Dzisiaj jest 18 paź 2024, 13:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sty 2010, 20:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2009, 21:00
Posty: 25
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Siema. Odpaliłem już Roxa na sporcie, ale niestety dostaje maksymalnych obrotów zaraz po odpaleniu. Przed tunem było wszystko ok, teraz nie mam pojęcia co to może być. Linka gazu jest ok, nigdzie nie naciągnięta, obroty patrzyłem, to samo. Dodam że zmieniłem na gaźnik drugi i jest dokładnie to samo. Lewe powietrze? Macie jakieś pomysły?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 20:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Mi to wygląda na lewe powietrze sprawdź króciec.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2009, 21:00
Posty: 25
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Czy pod cylindrem a głowicą mam uszczelkę gumową czy jeszcze coś powinno być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 19:13
Posty: 381
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd:
między cylkiem a głowicą są dwie uszczelki: jedna czarna oring gumowy po brzegach głowicy i druga czerwona też gumowa po środku głowicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 12:07
Posty: 107
Pojazd:
człowieku miałem tak samo . kłania sie wymiana simeringów przynajmniej ja miałem tak ze po stronie magneta miałem rozwalonego nie wiem jakim cudem sie okręcił ale cóz kupiłem nowego za 10zł i got elegancko




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2010, 21:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2009, 21:00
Posty: 25
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Raczej to jest na pewno nie jest to właśnie silnik jest po takim zabiegu wymiany łożysk i simeringów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 9:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Sprawdź gaźnik zobacz jeszcze raz czy linka nie jest gdzieś zaczepiona.I iglica nie jest podnieśiona albo odpal go bez gaźnika wlej mu wahy do krućća i zobacz czy wejdzie na maksymalne obroty wtedy będzie wiadomo gdzie problem leży.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 12:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2009, 22:07
Posty: 51
Lokalizacja: Kłobuck
Pojazd:
A możÎe dysze paliwa masz za małą? jeśli nie to silnik jest gdzieś nieszczelny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 14:40 
*

Rejestracja: 26 mar 2009, 20:06
Posty: 58
Lokalizacja: gdańsk/żukowo
Pojazd:
muahahaha co ma dysza do obrotów ??? dodatkowo jeszcze za mała ??? Nie wypowiadaj się jak sie nie znasz :P

U mnie tak było jak miałem źle dokręconą przepustnice (lewe powietrze :P)...




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=33315




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 15:14 
*

Rejestracja: 26 gru 2009, 15:37
Posty: 159
Pojazd:
może źle włożyłeś przepustnice




_________________

Motor Jest Bogiem Prędkośc nałogiem stunt zabawą a śmierc przegraną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 15:32 
*

Rejestracja: 17 paź 2009, 19:56
Posty: 133
Lokalizacja: chchiy
Pojazd:
jak wymieniałeś łożyska musiałeś go rozpołowić. Wtedy na łączeniach karterów stouje się silikon najlepiej czerwony. Inaczej wtedy może lewe powietrze łapać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 20:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 0:41
Posty: 220
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ewentualnie moze byc winna ssnia, dlatego ma wysokie obroty .. druga diagnoza to lewe powietrze :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2010, 21:17 
*

Rejestracja: 05 sty 2010, 17:15
Posty: 56
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
uszczelka poszla kumpel to samo mial gdzies przy cylku




_________________

Cylinder Stage6 Streetrace 70cc
Sprzęgło Rms racing pro sport
Wariator Malossi Multivar
Gaznik 17,5
Wydech Leovince ZX
stunt sóka ;))

to be continued ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2010, 18:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2009, 21:00
Posty: 25
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Już zrobiłem okazało się że zamiast posmarować dół membran posmarowałem górę i króciec się złączył jest ok. Ale mam problem taki że po zatkaniu trochę ręką gaźnika skuter normalnie odpala i chodzi lecz po odetkaniu dostaje od razu maksymalnych obrotów i gaśnie jeśli chce go otrzymać na chodzie trzeba zatykać ręką i odtykać. Zakładając filtr też to nic nie daje dodam że chce założyć filtr gąbkowy Revo ponieważ przy moim setupie taki filtr powinien być. Gdyż na oryginalnym filtrze nie wycisnę całej mocy z silnika. Bawiłem się w regulacje gaźnika nic to nie dało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 7:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
To doszłeś gdzie masz przyczyne wymień uszczelki pod krućcem i krucieć i zawór jak da rade/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2009, 21:00
Posty: 25
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Ale zawór przed rozbiórka działał w 100% i nie było problemów super nałożyłem teraz silikon.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 18:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 13:39
Posty: 176
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
jakie masz ciśnienie na tłoku?ile bar?
sprawdz wężyk od podciśnienia,czy nie masz gdzieś dziury,albo dobrze nie naszedł,
czy kranik nie jest zatkany,i napisz... :wink:




_________________

Yamaha Bw's 96r. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 19:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
ja bym stawiał na simmering na wale. nawet jesli jest nowy to mogło go wysadzić. sprawdź bo objawy sa identyczne....




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 19:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2009, 21:00
Posty: 25
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Hm powiem tak co do simeringów to jeden nie miał jakiejś obwódki niby bardzo podobne i pasowały i wgl kolega mi to robił i mówił że nie będzie problemów, w takim razie widze że chyba muszę nowe simeringi kupić bo te kupowałem osobno.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 19:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 1:47
Posty: 255
Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
Pojazd:
najpierw odkręć wario i magneto i sprawdź czy oba siędzą na swoich miejscach sztywno :wink:




_________________

Metrakit HandMade 70 porting
Metrakit Pro Race 70
Metrakit SP Series
Dellorto 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy