma Boga! Jest Piaggio ;D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=227751#227751

http://www.94bartek.fbl.pl <--- inne fotki ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 21:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
pierwsz znaki tego ze cyliner pada to jak nie chce palić z rozrusznika... dopóki pali i z rozrusznika i z kopa to cylek ok. :mrgreen:




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 21:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Jak będzie Ci jeździł wolniej niż wcześniej i palił więcej to zabieraj się za szlif :<




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 14:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Możliwe że mogą być to pierścienie a nie wina cylindra.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 17:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2009, 19:10
Posty: 221
Pojazd:
ja mam kompresje 6.5 to chyba to już jest norma :) i jak będzie mniej to trzeba będzie zmienić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 17:09 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
w czerwcu u mnie było 6,6 a we wrześniu odziwo 7,3 :D jak spadnie poniżej 6 to wymieniaj pierścionki.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 17:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2009, 19:10
Posty: 221
Pojazd:
nie no od razu niech sobie chłopak szlif zrobi i dobry tłok kupi takiej firmy jak vertex :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2010, 19:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
SeeA pisze:
nie no od razu niech sobie chłopak szlif zrobi i dobry tłok kupi takiej firmy jak vertex :)

Po ch*lere skoro wszystko jest ok? Jeszcze trochę na nim pojeździ.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 18:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
kamil8746, spokojnie pojeździsz, nawet więcej niż jeden sezon ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 18:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Cytuj:
kamil8746, spokojnie pojeździsz, nawet więcej niż jeden sezon ;]



Nie wiem od kiedy ludzie przewidują takie rzeczy xd tak samo jak w oczach mają hamownie xd . Normalnie coperfield . Ja bym już sobie zrobił szlif +vertex i do sezonu powooooli docierał ;] Pawluk, nie wiem ale sądzę że myślisz że skuterowi stopniowe będzie kompresja schodziła ale to nie prawda. Dlaczego ? Dlatego że to jest tak jak już pisałem ze jest kompresja 6-7 bar i nagle z dnia na dzień nie ma i zoonK co się stało ?! I się zaczyna wymienianie składanie i robienie wszystkiego z przymusu i najgorsze docieranie! Dlatego by sobie zrobił na zapas i z głowy ;]




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 18:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2009, 15:02
Posty: 54
Lokalizacja: Jędrzejów
Pojazd:
ale po co robić szlif jak można wymienić pierścienie i tyle. Jak będą jakieś uszkodzenia na cylindrze to sie robi szlif dopiero




_________________

...::::PIAGGIO nrg MC2::::...
...:::''' http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 83''':::...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 20:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ja robiłem tanio swój silnik. Najpierw wymieniłem pierścienie i uszczelki poszło 30zł. Efekt niezadowalający. Za drugim podejściem oddałem cylinder i za 90zł odebrałem po szlifie z nowym tłokiem (wiadomo + dodatki). Wiadomo Vertex to CAŁKIEM! inna sprawa ale ja np. nie mam przekonania do wymiany samych pierścieni, chyba że jest to przebieg nie większy niż 5tys km i po prostu coś się dzieje.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 20:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
estilete3 pisze:
Cytuj:
kamil8746, spokojnie pojeździsz, nawet więcej niż jeden sezon ;]



Nie wiem od kiedy ludzie przewidują takie rzeczy xd tak samo jak w oczach mają hamownie xd . Normalnie coperfield . Ja bym już sobie zrobił szlif +vertex i do sezonu powooooli docierał ;] Pawluk, nie wiem ale sądzę że myślisz że skuterowi stopniowe będzie kompresja schodziła ale to nie prawda. Dlaczego ? Dlatego że to jest tak jak już pisałem ze jest kompresja 6-7 bar i nagle z dnia na dzień nie ma i zoonK co się stało ?! I się zaczyna wymienianie składanie i robienie wszystkiego z przymusu i najgorsze docieranie! Dlatego by sobie zrobił na zapas i z głowy ;]


Jeśli gładź cylindra jest nienaruszona w stanie idealnym, i mogą być zużyte pierścienie to po h*j robić szlif dla picu chyba, a kompresja 7.3 bar jest bardzo dobra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 21:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
gładź może być bardzo dobra ale może być podrobienie Yakuza, nie wiem czy wiesz co to znaczy . jeżeli mówisz yakuza ze jest dobra gładź i zakładamy ze nie ma podrobienia to ok .Dać cylek do wymierzenia i nowy tłok na wymiar, ale jeżeli jest podrobienie to szlif


Yakuza,
Cytuj:
Jeśli gładź cylindra jest nienaruszona w stanie idealnym, i mogą być zużyte pierścienie to po h*j robić szlif dla picu chyba, a kompresja 7.3 bar jest bardzo dobra.


Trochę kultury !




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 10:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:11
Posty: 82
Lokalizacja: Tarnów małopolskie
Pojazd:
Witam co do takiego ciśnienia 7,3 to jeszcze pośmigasz bardzo długo ja w swoim typhonnie od ponad roku mam ciśnienie ok 6.5. No i śmigam jeszcze, nie zawsze wymiana pierścieni pomaga można jeszcze bardziej zaszkodzić niż pomuc.


Ostatnio zmieniony 08 sty 2010, 10:13 przez bronko82, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 17:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
estilete3, Wiesz, nie każdy ma kasę i czas rozbierać skuter aby zapobiegawczo zrobić szlif ;). A to, że pojedzi to oczywiście że jeżeli jeb*ie mu pompka oleju czy coś w tym stylu to nie dojeździ. Ale kompresja jest dobra i jeszcze pośmiga. Nie bulwersuj się bo Ci żyłka pęknie ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 9:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
Pawluk, Jeżeli uważasz że 6-7 bar to dobra kompresja to brawa dla ciebie ,Owszem można pojeździć na niej ale trzeba sobie kasę powoli zbierać jeżeli się teraz nie ma, to zrozumiałe .I nic mi nie pęknie ;]




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 14:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2009, 22:17
Posty: 79
Lokalizacja: Raszków kOstrowaWlkp
Pojazd:
No jeszcze troche polataj i sprawdz pierscienie




_________________

Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy