Dzisiaj jest 10 mar 2025, 16:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Olej
Post: 08 sty 2010, 22:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
Jak wylac olej z przekladni?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 11:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2009, 11:09
Posty: 44
Lokalizacja: Duszniki Wlkp.
Pojazd:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=42091




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 13:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2008, 13:58
Posty: 79
Lokalizacja: Krotoszyn
Pojazd:
proponuje Motula sam go wlałem i jestem zadowolony




_________________

Maciek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
ale czemu na kolo nie ?? duzo osób mowi ze tak robi a niektozy zeby nie robic.Dlaczego tak nie wylewac oleju ze stawiam skuter na tylne kolo?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 18:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Bo wtedy nie wylejesz całego oleju i wszelki opiłki metalu, brudy itd zostają dalej w przełożeniach czyli tak jakbyś nadal jeździł na starym oleju.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 23:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Najlepiej szefie, to odkręć dekielek od przełożeń to wycieknie cały olej. Potem zalać przez ten otworek co jest w karterze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 23:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Tak tylko załatw nową uszczelke od przełorzeń :p.


Ostatnio zmieniony 10 sty 2010, 0:45 przez Karolek_OTT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 0:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Cieniutko czerwonym silikonem. Zresztą nikt nie mówi, że stara się nie będzie nadawała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 17:45 
*

Rejestracja: 08 cze 2009, 15:15
Posty: 39
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Ale kombinacje... :mrgreen: proponowałbym przez korek spustowy. :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 18:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
minio911 pisze:
Ale kombinacje... :mrgreen: proponowałbym przez korek spustowy. :cool:

A wiesz, że w peugeocie go nie ma? o.o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 19:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
A może kompresor ssaniem podłączyć i wyssać :mrgreen:




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 21:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Booyaka pisze:
A wiesz, że w peugeocie go nie ma? o.o

Wiesz to dość ciekawe co piszesz, bo zaraz po świętach zalewałem do siebie w TKR nowego Motula i dziwnym trafem był korek spustowy. Są dwie śruby. Dolną się zlewa, a górną nalewa :wink:




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 15:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
David95Tkr,
Nie zaczynaj, to temat rzeka. Jak nie wierzysz to szukaj na forum, a nie na pewniaka lecisz.
Ja na przykład nie mam.


Ostatnio zmieniony 11 sty 2010, 15:18 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 16:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Napisałem to dlatego, że Booyaka ma Nrg, a nie Peugeota.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 17:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
David95Tkr pisze:
Napisałem to dlatego, że Booyaka ma Nrg, a nie Peugeota.

Wiesz nie chcę się z tobą kłócić, ale nic ci do tego co ma Booyaka. To, że mam wpisane NRG nie znaczy, że nie wiem jak peugeot wygląda. I nie sądzę, żeby mając śrubę od spustu oleju kolega nie wiedział jak go wylać.
Nie ma jednej wersji silników peugeota więc tak jak już ktoś pisał daj na wstrzymanie.


Ostatnio zmieniony 11 sty 2010, 17:24 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 19:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Dobra dziewczynyy przestańcie się kłucić :D.Wyszło na to że zależy czy to silnik euro 1 lub 2.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 12:47 
***

Rejestracja: 25 lis 2009, 17:15
Posty: 824
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Postaw skuter na koło zlej olej, później nalej nafty do przekładni zakręć kilka razy kołem spuść nafte i wlej olej przekladniowy ;) Nie rozumiem po co robierać całą przekładnie żeby spuścić olej. Głupota poprostu ;]




_________________

-Polini For Race 70
-wał Top Racing Evolution NG
-wydech LeoVince Hand Made 70
-wario Polini Speed Control
-sprzęgło Modyfikowana Seria
-filtr Malossi, Dellorto 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 14:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Dobra, dobra już sobie daje na wstrzymanie :D Na serio nie miałem zamiaru się tu kłócić :mrgreen: Koniec tematu z mojej strony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 14:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
kylo93 pisze:
Postaw skuter na koło zlej olej, później nalej nafty do przekładni zakręć kilka razy kołem spuść nafte i wlej olej przekladniowy ;) Nie rozumiem po co robierać całą przekładnie żeby spuścić olej. Głupota poprostu ;]

Czy to dobry pomysl??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 15:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Mi jakoś ten pomysł nie odpowiada :< Tak jak pisaliśmy wcześniej, lepiej zrobić to dobrze a porządnie. Jak rozkręcisz pokrywę przełożeń, to wtedy bierzesz pędzelek z benzyną ekstrakcyjną i płuczesz dokładnie tryby i łożyska. Tak dokładnie wyczyszczone przełożenia odwdzięczą się długoletnią pracą.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy