Dzisiaj jest 05 sie 2025, 18:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sty 2010, 10:14 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Witam, zmienilem cylinder w Zipp Vapor na AirSal Sport.
Mocy doszło naprawde sporo to czuć przy przyspieszeniu 0-10km/h, własnie tylko dlaczego tylko do 10... ewidentnie slychac i czuc ze skuter sie dławi... nie wkreca sie na obroty... zlozony jest luz zaworowy ustawiony na 0.06. na stopce po dodaniu gazu skuter wkreca sie na jakies pol obrotow swoich mozliwosci...

Oprocz cylindra nie zmienialem jeszcze nic... gaźnik z seryjna dyszą, czy to moze być przyczyną tego problemu... Dodam że gaźnik byl juz lekko uszkodzony, skuter jeszcze na oryginalnym cylindrze mial problemy z odpalaniem a po dodaniu gazu zamiast wkrecac sie na obroty to spadał z nich....

Kompresja jest napewno dobra jak to sie spradza "na oko" palce w otor swiecy nie mozna utrzymac i odpala z kopa... rowniesz to przyspieszenie od 0-10km/h kolo podnosi się do góry wiec moc jest.

Dziwi mnie jeszcze fakt po wyregulowaniu zaworów 0.06 zawory dalej klepia...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2010, 10:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:20
Posty: 146
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
MOzliwe ze gaznik musisz bardziej wyregulowac i ew. regulacja napendu;)




_________________

Pzdr Nexo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2010, 10:36 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Z tył ze nawet gdy koło w powietrzu na stopce też nie wchodzi na obroty.

Ale wina gaźnika czy dyszy... chodzi o to czy cylinder powinien dobrze wspolpracowac z oryginalna dysza... bo gaźnik nie problem moge porzyczyc i sprawdzic ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2010, 10:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Większa pojemność (większe zapotrzebowanie w paliwo) więc dysza też musi być większa. Ale jesli gaznik szwankuje to musisz go wymienić, nic nie zrobisz




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2010, 16:37 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Dzisiaj troche podreguluje ten gaźnik...

a jutro ide po dysze 95... mysle ze starczy taka ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2010, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Nie da się wprost określić czy będzie pasować, musisz włożyć ją i zobaczyć co i jak. Ewidentnie brakuje mu mieszanki. Najlepiej to proponowałbym wymienić gaźnik jeśli mówisz że z ten jest uszkodzony, a luz zaworowy ustawiasz na 0,05 (ssący) i 0,10 (wydechowy). Zawsze będzie słychać zawory nawet jak są dobrze wyregulowane, tak są zrobione, chinszczyzna po prostu.
Ostatnio wkładałem z kumplem do jego chinczyka też Airsala 80cc, tyle że kupił też stożek Malossi i zestaw dysz które są niezbędne do regulacji, tyle że zimno to na razie nie bawimy się w regulację. Ogólnie robi mu full tun z mechaniki.


Ostatnio zmieniony 15 sty 2010, 21:09 przez Pavlak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2010, 22:04 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Rozumiem chlopaki... dzięki wielkie wyczyscilem gaźnik jeszcze jutro poprawie wszystko i wyreguluje to jakos moze sie uda bez wymiany i dam znac dzieki wielkie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 12:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:04
Posty: 303
Lokalizacja: Sie Biora NeoDzieci?
Pojazd:
ja tak miałem w aprili Rx był 80cylinder kupiłem 50cc i tak własnie chodzi zaduzo dostawał bezyny potem za mało i tak trzeba było sprawdzac i ustawiac ale wrescie ustawiony i pieknie chodzi :D :)




_________________

**** Dziekuje Dobranoc ****




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 18:33 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
Pavlak pisze:
Zawsze będzie słychać zawory nawet jak są dobrze wyregulowane, tak są zrobione, chinszczyzna po prostu.


Weź w ogóle ogarnij sie co ty ******, jak się nie umie zrobić to później takie gadanie.
Do tematu: oczywiście że ci się nie będzie wkręcało na obroty, po pierwsze inny filtr po drugie większa dysza, albo w ogóle większy gaźnik.


Autor postu otrzymuje ostrzeżenie za nieprzyzwoite słownictwo !

raggaman555




_________________

kamil7s pisze:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=1084810702


Sprzedam Yamahe jog RR!! Warto


Ostatnio zmieniony 17 sty 2010, 14:58 przez kamil7s, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 19:10 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
W żaden sposób nie mogę wyregulować tego gaźnika, poprawiła się tylko reakcja manetki, na 1/4 otwarcia przepustnicy skuter przyspiesza dobrze w zwyż już nie...

Probowałem rowniez bez filtra po otwarciu przepustnicy 4/4 i puszczeniu gazu spaliny cofaja się przez filtr (trwa to tylko raz) ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 19:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Zawory do regulacji.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 21:23 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
rozrząd ok ... kompresja jest bo pali od strzalu i przyspieszenie na poczatku jest ... luz zaworowy 0,05 wydech +-0,07...

tutaj koło podniesione w gorze na stopce i gaz do oporu to obroty takie jak dawniej na pol manetki ... ;( nie wiem juz co mam robic ;( Regulację nic nie daly ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2010, 21:20 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Nagralem filmik sami zobaczcie jak sprawa wyglada:

http://www.youtube.com/watch?v=TTb8-cJOl5U




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 17:01 
***

Rejestracja: 24 kwie 2009, 8:36
Posty: 954
Lokalizacja: Bytom
Pojazd:
Zmieniłeś dyszę w gaźniku ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
ml?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 17:45 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
na 84 :/




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 17:50 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
Za mała dysza moim zdaniem do takiego cylka wiem po swoim przypadku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 17:55 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
90 czy 95 zamowic?
Kolego miales podobny problem?




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 20:09 
**

Rejestracja: 22 lis 2009, 18:30
Posty: 217
Lokalizacja: JWN
Pojazd:
Ja miałem problem ale w 2-suwie to samo było ale założyłem dysze większą i jest git ale spróbuj zatkać filtr powietrza dolot i albo bedzie sie wkręcał albo będzie go mulić jak się wkręci to dysza za mała a jak zamuli to dysza za duża




_________________

Co chwile wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Nie panikuj, szybko podejmij decyzje,
od tego może zależeć Twoje Zycie...
Redukcja wrzuć go na wysokie obroty
Żółw to kłopoty kur*o, pamiętaj o tym...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2010, 23:06 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
Kolego, czy ty go czasem nie przytarles :O? Ja tez smigam na 4t i nawet dyszy nie wymienialem przy 80ccm a szedl jak piorun, sprawdz jeszcze raz zawory bo mogly sie rozregulowac taka juz ich domena, moze byc tez wina mieszanki skoro mowisz ze gaznik uszkodzony i jak na 50ccm mial problemy to powinienes od razu cos z tym zrobic, sam cylinder reszty nie naprawi. Jezeli bardzo ci zalezy to mam gaznik od 4t oryginalny z przelotem 1500km moge ci go sprzedac bo u siebie i tak mam inny ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2010, 8:27 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 12:32
Posty: 89
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Kolego skuterem w sumie pochodził z pol godziny od samego poczatku są takie problemy... Gaźnik dzisiaj właśnie będe miał oraz filtr gąbkowy troche lepszy nniz moj siatkowy ... Zobacze co bedzie na nowym gaźniku zawory wczoraj wyregulowałem własnie nie bylo luzu choć wczesniej regulowałem ale go jeszcze nie odpalałem dzisiaj go odpale na nowym gaźniku a jak nie to i tak kupie dysze 90# i bede sie bawić jak sie ociepli no w czymś prablem musi tkwic.

Tylko dziwne bo skuterem odpala od strzału przyspieszenie tak jak pisalem 0-10km/h kiedy nie potrzebuje obrotow jest naprawde super. Jeździłem Piaggio Zip 125ccm nawet mi sie wydaje ze on nie mial takie odejscia.

PS. Przeczytałem gdzieś że mogą być takie problemy z głowica i trzeba przyszlifowac cos jak nie dochodzi o co w tym chodzi?




_________________

Zipp Vapor SWAP Gilera Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy