Dzisiaj jest 10 mar 2025, 23:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sty 2010, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
Mój tkr znowu nie chce odpalać jak jest zimny pali dopiero za 5 razem ale jak ciepły to wogólę nie odpali wyczyściłem gaźnik filtr zmieniłem świece kompresja 9bar.Wyczyściłem kranik ale w wężyk od podciśnienia nie można dmuchnąć (w stronę krućca można ale w strone kranika nie) Ma to jakiś związek z odpalaniem? :/ I czy w waszych Peugotach idzie dmuchnąć?




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox


Ostatnio zmieniony 14 sty 2010, 18:34 przez Łuki95, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 21:16 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Wężyk od podciśnienia, jak sama nazwa wskazuje jest do podciśnienia, jeśli zassasz powietrze, tym wężykiem, to wtedy membrana w kraniku zostanie odciągnięta , i zaczyna płynąć paliwo do gaźnika. W żadnym wypadku nie można tam np. przedmuchiwać sprężonym powietrzem. :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 21:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
Ale zassać powietrza też nie idzie :/




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 21:49 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Bo to tylko troszkę zasysasz. Wtedy odsuwa się membrana i powinno płynąc paliwo. Odłącz od gaźnika wężyk paliwowy, i zasysaj powietrze tym wężykiem od podciśnienia.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 15:12 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
To nie jest wina kranika, raczej coś zapłonem albo gaźnikiem.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 15:14 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Proponował bym sprawdzić membranki w krućcu ssącym.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 17:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
Jutro sprawdzę te membranki ale czy to ma coś wspólnego z odpalaniem?(gaźnik wyczyszczony i niby wyregulowany ale nie chce palić) :/




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 18:42 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Przed rozebraniem krućca sprawdz czy dopływa paliwo z kranika. Zdejmji wężyk od podciśnienia zaśji i powinno zacząć lecieć paliwo wężykiem który jest podpięty do gaźnika.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 19:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
Ehhh sprawdziłem i leci bena już nie mam pojęcia co może z nim być :| Dodam że kumpel ma speeda też w ac i pali mu na strzała :/




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 19:54 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Tak jak mówiłem, sprawdz kruciec, jak membranki nie trzymają to może dlatego nie chce odpalić.




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
Byłem przez ten czas chory ale jutro sprawdzę Jak rozpoznać że mambranki nie trzymają?
PS Żeby nie zakładać nowego tematy: Wylicytowałem tłumik Giannelli NXR mam już w domu będzie na tym dobrze chodził nada się do serii?




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 22:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Membranki powinny przylegać do zaworu.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 15:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
I nie powinno być żadnego prześwitu zmień jeszcze świece i sprawdź cały układ paliwowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 18:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
Rozebrałem i sam nie wiem,na tej jakby siateczce nie ma być prześwitu? :/
Proszę o pomoc :?
FOTO
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 19:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Na tych zdjęciach nic nie widać.
Te cieniutkie metalowe listki powinny przylegać do zaworu.
Swoją drogą wyczyść koniecznie ten zawór, tylko delikatnie z tymi listkami, żeby ich nie pogiąć.

Gaźnik regulowałeś w ogóle?:D
Muli ci ten skuter albo coś? Czy tylko problemy z odpalaniem?


Ostatnio zmieniony 14 sty 2010, 19:35 przez Booyaka, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
Już miej-więcej kapuje o co chodzi z tymi listkami-przylegają.
Gaźnik wyregulowany niby,bo w żaden sposób nie chce trzymać wolnych obrotów nawet jak trochę podkręce na lince to pochodzi i obroty same spadają :/ :?




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 21:42
Posty: 103
Lokalizacja: Wlkp
Pojazd:
Już miej-więcej kapuje o co chodzi z tymi listkami-przylegają.
Gaźnik wyregulowany niby,bo w żaden sposób nie chce trzymać wolnych obrotów nawet jak trochę podkręce na lince to pochodzi i obroty same spadają :/ :?
A i jak rozkręciłem to było pełno syfu
EDIT
Teraz się przyjrzałem bardzo dokładnie i ta jedna troszeczkę nie przylega ale to naprawdę troszeczkę może to mieć coś wspólnego?




_________________

Był
- Peugeot Trekker
- Aprilia Sr
- Piaggio Nrg
- Mbk Booster
- Yamaha Aerox


Ostatnio zmieniony 14 sty 2010, 19:53 przez Łuki95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2010, 21:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Łuki95 pisze:
A i jak rozkręciłem to było pełno syfu

W gaźniku czy na membrankach? Jeśli umiesz nie zaszkodzi wyczyścić to i to+filtr powietrza.
Łuki95 pisze:
Teraz się przyjrzałem bardzo dokładnie i ta jedna troszeczkę nie przylega ale to naprawdę troszeczkę może to mieć coś wspólnego?

Raczej nie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy