Dzisiaj jest 01 lis 2024, 13:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: zapłon
Post: 05 gru 2009, 11:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
Eloszka mam pytanie
czy wam tez jak moto w garażu postoi z tydzień i chcecie odpalić ta na ssaniu odpali od kopa
tylko ze ja dam mu gazy tak do 6 tys obrotow wyl ssanie i on robi buuu
Potem to za 20 razem odpali i jest normalnie wszystko
to przez to ze jest zimno czy moze przez zapłon




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2009, 12:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Siema. Przyłanczam sie do pytania , bo tez to niestety mam ;|




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2009, 12:41 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
MOże za szybko wyłączaszssanie. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2009, 12:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Własnie to ja dodam cos od siebie,ze jak jest zimny to wlacz mu ssanie niech na tym ssaniu pochodzi jak jest zimny bo jak wylaczysz to wiadomo zgasnie musi paliwo dostać.I jak jest zimny to wiadomo nie bedzie sie odrazu wkrecac do 12tys obrotow;)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2009, 13:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
:shock: :shock: :shock:

zapłon źle ustawiony może być przyczyną, ale to by po rozgrzaniu silnika też było "coś nie tak".

moim zdaniem odpalanie na zimnym to kwestia techniki. nie chcę wyjść na znawcę, bo tak nie jest, ale panowie, nie oszukujmy się: pierwsza zmiana pory roku z nowym sprzętem sprawia pewne przejściowe problemy, gdyż jeszcze nie wiemy jak się zachowa w nowych warunkach. tym bardziej, że być może dla kogoś jest to pierwszy sprzęt w życiu.

Jak odpala za pierwszym razem, to nic tylko się cieszyć. natomiast nie jest wskazane aby miał 6 tyś rpm. jesli wyje to trzeba ująć ssania i regulować obroty gazem. nie wolno od razu jechać, a właściwie nie powinno się, tylko rozgrzać silnik, choć trochę, aby dało się część ssania odjąć (aha, zapomniałem, w dellorto nie da się część odjąć tylko całe, to klapa, trzeba kombinować, najwyżej dłużej rozgrzać przed jazdą).

pozdr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2009, 14:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
no to moim zdaniem musze dłużej na ssaniu rozgrzac napisze co tam




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2010, 10:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Tak musisz go potrzymać ... Mi jak motor z 2 tygodniestał to z 6 razu musiałem kopnąc zeby odpalił . a tak jak co dzien , dwa do garażu chodziłem to na 1 /2 strzały :)


ssanie ssanie przez około 1 min. niech sie nagrzeje potem na 2 biegu sobie przejedz nie na zawysokich obrotach ... zeby sie nagrzał odpowiednio to nie 4t to 2t :D




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 17:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
A tak w ogóle to wydaje mi się że tarczki sprzęgła mam do wymiany bo jak mam włączony motor i wrzucę 1 to szarpnie (to chyba normalne) gładko się toczy ale jak wyłączę motor to daje opór. A i na zimnym (wiem ze nie można jeździć na zimnym) jak wrzucę 1 to szarpnie do przodu i gaśnie(bardzo rzadko ale się zdarza TYLKO NA ZIMNYM znaczy w zime)




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 17:09 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 14:29
Posty: 146
Lokalizacja: cch
Pojazd:
a i odpalanie już obczaiłem jak odpalam to na ssaniu nie daje gazu w ogóle i zawsze za 2 kopem odpala.




_________________

Obrazek
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Gilera/GSM_50/88100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy