Dzisiaj jest 11 lut 2025, 17:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Aprilia Ditech
Post: 26 cze 2008, 15:00 
*

Rejestracja: 25 cze 2008, 20:07
Posty: 4
Pojazd:
Witam jestem szczęśliwym posiadaczem aprilii sr ditech z 2001r!Moje problemy zaczeły się wtedy kiedy kupiłem tłumik Leo Vince ZX,zdjąłem go ponieważ co najmniej raz w tygodniu zalewał świece, w końcu jak go zdemontowałem(rolki zostały te same),to osiągi były takie same jak z ZX'em,może troszke lepsze przyśpieszenie chodź różnica była na prawdę mała!
Ktoś mi podpowiem co jest powodem?Z góry dzięki :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2008, 15:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2007, 23:17
Posty: 297
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Ey to chyba nie wina tłumika.. :| mam ten sam tlumik, też w silniku morini zamontowany, jeźdze na nim już trochę czasu i ani razu mi nie zalało świecy.!!




_________________

..Gucia za nic nie oddam! ^^
..A Bashan- to bashan! ^^

.mały powrót na forum!
GG? 4864242
Pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2008, 15:24 
*

Rejestracja: 25 cze 2008, 20:07
Posty: 4
Pojazd:
Na pewno wina tłumika bo teraz jest seryjny i nic się nie dzieje...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2008, 15:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2007, 23:17
Posty: 297
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Na Twoim miejscu wziela bym oddała do mechanika Aprilke, żeby wtrysk zobaczył, komputer sie może jeb*ć ..




_________________

..Gucia za nic nie oddam! ^^
..A Bashan- to bashan! ^^

.mały powrót na forum!
GG? 4864242
Pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2008, 11:50 
*

Rejestracja: 10 cze 2008, 18:55
Posty: 2
Pojazd:
Smyszki, tobie skuter dobrze chodzi bo sobie gaźnik wyregulowaleś a z Ditechem inie jest tak łatwo na polepszenie osiągów jedyny sposób to ragulacja napędu a z zalewaniem świecy to nic ci raczej nie pomoże chyba że na innym komputerze spróbujesz. Tez mam Ditecha i mam na mysli tłumik ale poczytalem po forach i to nie jest takie proste jak z gaźnikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2008, 13:12 
*

Rejestracja: 15 sie 2008, 13:07
Posty: 1
Pojazd:
Zmień świece. Masz zapewne seryjną NGK CPR8E, jest ona słabej jakości i po przbiegu ok. 10000km silnik zaczyna ją co jakiś czas niszczyć. Wystarczy zainstalować świecę Denso N24EXR-B lub irydową Denso IU24, a twoje problemy powinny zniknąć. Dobre są też świece Championa. Niestety, wszystkie w/w świece są dosyć drogie i ciężko je dostać w Polsce. Na mielochu ich nie kupisz. Ja kupiłem irydową w sklepie internetowym w Warszawie. Link:
http://www.autokompleks.pl/sklep/pokaz_ ... azwa&str=1
i moje problemy się skończyły.
Nisczenie świec występuje też po zmianie seryjnego komputera ECU na tuningowy firmy Malossi. Spalanie wzrasta wtedy z 2,5 do 3,5l, a świeca NGK CPR8E nie wytrzymuje, gdy do cylindra wstrzykiwana jest aż tak duża ilość paliwa. Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 15:57 
*

Rejestracja: 29 gru 2009, 15:42
Posty: 2
Pojazd:
ta swieca jest nic nie wearta Denso N24EXR-B kupiłem ją i nie zapaliła na niej a na ngk cpr8e zapaliła bez problemu




_________________

majki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2010, 21:10 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 8:53
Posty: 20
Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
Pojazd:
Ta świeca DENSO N24EXRB(zamiennik CPR8E) to szmelc. Ledwo co zapalił, a jak już się udało, to zaraz zgasł. Na CR9E jest lepiej, ale to jeszcze nie to. Zamówiłem świece NGK ZMR7AP(platynowa) która jest zaprojektowana specjalnie pod dwusuwowe silniki na wtrysku czyli(Ditech i Pure'jet). Jest to informacja zaczerpnięta od producenta czyli firmy NGK.
W poniedziałek powinna być u mnie, założe, odpale i napiszę co i jak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 22:07
Posty: 75
Lokalizacja: Samo łuka
Pojazd:
nieznacie sie !!!
w ditechu sportowy wydech nic niedaje !!!
poczytaj na apriliasr.pl
tam jest sporo informacji o ditechu
a swieca champion
tam znajdzie jakie modele




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2010, 14:39 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
peugeotTKR pisze:
nieznacie sie !!!
w ditechu sportowy wydech nic niedaje !!!

Daje - pod warunkiem wgrania nowych map wtrysku.

A tak w ogólę to proponuję przerobić sobie Aprilię na gaźnik - na suzuki-katana.pl jest fajny art jak to zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2009, 23:43
Posty: 227
Lokalizacja: Lwówek Ślaski
Pojazd: Apka Sr/Zip SP
Van Holden,
peugeotTKR pisze:
nieznacie sie !!!
napisał i ja jeszcze raz napisze bo niema map wtrysku




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 21:07 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Mylisz się.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 15:56 
*

Rejestracja: 15 cze 2007, 20:54
Posty: 8
Pojazd:
Van Holden, możesz przedstawić jakieś konkretne fakty aby potwierdzić swoją magiczną teorię?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 19:00 
Zbanowany

Rejestracja: 19 maja 2009, 15:03
Posty: 221
Lokalizacja: Walce ist ***
Pojazd:
ja mam jet force tsdi i powiem tak jeśli nie masz odblokowanego ecu czyli kompótera sterójącego wtryskiem nic ci nie da zmiana wydechu bo ci go będzie bardziej mulić czemu ci swiece zalewa to niewiem

map nieda sie wgrać
da się tylko odblokować by wkręcał sie na wyższe obroty i zapłon nie odcinał iskry

posiadacze ditechów pewnie słyszą na max prędkości takie przerywanie... to jest ta blokada obrotów




_________________

- Leo Vince ZX
- Wariator Malossi Multivar
- Pasek Malossi X-Kevlar
- Sprzęgło Hebo N sprężynki +50%
- Filtr Powietrza Stage6 Duble layer Czerwony
zobacz jego foty http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=29692
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 19:15 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
Może nie tyle wgranie nowych map wtrysku, co regulacja - tudzież "przegranie" starych map (ustawień) komputera. Kolega chciał kupić do swojej Katanki (di-tech) sportowy wydech - pojechał do serwisu Suzuki do Rzeszowa na ul. Mickiewicza 35 i z serwisu wyjechał już z nowo-zamontowanym wydechem. Cena to coś ponad 200 zł.

http://www.skutery.net/forumBB/viewtopic.php?f=3&t=1413 i jeszcze parę for o tym pisze.


Ostatnio zmieniony 09 sty 2010, 19:19 przez Van Holden, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 19:41 
*

Rejestracja: 15 cze 2007, 20:54
Posty: 8
Pojazd:
Pojechał do serwisu, który co najwyżej wyregulował mu napęd: rolki, sprężynki i centralną.

Jeżeli "skasowali go" za wgranie sportowych map lub ich tuning, to dał się zrobić w balona - chyba, że miał zablokowane ECU. Sportowe mapy są tylko w ECU Malossi, które dołączane jest do zestawu 70cc. Tego softu nie ma w wersji "do wgrania", więc jedyna opcja to wymiana całego ECU.

Oryginalne można tylko odblokować, wgrywając soft 2.8.0 lub wyższy. Nie ma możliwości ingerencji w niego (zmiana obrotów maksymalnych, zmiana kąta wyprzedzenia zapłonu, zmiana czasów otwarcia wtryskiwaczy...)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy