Dzisiaj jest 18 paź 2024, 13:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sty 2010, 15:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2009, 21:04
Posty: 62
Lokalizacja: Wwo
Pojazd:
Witam chciałbym się zapytać ile będzie palił skuter na takim setupie
Stage6 Racing Minarelli LC po poprtingu
Gaźnik dellorto 19mm
Wydech Yasuni r; c16; c20;c21(jeszcze nie ustalone)
Wał Tec Racing pełny
Reszta narazie seryjna


Ostatnio zmieniony 09 sty 2010, 15:06 przez lecho94, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 15:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Z granicach 6l, zależy jaka jeszcze będzie dysza i jak będzie ustawiona iglica.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 15:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
6-7L

1. c16 wysokoobrotowy
2. 19mm
to głównie wpłynie na takie spalanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 16:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
a co jeśli byłby gaźnik 21mm?




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 18:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
lecho94 pisze:
Wał Tec Racing pełny

Taki wał do Racinga chcesz wrzucić? :shock: Oszalałeś? Jeśli już chcesz ciąć koszty, to lepiej zdecyduj się na Top Racing Evo NG, jeden z lepszych i tańszych wałów :)

lecho94 pisze:
po poprtingu

Po co robić port tak mocnego cylindra? Jedynie co to możesz popsuć.

lecho94 pisze:
Gaźnik dellorto 19mm
Wydech Yasuni r; c16; c20;c21(jeszcze nie ustalone)

Gaźnik 19mm może by wyrobił, jakbyś wybrał Yasuni R, a inaczej celuj w minimum 21mm.

A co do spalania, to bardzo dużo zależy od stylu jazdy i średniej szybkości na danej trasie/mieście.
Ale wiedz o tym, że na tym tuningu to już na pewno nie będzie skuter jako "TANI transport" do szkoły czy pracy :)




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 09 sty 2010, 18:03 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 18:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
FoRnaL pisze:
lecho94 pisze:

A co do spalania, to bardzo dużo zależy od stylu jazdy i średniej szybkości. Ale na tym tuningu to już na pewno nie będzie skuter jako "TANI transport" do szkoły czy pracy :)


Bo przy takim setupie nie trzeba już cały czas mieć odciągniętej manetki , by osobówki w mieście nie spychały.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2009, 21:04
Posty: 62
Lokalizacja: Wwo
Pojazd:
Ja znam kolesia właściwie 2 co mają stage6 racinga na wale tec racing do tego łożyska skf c3 teflon i trzyma do teraz a mają przejechane z 5 tysięcy jak nie więcej a top racing wytrzymuje 18000 a tec racing 16000 obr tak po zatym gdzie ja na satge6 racingu wykręcę 16000obr wrzyciu xD
Ja mam łożyska skf c3 teflon i wał tec racing i łożysko korbowodu polini evo

A na 21 by palił mniej jak tak to ile xD??

Ogarnij się z pisownią bo tego czytać się nie da.

raggaman555


Ostatnio zmieniony 10 sty 2010, 13:04 przez lecho94, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 9:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Zacznij normalnie pisać bo w każdym wyrazie masz błąd.

Wał tec racing to jest lipa.Lepiej kup słabszy wydech a włóź kase w lepszy wał chyba że chcesz żeby ci sie ukręcił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 11:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
FoRnaL pisze:
Po co robić port tak mocnego cylindra? Jedynie co to możesz popsuć.


Bo S6R bez portingu to "żaden" racing. Dopiero po portnigu widać, że to naprawdę mocny cyl.


Wały od Tec, to wielka lipa. A Top Racingi są naprawdę dobre, brałbym zdecydowanie Top Racinga Evo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 17:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2009, 21:04
Posty: 62
Lokalizacja: Wwo
Pojazd:
Święta racja klikszen. Po portingu dopiero pokazuje moc, ale bez też jest niczego sobie. A co do gaźnika to na którym będzie mniej palił;d?? 19 czy 21??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
No na pewno na 21 będzie większe psalanie, nie oczekuj, że będzie ci palił z 5l bo to fikcja !!




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 21:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2009, 21:04
Posty: 62
Lokalizacja: Wwo
Pojazd:
a jaka dysza do stage6 racinga
gaźnika 19 dellorto
wydechu yasuni c20 ??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 16:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 20:50
Posty: 593
Lokalizacja: B-STOK
Pojazd:
Do takiego tunu to 21 bo nie wyciśniesz ze sQuta tego co chcesz :S




_________________

YAMAHA NEOS 50S LC
-Metrakit MKseries 50ccm
-Top Racing HQ
-Yasuni Z
-Dellorto 17.5
-Metrakit
-Polini Speed Controll
CUSTOM
NeoSpeed <--Sprawdź to




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 17:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Byl kiedys na forum taki pan ktory twierdzil ze do racinga a nawet evo mozna wsadzic dobry gaznik 19 i bedzie naprawde dobrze. Ogolnie nie jestem przekonany do tego cylka, ale twoja wola :)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 20:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Żeby porting skutkował musisz mieć większy gaźnik. Przy 19 nie wiem czy ci coś to da. :roll:




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 21:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
Ja mam cylek Airsal Racing 70cc, wał Metrakit Hand Made, gaźnik 17.5, wydech Leo Vinci RS. Spalanie zależnie od ustawienia przeniesienia napędu i regulacji gaźnika 7-10l!!!! Im większy gaźnik tym spalanie większe ale i przyrost mocy. Jeśli wydech jest wysoko obrotowy to przeniesienie napędu trzeba tak ustawić zeby silnik pracował na wysokich obrotach za czym idzie więcej cykli na 1 km co niesie ze sobą większe spalanie. według mnie przy Twoim setupie 8 litrów na 100km to co najmiej :D




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 12:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2008, 21:16
Posty: 215
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Po pierwsze: Tec Racing jest dobrym wałem do Sport/Mid-race ale do Racinga lepiej już założyć np. Top Racing Race HQ (tanie rozwiązanie i zdecydowani lepsze niż Tec Racing) ale jeżeli masz troche sianka to kup Top Racing Evo NG, sam mam i wszystko jest ok, jakość wykonania też jest bdb. Co do obrotów s6 racingi zwykłe (mam na mysli bez modularnej głowicy) kręcą na sportowych zapłonach 13 tys, modular czasami wiecej (zalezy od wydechu i mapy na zapłonie). Jeżeli bedziesz smigał na seryjnym zapłonie to zapakuj C4 dla pewności i tyle, chociarz c3 też Ci wystarczą.


Po drugie: Gaźnik 19mm to pomyłka do tego cylka, oczywiscie on bedzie chodził w miare ale nie rozwinie pełnych skrzydeł. Ludzie w niemczech do s6 racingów/ modular zakładają 24mm z racji tego aby wycisnąć max możliwości/otencjału i przede wszystkim poprawić wewnętrzne chłodzenie. Dlatego do tego cylka optymalnym gaźnikiem będzie 21mm. Sam mam 21mm na cylku Tpr i spalanie jest w granicach 6-6,5 litra przy w miare agresywnej jeździe. Ktoś wyżej pisał ze Ci bedzie spalał 8 czy wiecej litrów, totalna bzdura. Podstawą jest dobrze wyregulowany gaźnik, wtedy jak kolega wyżej napisał nie bedzie spalał 8-9 litrów tylko 6. Jezeli ktos nie miał cylka klasy racing tylko pisze o spalaniu bo gdzies tak usłyszał czy sam oscyluje to niech lepiej sie nie udziela bo tylko mozna wprowadzić w błąd inne osoby.



Po trzecie: Porting do s6 racing jest jak najbardziej wskazany. Dużo większe kanały niż w seryjnym cylku (przykładem jest mój tpr gdzie po portingu karterów i cyla z ciekawosci załozyłem seryjny cyl i różnica była naprawde spora). Pamietaj ze porting to nie tylko dopasowanie kanałów ale tez inne czynności, jeżeli bedziesz chciał dobry porting to zagadaj do Pytona. Jeżeli osoba zna sie na portingu i wie co robi to nie ma bata zeby cos popsuć. Pyton zrobi Ci to bardzo dobrze.


Wydech przydał by sie c16/c20 lub PFR3. Nie ma sensu pchać wydechów klasy evo jak np. malossi mhr team II itp. jeżeli bedziesz latał na seryjnym zapłonie. Nie wykorzystasz obrotów które zapenia wydech.


Ostatnio zmieniony 13 sty 2010, 12:09 przez pietras, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 14:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2009, 21:04
Posty: 62
Lokalizacja: Wwo
Pojazd:
pietras co do wydechu się zgadzam, co do wału nie skoro wyraźnie go chwalą ze przy racingu już 8 tysi wytrzymał i jeszcze jeździ na łożyskach skf c3 teflon, wyraźnie ma napisane że 16000obr wytrzymuje to czemu nie miał by wytrzymać max 13000obr jakie zakręci ten cylek na yasuni c20.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 15:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2008, 21:16
Posty: 215
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Tec wytrzyma, ale chodzi też o jakość wykonania. Aż taką duża różnice robi kilkanascie złotych pomiedzy c3 a c4. Kup C4 Teflon, tylko kilka zł droższe. Po drugie co z tego ze masz napisane ze c3 sa do 15 tys w smarze (a w mieszance do ok.17 tys ), kumpel miał cylinder pinasco porównywalny mocowo do Manston Replicą, po 6-7 tys rozleciały mu sie c3 a cylek miał około 13 koni. Wiec lepiej dołozyc te 10 zł czy 15 zł.


Ostatnio zmieniony 13 sty 2010, 15:20 przez pietras, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2010, 15:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sty 2009, 21:04
Posty: 62
Lokalizacja: Wwo
Pojazd:
ja nie mam łożysk skf c3 tylko fag c4 to jest to samo tylko inna firma, te c3 to ma ten typek od s6r




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy