Dzisiaj jest 10 mar 2025, 20:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sty 2010, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Elo:) Jak one wypadają pod względem mocy??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 18:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
70 można osiągnąć 9/8koników a na 50 7/6koni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 19:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Aha dzięki... czyli dane są prawdziwe... bo 2 osoby mi mówiły że na 50ccm uzyskali lepsze osiągi co mnie ździwiło....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 20:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Wszystko zależy od regulacji i setupu. Możliwe że 50 jest mocniejsze od 70, sam się z tym spotkałem :mrgreen: :mrgreen:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 1:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Ale mi chodzi o porównanie samego cylindra... czyli ten sam setup... a regulacja wiadomo że musi być dobra...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 8:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
To wiadomo że 70 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 10:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2009, 11:43
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Taa... 70 będzie szybsze dlatego, że moc będzie rozwijana od dołu, a 50 wolniejsze dlatego że na wysokich obrotach będzie leciał, a na niskich jechał o wiele wolniej, proste.




_________________

Hondziałke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 11:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Rumek pisze:
Taa... 70 będzie szybsze dlatego, że moc będzie rozwijana od dołu, a 50 wolniejsze dlatego że na wysokich obrotach będzie leciał, a na niskich jechał o wiele wolniej, proste.

Eee.. z tego co napisałeś to 70 będzie wolniejsze bo ciągne od dołu i ma lepsze przyspieszenie, a 50 szybsze bo leci na wysokich obrotach. Chyba się pomyliłeś :shock: Każdy cylek ma swoją specyfikę i zależy to jeszcze od zastosowanego setupu :wink:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 13:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Niekoniecznie, ponieważ jeżeli ciagnie 50ccm z wysokich:P To 70ccm też może taki efekt osiągnąć tylko że później... przez co jedzie szybciej:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 13:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
No tak, ale Rumek przekręcił wszystko wspak :wink:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 9:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
70 cc mocniejsze. I co tu dalej debatować ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 14:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Już debata została zakończona:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 15:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2009, 11:43
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Nie przekręciłem, będzie szybsze 70 bo ciągnie zarówno od dołu jak i na górze, a 50 tylko na górze. No i wszystko zależy od innych części i regulacji, bo można w 50 zamontować tłumik niskoobrotowy, a w 70 działający lepiej na wysokich obrotach


Ostatnio zmieniony 19 sty 2010, 15:41 przez Rumek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 16:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
No i to się nie trzyma kupy, skoro 50 jest wysokoobrotowe, to według Ciebie na niskich będzie miało muła ale na wysokich będzie ciągnęło lepiej, czyli lepszy vmax :roll:
Ja się z nikim nie chce kłócić, a z resztą Bartek2580 już wie wszystko co potrzebował :mrgreen:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 22:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
50cc musi nadrabiać obrotami przez co jest bardziej wysilona i po prostu szybciej się wykończy 70cc nie musi kręcić takich obrotów a w tym przypadku jest mocniejsza i wytrzymalsza.Bierz 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy