Dzisiaj jest 03 mar 2025, 21:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sty 2010, 20:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Jakie macie pomysły na zarejestrowanie 125/250ccm na motorower?
Bo chyba np. rama w rs 50 i 125 jest taka sama?
Macie inne pomysły? Bardziej zależy mi na crossach :twisted:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 12:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2008, 19:50
Posty: 74
Lokalizacja: Hajnówka(PODLASIE)
Pojazd:
Zmiana tabliczek znamieniowych i wybicie na nowo numerów ramy w innym miejscu albo stare zeszlifować i nabić nowe oczywiście wcześniej musisz mieć papiery od 50 i muszą się zgadzać z tymi które masz wybić . Strasznie zagmatwana sprawa ale jest wiele sposobów. Nasze Polskie prawo jest strasznie dziurawe .




_________________

Yamaha Aerox 97r.

Setup :

Cylinder : Boolder ( Niemiecki ) 70cc
Wał : Top Perfomance Evolution NG
Stożek Polini Air Box
Dzysza 86
Rolki Stage 6 : 6 gr
Kolektor Ssący Tec 21 mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 12:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Jak spowodujesz wypadek poważniejszy i skuter przejdzie testy to leżysz i kwiczysz więc lepiej sobie daj spokój




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 13:08 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
Barwazy pisze:
Zmiana tabliczek znamieniowych i wybicie na nowo numerów ramy w innym miejscu albo stare zeszlifować i nabić nowe oczywiście wcześniej musisz mieć papiery od 50 i muszą się zgadzać z tymi które masz wybić .


To jest akurat nielegalne z tego co wiem :wink:

Pierdek pisze:
Jak spowodujesz wypadek poważniejszy i skuter przejdzie testy to leżysz i kwiczysz więc lepiej sobie daj spokój


Testy...na oko widać, że 250 to nie 50 :lol: Nie róbcie z policji totalnych kretynów :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 13:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
raggaman555 pisze:
Barwazy pisze:
Zmiana tabliczek znamieniowych i wybicie na nowo numerów ramy w innym miejscu albo stare zeszlifować i nabić nowe oczywiście wcześniej musisz mieć papiery od 50 i muszą się zgadzać z tymi które masz wybić .


To jest akurat nielegalne z tego co wiem :wink:

Pierdek pisze:
Jak spowodujesz wypadek poważniejszy i skuter przejdzie testy to leżysz i kwiczysz więc lepiej sobie daj spokój


Testy...na oko widać, że 250 to nie 50 :lol: Nie róbcie z policji totalnych kretynów :wink:


Nie chodzi mi o skutery, tylko o ścigi i cross'y
Wiem że to jest nielegalne... A to że masz 70ccm w skucie jest? Wychodzi na jedno :wink:
A postaw sobie rs 50 i 125 obok, odróżnisz tylko tym że 50 ma łańcuch z lewej i wydech z prawej a 125 ma na odwrót ... wątpię żeby policja na tyle się znała ... a crossa to już wgl nie odróżni :mrgreen:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 16:20 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
luzynek pisze:
wątpię żeby policja na tyle się znała ... a crossa to już wgl nie odróżni :mrgreen:


I tu się mylisz.. :wink:

Policja teraz jest cwana i wie, że ludzie kombinują ile wejdzie. Nie olewał bym tego..było już parę przypadków w mojej okolicy, że ludzie pomykali sobie 125/50.. lotna Vectra wyhaczyła obiekt i w tej sytuacji kierowca pojazdu miał mokro i stacja kontroli pojazdów gdzie był wykonywany przegląd miała całkiem ślisko pod nogami :mrgreen:

Sam chciałem zarejestrować sobie Thundera 125 na 50..ale rezygnuje z tematu..nie chce mi się włóczyć później po komendach :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 16:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Nie wiem gdzie mieszkasz, ale u mnie vectry są raz na parę miesięcy, przelotem :wink: A tutejsza policja nie ma żadnego pojęcia na temat motorowerów, przekonałem się na własnym doświadczeniu, więc raczej nie będę miał z tym problemów.
Chodzi mi tylko jakie macie pomysły na rejestrację takiego sprzęciku :mrgreen: wybicie numerów to całkiem dobry pomysł, macie inne ? :P




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2009, 11:14
Posty: 13
Lokalizacja: Dobre
Pojazd:
jeśli twój motor jest sprowadzony i masz dokumenty w innym języku niż polski to możesz się dogadać z tłumaczem i on ci wpisze w pojemność 50ccm ale bez dania w łapę się obędzie bo oni sporo ryzykują.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 20:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
To zbytnio nie wchodzi w grę :wink:
Jak na razie najlepsze przebicie numerów, lub przełożenie ramy z 50 ccm, jeśli rama pasuje. :mrgreen:
Inne pomysły ? :D




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 21:15 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
luzynek pisze:
Jak na razie najlepsze przebicie numerów,


A pomyślałeś o takiej kwestii, że jak sprzedasz komuś taki motocykl..nabywca pójdzie zrobić przegląd, diagnosta kapnie się że numery są przebijane i zawiadomi policję... i wtedy masz nieziemski problem :wink:

Pisząc w ten sposób popierasz nielegalny czyn !

Ps. Nie czepiam się..tylko chce dowiedzieć się czy masz świadomość tego co piszesz.


Ostatnio zmieniony 16 sty 2010, 21:16 przez raggaman555, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 21:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Człowieku, jak jakiś mol komputerowy by się zainteresował tym forum to połowa posiadaczy skuterów w Polsce by miała taką prze*ebkę że bania mała...
Nielegalne jest samo odblokowanie skutera, a co dopiero tun, zmiana cylka na 70 ccm i wgl. To wszystko wychodzi na jedno...
A jeśli ładnie przebiję numery, to po czym dojdą że są przebite? Bo nie wiem, chyba że diagnosta zostanie oświecony, dostanie info od Boga i tak z nikąd pomyśli że chyba są przebite numery.. :roll: :lol:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 21:36 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
luzynek pisze:
Nielegalne jest samo odblokowanie skutera, a co dopiero tun, zmiana cylka na 70 ccm i wgl. To wszystko wychodzi na jedno...


No nie do końca..co innego zmienić sobie cylinder i pościągać blokady..a co innego przebić numery ramy :wink:

luzynek pisze:
A jeśli ładnie przebiję numery, to po czym dojdą że są przebite? Bo nie wiem, chyba że diagnosta zostanie oświecony, dostanie info od Boga i tak z nikąd pomyśli że chyba są przebite numery.. :roll: :lol:


Podejrzewam, że diagności są bardziej cwani niż Ty i wiedzą jak wygląda oryginalnie znakowane moto.
Znajomi diagności ode mnie z miasta nie jednego leszcza wyjęli za przebijanie numerów w autach czy moto..i też wszystkim wydawało się, że robione perfekcyjnie :lol:
Także nie ironizuj tylko poważnie zastanów się bo to do niczego nie prowadzi.. :wink:

Już swoje powiedziałem, mam spokojne sumienie. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 21:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2009, 21:12
Posty: 23
Lokalizacja: Skrobów / Lubartów
Pojazd:
raggaman555, Mnie jeszcze Vectra ani razu nie spotkała ale jak by spotkała to miał bym mokro . Można też zablokować 125 żeby szedł 45 km/h a bo przeglądzie odblokować .
Sorry za Off Ktoś w ogóle rolki w Lubartowie


Ostatnio zmieniony 16 sty 2010, 21:39 przez Maturb3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 21:39 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
To że są numery przebite to bez problemu dojdą nawet jak weźmiesz zeszlifujesz do zera to też odczytają je
Po drugie jeśli spowodujesz wypadek ( ze swojej lub kogoś winy ) a skuter będzie po tunie albo 125/50 i udowodnią ci to to ubezpieczenie jest nie ważne , np Tir z towarem chcąc uniknąc zderzenia z tobą zjeżdża w rów towar się rozwala dochodzą że masz 125/50 za wszystkie szkody płacisz ze swojej kieszeni . to samo tyczy się odblokowanych 49 czy tuningowanych skuterów .
Kupując taki sprzęt 125/50 możesz wcisnąc kit że ty nie wiedziałeś i się nie znałeś kupiłes bo dobrze jeździł a w papierach miał 49cc i ma przesrane ten co robił badanie i rejestrował go . sam jeżdżę 150/49 ale mój już miał 3 właścicieli jak jest na 49cc więc już aż tak źle może nie było by .
Jeżdżąc 125 bez prawka mogą ci wlepic mandat jeśli spowodujesz śmiercionośny wypadek idziesz do paki .


Jak robią przegląd po wypadku to rozbierają cylek itd .....


Ostatnio zmieniony 16 sty 2010, 21:40 przez elyseo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Ja się nie pytałem jakie są tego następstwa.. Mieszkam w małym mieście, stację ma znajomy mojego dziadka i mojego starszego.. Zaspawam stare numery, zeszlifuję na płasko, wybiję i pomaluję, kto dojdzie? Wiem jakie są tego konsekwencje, nie mieszkam w Warszawie lub nie wiadomo gdzie żeby wszędzie były pały i za każdym rogiem czatował konfident jakiś .. :roll: Chodzi mi o pomysły jak mogę to zrobić, a nie wykład z Polskiego prawa... :roll: :roll:

edit:
A jeśl założył bym ramę od 50ccm bez przebijania numerów to nie było by takich problemów ? Według niektórych nie .. :lol: :lol:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA


Ostatnio zmieniony 16 sty 2010, 21:47 przez luzynek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 21:46 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
Maturb3 pisze:
raggaman555, Mnie jeszcze Vectra ani razu nie spotkała ale jak by spotkała to miał bym mokro .


O widzę, że z mojej okolicy :D

To pewnie słyszałeś jak koleś w sierpniu pocinał sobie Leonardo 100 km/h Firlejanką i wyjęła go Vectra.. i pacjent i stacja kontroli pojazdów dostali po łapach :wink:

elyseo,

Dobrze prawisz kolego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 21:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Za mną kiedyś jeździła owa Vectra z wideo rejestratorem :lol: Ja cały czas 10km/h, po 10min (dosłownie) im się znudziło, i jak mnie wyprzedzali to jeden się tylko do mnie uśmiechnął, z wzajemnością :twisted:


Jestem też na etapie kupna 125/50. To, że po wypadku śmiertelnym sprawdzają wszystko to wiem, a jak jest z wypadkami takimi lekkimi, też wszystko?


Ostatnio zmieniony 16 sty 2010, 21:50 przez klikszen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 21:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2009, 21:12
Posty: 23
Lokalizacja: Skrobów / Lubartów
Pojazd:
To strach jechać firlejanką a ja tam pocinałem około 100 km/h . Dobrze że nie najechali .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 22:00 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
klikszen pisze:
a jak jest z wypadkami takimi lekkimi, też wszystko?


To zależy na ile pojazdy wygląda na większą pojemnośc od poszkodowanego i od szczęścia .
Co do przebijania numerów to nie polecam co byście z nimi nie zroibili zawsze one będą .... jedyna opcja wstawic większy kawałek w miejsce numerów .
Np tak jak ja mam aprilie sr 150cc niczym się nie rużni od 49 tylko tym że ma większy filtr .
Jeśli chcesz skuter to kupic 49 najlepiej gilere runer i wsadzic silnik 125,180cc i śmigac
A jak chcesz Jakoś biegówkę to nie mam pomysłu bo każda już na swoje wygląda można było by pompinowac z Yamaha DT i wsadzic 125 ale to już przeróbka w ramie .....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 22:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Ja pierdziele taką robotę ;/ Aż mi się jeździć odechciało :? Legalnie nigdy nie zarejestrujesz...
Nie legalnie owszem ale użytkowanie takiego cuda będzie zależeć tylko i wyłącznie od: twojego szczęścia i profesjonalności tego przestępstwa (w świetle prawa).
Jedyna opcja: przełożenie ramy - koszty? spore, jak Cie na to stać to i na adwokata...

Ps. Jak przeczytałem cały ten temat to mi się odechciało cylka większego, max polini sport 50 :D oraz dobra blokada obrotów... Chociaż podczas wypadku to i to Ci nie pomoże. :roll:
No ale przecież nie będziemy jeździć skuterem z marketu za 1999zł, a piaggio czy gilere aż wstyd nie odblokować :/




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy