Dzisiaj jest 29 maja 2025, 12:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 17:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Płytka i płaska .. to spójrz za samym spawem jest wgniecione do około połowy a dopiero później jest płytsze .. :roll:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2010, 23:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2009, 11:14
Posty: 13
Lokalizacja: Dobre
Pojazd:
podajcie jakieś pomysły na usunięcie wgniotki, u mnie jest dość spora i nie wiem jak ją wyciągnąć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 17:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Podłączam się pod temat:D
Ja spawałem wydech i we wnętrzu wydechu został ,,nagar'' i czy to działa jak blokada?
Pozdr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 17:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Sebek111 Owszem, musi ale do pewnego stopnia, dlatego tłumiki są robione z wysoką dokładnością. A to wgniecenie jest mniejsze niż zwykła śednica wylotu i spełnia rolę "blokady". Czemu nie dasz sobie przetlumaczyć? Widziałem taki przypadek i wiem jak to jest!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 14:55
Posty: 210
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Z wysoką dokładnością i wymiarami robiona jest komora rezonansowa a nie kolanko. Kolanko poprostu jest o odpowiedniej średnicy i pełni rolę przelotową tak samo jak silencer. Okno wydechowe seryjnego cylindra jest dużo mniejsze niż średnica (przelotu) kolanka sportowego wydechu. (no seryjnego też) Mówicie tutaj wszyscy o ograniczaniu prędkości poprzez wgniotkę, a wszystko tutaj zależy od rodzaju owego wgniecenia. Przy płytki i płaskim wgnieceniu nie mam możliwości znacznej zmiany osiągów przy seryjnym cylku. Ja nadal utrzymuję się przy swoim zdaniu i jestem PRZEKONANY, że jest trafne.




_________________

Obrazek
Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 815#601415

http://bikepics.com/members/sebek111/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 19:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Widać nigdy nie trzymałeś sportowego komina z blokadą i nie wiesz jak jest przed i po ściągnięciu. Ale jak kto lubi, koniec tej bezsensownej dyskusji :<
P.S Pragnę jeszcze dodać że ta zwężka co jest w tym początkowym kolanku ma kształt lejka około 3mm blokuje przelot. W moim przypadku było to 15 km/h mniej ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2009, 14:55
Posty: 210
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
A czy ja przypadkiem nie mówiłem o wgnieceniu? Czytaj ze zrozumieniem, bo wynikają nieporozumienia.




_________________

Obrazek
Obrazek

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 815#601415

http://bikepics.com/members/sebek111/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2009, 16:30
Posty: 27
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Do tematu: Wylot z mojego cylindra, seria 50cc

Obrazek




_________________

Uziemiony w garażu przez brak metalowej tabliczki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 23:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Szychan, nie jesteś tu od pouczania innych tylko od pomocy. Nie wiem co Ci się tutaj nie podoba w moim piśmie, lecz z tego co widzę to ty masz problem z obsługiwaniem forum. Co do tematu: jeżeli ma ktoś stary zardzewiały wydech, niech zrobi wgniecenie na kolanku, założy i niech nas wszystkich olśni jakie będą efekty :]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 0:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
sony551, opisz dokładniej bo ja też będę musiał coś takiego zrobić. Dostęp do palnika pewnie będzie ale jakim gazem to schładzać? Zimna woda nie wystarczy?

A może tak- przyspawać ze dwa pręty nie za duże, podgrzewać palnikiem i ciągnąć za te pręty i potem boshem uciąć i ładnie zeszlifować ew. resztki prętów? Bo nie lubię mieć wiochy na tłumiku ;)




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 14:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lut 2011, 21:53
Posty: 67
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Pojazd:
Najlepszy sposób ? Wgniotka na laserze X pro -10km/h...

Do spawacza...mowie przyspawaj pret, pociagniemy, i po sprawie..nie dalo rady...za gruba blacha...

To on, wypawal to...czyli palnikiem, podgrzanie, i zmina woda..
i elegancko :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy