Dzisiaj jest 03 mar 2025, 21:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 23:19 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
Banakil pisze:
Nie legalnie owszem ale użytkowanie takiego cuda będzie zależeć tylko i wyłącznie od: twojego szczęścia i profesjonalności tego przestępstwa


I wtedy obawa i śmiganie takim pojazdem zabija całą frajdę z jazdy :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 23:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
raggaman555 pisze:
Banakil pisze:
Nie legalnie owszem ale użytkowanie takiego cuda będzie zależeć tylko i wyłącznie od: twojego szczęścia i profesjonalności tego przestępstwa


I wtedy obawa i śmiganie takim pojazdem zabija całą frajdę z jazdy :wink:



Innym frajdę sprawia jazda przed siebie, innym co innego :P

a takie manewry były, są i będą, nikt nic na to nie poradzi, 4 moich kolegów ma 125/50 i przy każdej kontroli wszystko były spoko, żadnych większych problemów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 23:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Widać, nie zdajecie sobie sprawy nawet z tak przyziemnej sprawy jak kolizja nie z twojej winy. Jeżeli ktoś Cie stuknie a ty masz pseudo ksenony to może zwalić winę na Ciebie, że go oślepiłeś. Tak samo jeżeli ktoś Cię stuknie autem, może powiedzieć, że ruszyłeś za szybko czy coś w tym stylu, żeby wymigać się od zapłaty odszkodowania, a jak nie kierowca to firma ubezpieczeniowa, która wie co robić żeby zaoszczędzić pieniądze.
Dobra już nie pisze nie na temat. Jeszcze jedno. Moim zdanie takie treści powinno się kasować na tym forum, w sumie to teraz doradzamy chłopakowi jak oszukać prawo. Prawie jak współudział. :|




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 23:49 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
klikszen pisze:
nnym frajdę sprawia jazda przed siebie, innym co innego :P


..mania paranoidalna czy zostaną złapani czy nie :P :mrgreen:

klikszen pisze:
4 moich kolegów ma 125/50 i przy każdej kontroli wszystko były spoko, żadnych większych problemów.


To tak samo jak ja miałem z ciemnymi szybami w samochodzie..jeździłem Audi 2 lata i tyle kontroli i nikt mnie o nie nie zapytał.. Teraz mam Honde i Żonie chcieli zabrać dowód za ciemne szyby przy pierwszym spotkaniu :wink:

Puenta.. Zawsze przyjdzie taki czas, że ktoś się do nas przyczepi i bekniemy :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 8:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
No to dobrze, wiem jakie mogą być tego konsekwencje ...
A z tego co mówi raggaman555, to jeśli bym wsadził jakiś 1000ccm w ramę 50 to bym miał miej przesrane niż jak bym przebił numery w 125ccm :roll:
I nie róbcie OT z przepisami prawa i wgl, bo ja się nie pytałem co z tego wyniknie tylko jak to zrobić :cool: Mówię Ci że jak by sobie jakis policyjny informatyk wszedł na to forum i poczytał to by była masakra :evil: Przecież 70ccm to już przestępstwo :roll: Czyli teoretycznie każdy tuner jest przestępcą, i doradzając mu przy wyborze cylka lub innych partsów tak samo łamiecie prawo. Jak mnie złapią to już moja sprawa :roll: Więc mi nie mów co jest dobre, a co złe :mrgreen: :mrgreen:
Macie inne pomysły ? :P

ps.
moich paru znajomych śmiga sobie bez rejestracji, czasami bez prawka.. koleś mający jedynie kartę motorowerową jeździ swoim samochodem, busem starszego, ścigiem 500ccm i tunuje skuty :roll:
Albo pewnien znany wam na tym forum koleś jeździ sobie bez prawka po okolicy, a dopiero ostatnio zarejestrował samochód
Więc mówię wam jeszcze raz, ja sobie poradzę, tylko chciałem od was jakieś pomysły jak by to można było zrobić :|




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 8:50 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Jeśli chodzi o przełożenie w ramę większego silnika to nie jest duży koszt a nawet można zarobic .
Np silnik 125-180cc można kupic kompletny za 500zł + instalacja jeden doda za darmo drugi będzie chciał kasę ( można swoją przerobic )
Zostaje ci swój silnik 49cc kompletny z instalacją więc jedno w drugie pójdzie a jak dobrze poszukasz to i zarobisz no i masz Bardzo dobry tun np jak wsadzisz 180cc 2T ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 9:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Zobacz po ile rotax'y (am5/am6) stoją na allegro, przełożenie silnika to wcale nie taka tania sprawa.. :mrgreen:
Mi się wydaje że taniej kupić całą sprawną 125 lub 250 i tylko dokupić papiery 50ccm i przebić numery :P




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 10:08 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
luzynek pisze:
Zobacz po ile rotax'y (am5/am6)


Miałem na myśli skutery i te 125 biegówki to robią więcej hałasu nisz czegokolwiek podług np gilerra 125-180cc ( 2T) po malutkich przeróbkach nie równa się NSR 125 ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 10:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 21:04
Posty: 303
Lokalizacja: Sie Biora NeoDzieci?
Pojazd:
j amam speedfight 100/50 i ja miałem kupowana rame 50 z dokumentami i przekracana tabliczke i na silniku starte 100cm3 i tyle niczym sie nie rózni od 50cc a ja mam numery na tabliczce koło baku pod spojlerem i tam mozna wykrecic bez problemu :D




_________________

**** Dziekuje Dobranoc ****




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 10:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ja gadałem z znajomym co śmiga 125cc bez prawka i mówi że przez to jest mniejszy prze... niż przez xxx/50 bo tu tylko 500zł i po sprawie (mandat) i że niby nie odraczają prawka. Oczywiście, wiem że jakby spowodował wypadek to na gorąco ;)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 11:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
elyseo pisze:
Miałem na myśli skutery i te 125 biegówki to robią więcej hałasu nisz czegokolwiek podług np gilerra 125-180cc ( 2T) po malutkich przeróbkach nie równa się NSR 125 ;)

To jaki v-max wyciśniesz z takiego skutera ? Zmieniam właśnie dla tego że moto ma biegi -.-'
I nie chce mi się bawić w tuning, bo się ciągle coś rozlatuje. takie silniki 125/250 seryjne mają po 40KM i są o wiele mniej wadliwe, dlatego że nie są tak wysilone :) Dobrze ustawioną 125 można wycisnąć 150km/h, nawet więcej.
A propos silniki p/g to shit i nic więcej :wink:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 13:22 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Każdy ma swoje zdanie , nie powiem że biegówki są złe bo są super ale jak usłyszę dźwięk tej 125 to od razu mi się tego odechciewa no i w 125 jest jeszcze dużo zmieniania biegów nie powiem że 250cc już brzydko chodzi ;)
Co do silników p/g nic do nich nie mam
Na razie i tak starzy nie pozwolili na 250cc więc jeżdżę 150cc zrobię prawko to to się zmieni ;) .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 13:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Ja chcę do 18 coś dość szybkiego, żeby się nie psuło ciągle i tanie w miarę, czyli np 125 :wink:
A po 18 przesiadam się na 4 kółka :mrgreen:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 13:29 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Heh
a co masz do silników p/g ?
Ja tam 150cc latałem cały sezon i zero awarii .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 13:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Dla mnie to jest badziew w porównaniu z minarelli, ale każdy ma swój gust :mrgreen:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 13:54 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
heh
dla mnie to bez różnicy mam p/g kumpel ma i nic się nie sypie ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 14:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Może to kwestia przyzwyczajenia :wink:
Macie może jakieś inne pomysły na coś szybkiego, mało awaryjnego i dość taniego ? :mrgreen:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 14:43 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Cytuj:
Macie może jakieś inne pomysły na coś szybkiego, mało awaryjnego i dość taniego ? :mrgreen:


Jak szybkie to często awaryjne
Jak tanie to badziewie w 90 %




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 15:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Nie zawsze ..
Właśnie dlatego chce 125 bo nie jest tak wysilona jak 50/70 i będzie o wiele mniej awaryjna
Seryjna 125 będzie tak samo awaryjna jak seryjna 50 :wink:
A co do ceny to wszystko da się zrobić, jeśli bym chciał przebijać numery lub przekładać ramę to powinno starczyć ok 3-3.5 tyś na całą 125 już z rejestracją :mrgreen:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 17:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Lepiej jeździć bez prawka niż z kombinowaniem takim :p u mnie w okolicy są "dawcy" :D

jeden na r1 z tablicą pod zadupkiem schowaną. Policja - gaz opór i tyle.
drugi - sv650 - miał wypadek kumpel się podłożył za niego.
no i ziomek ma cbr 600 na 125 :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy