Dzisiaj jest 03 sie 2025, 22:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Filtr STOŻKOWY
Post: 07 sty 2010, 20:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Witam.
Czy opłaca się wstawiać filtr stożkowy do seryjnego skutera ?? (skuter 2-sów dysza 50mm)
Czy zwiększy osiągi czy tylko je zmniejszy??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 gru 2009, 13:17
Posty: 85
Pojazd:
nic nie da




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
jesli zmienisz dysze to moze ci cos dac.




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 20:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 21:25
Posty: 70
Lokalizacja: KW
Pojazd:
mojim zdaniem to nie , pózniej z nim same kłopaoty muszisz wyregulwoac gaznik dobrze zeby cos dało nie polecam




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 21:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Jak masz dyszę 50mm to gratuluje!!! :roll: A co do stożka to zaufaj mi, jak założysz go zamiast seryjnego to Ci tylko więcej syfu przepuści no i będzie więcej palił a osiągów nawet nie poczujesz. I nie kontynuujcie że coś się zmieni, czy coś bo wcale tak nie będzie. Oprócz dźwięku nic się nie zmieni poza spalaniem.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 21:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Do seri skutera nie zakładaj . Nie wiem dlaczego ale ludzie myślą , że storzek da im tyle co dobry wydech ;/. Na seri skucie NIC NIE ZYSKASZ , a możesz stracic . Szybsza eksploatacja cylindra tłoka i pierścieni, większe spalanie itp. :D




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 21:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Cytuj:
Jak masz dyszę 50mm to gratuluje!!!


A o co konkretniej chodzi ?? Czy zła ?? seryjny gaźnik (17,5mm) - takie montowane są w yaroxie :D i dysza 50mm prędkość maksymalna na seryjnym silniku po odblokowaniu to 80km/h licznikowe :mrgreen:

Myślałem nad dyszą 55mm i filtrem stożkowym (38mm) z allegro za 20zł nie wiem czy to zda egzamin :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 21:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Tym bardziej jeśli masz najtańszy stożek z allegro... puszcza suche powietrze wtedy jeszcze bardziej podatny cylinder jest na szybszą eksploatację.
Co do filtra gabkowego... jest juz lpeszy ale nie polecam sam miałem ... ciąge czyścić.. regulowac trzeba... ogólnie nic dobrego jak do 50ccm.
Lepiej do swojego możesz ew. włożyć gąbkę Malossi jesli masz filtr podobny np. do Minarelli Hor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 22:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Mój dziadek w jawce założył większą dysze i bez filtra powietrza to 62 km/h jechał a poprzednio 55km/h :mrgreen:

A trwałość cylindra to już bajka znajomy je wytapia (te na allegro) :mrgreen: więc zamieniam 1 sztuka = 1 piwo :mrgreen: :mrgreen: mogę mieć co 2 dni nowy :mrgreen: a chciałem parę kilometrów szybciej te 5km/h chociaż narazie osiągnięcia to 90km/h licznikowe :mrgreen: (80 realne)

A co do filtra to mam ten minerelli hor. czy coś w tym stylu - ta puszka kwadratowa :mrgreen: więc wkład malossi by pasował
Chociaż wolę stożek ...... ten dźwięk :D :mrgreen: ale boje się że osiągi mu spadną i pieniądze wywalone w błoto a dysze 55mm bym kupił ( no i co ile km trzeba ten stożek czyścić) mój zwykły filtr czyszcze jakoś tak 1000-1200km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 22:19 
Zbanowany

Rejestracja: 27 cze 2009, 17:53
Posty: 223
Pojazd:
DJPIECZYWO pisze:
A trwałość cylindra to już bajka znajomy je wytapia (te na allegro) więc zamieniam 1 sztuka = 1 piwo mogę mieć co 2 dni nowy a chciałem parę kilometrów szybciej te 5km/h chociaż narazie osiągnięcia to 90km/h licznikowe (80 realne)

:lol: to ja mogę dać dwa piwa.
Co do stożka-chcesz to załóż, korzyści w seryjnym sprzęcie nie będzie tak jak poprzednicy mówili. Pozdro




_________________

://img.userbars.pl/123/24476.jpg[/img]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 22:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Chodzi o to że jak masz dyszę 50mm to wychodzi jakieś 5 centymetrów. Tak gwoli ścisłości nie żebym się czepiał. Ale powtarzam nie ciśnij się na ten stożek bo to się na prawdę guzik opłaca. Nawet jak bym miał nowy silnik codziennie to bym nie założył bo w 50 serii jest po pierwsze nie potrzebne, szybciej zużywa silnik, z dyszą (bo musisz wymienić inaczej nie wyregulujesz) będzie palił z 5 litrów a masz moje słowo że z osiągów to nic Ci nie da. I nie piszmy już więcej bo to bez sensu. Zrób jak uważasz ale skoro tyle osób Ci mówi to ja bym nie tracił kasy. To tak jak byś wsadził wtrysk paliwa do osobówki od TIR-a. Nic Ci to nie da a będzie palił 20 litrów na setkę.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 22:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Chodzi o to że jak masz dyszę 50mm to wychodzi jakieś 5 centymetrów. Tak gwoli ścisłości nie żebym się czepiał. Ale powtarzam nie ciśnij się na ten stożek bo to się na prawdę guzik opłaca. Nawet jak bym miał nowy silnik codziennie to bym nie założył bo w 50 serii jest po pierwsze nie potrzebne, szybciej zużywa silnik, z dyszą (bo musisz wymienić inaczej nie wyregulujesz) będzie palił z 5 litrów a masz moje słowo że z osiągów to nic Ci nie da. I nie piszmy już więcej bo to bez sensu. Zrób jak uważasz ale skoro tyle osób Ci mówi to ja bym nie tracił kasy. To tak jak byś wsadził wtrysk paliwa do osobówki od TIR-a. Nic Ci to nie da, bo dawka będzie musiała być taka sama, a będzie palił 25 litrów na setkę.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 22:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
To jednak nie będe nic zmieniał nie chce żeby dużo palił :mrgreen:
Wyczyszcze tylko i wyreguluje.
Dzięki za pomoc Pozdrawiam :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy