Dzisiaj jest 18 lis 2024, 10:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 17:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
Przy poderwaniu na koło musisz się pochylić do tyłu i szarpnąć kiere do góry równocześnie dodając gazu ale każdą czynność musisz dokładnie zgrać w czasie :wink:




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 17:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2008, 12:03
Posty: 0
Lokalizacja: Namysłów
Pojazd:
No to wiem tak już robię i nie muszę szarpać:) :P Zawsze siadam lekko z tyłu to dobrze?? Powiedz mi jaka pozycja jest najleprza do utrzynania ruwnowagi??




_________________

AEROX
-cylinder: STAGE6 Sport pro 70
-tłumik: Hebo New Performer 2004
-wał: RMS Racing 16000obr/min
-gaźnik: DellOrto 17,5
-wariator: Hebo Competition Plus
-sprzęgło: Malossi,
-sprężyna: +40% (żółta)
-dzwon sprzęgła: POLINI SPEED


Ostatnio zmieniony 26 lut 2008, 17:47 przez mah1122, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 17:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
NA początku może próbuj na siedząco na miejscu pasażera :wink:




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 17:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2008, 12:03
Posty: 0
Lokalizacja: Namysłów
Pojazd:
Ok dzięki :) A powiedzćie mi jeszcze według Was ile mogę mieć koni w tym Aerox?? patrzcię poniżej OPIS MÓJ!!




_________________

AEROX
-cylinder: STAGE6 Sport pro 70
-tłumik: Hebo New Performer 2004
-wał: RMS Racing 16000obr/min
-gaźnik: DellOrto 17,5
-wariator: Hebo Competition Plus
-sprzęgło: Malossi,
-sprężyna: +40% (żółta)
-dzwon sprzęgła: POLINI SPEED




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 17:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
A ile ma sam cylek ???




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 17:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2008, 12:03
Posty: 0
Lokalizacja: Namysłów
Pojazd:
Na Mielochu jest napisane że 10KM




_________________

AEROX
-cylinder: STAGE6 Sport pro 70
-tłumik: Hebo New Performer 2004
-wał: RMS Racing 16000obr/min
-gaźnik: DellOrto 17,5
-wariator: Hebo Competition Plus
-sprzęgło: Malossi,
-sprężyna: +40% (żółta)
-dzwon sprzęgła: POLINI SPEED




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 17:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
Hmm to myślę że z całym tunem to może około 14 ale najlepiej jak byś sprawdził na hamowni ale to niestety trochę kosztuje :neutral:




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 17:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2008, 12:03
Posty: 0
Lokalizacja: Namysłów
Pojazd:
Jak będę miał okazję to sprawdzę bo sam jestem ciekawy ile ma tych koników!!




_________________

AEROX
-cylinder: STAGE6 Sport pro 70
-tłumik: Hebo New Performer 2004
-wał: RMS Racing 16000obr/min
-gaźnik: DellOrto 17,5
-wariator: Hebo Competition Plus
-sprzęgło: Malossi,
-sprężyna: +40% (żółta)
-dzwon sprzęgła: POLINI SPEED




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 18:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2008, 19:34
Posty: 4
Lokalizacja: okolice Puław
Pojazd:
Według mnie ma coś koło 12koni. Oczywiście na hamowni zawsze moc jest wyższa (przynajmniej mi się tak zdaje). Na hamowni pewnie wyjdzie coś koło tych 14koni. A w rzeczywistości te 12koni powinien mieć. Bo np. sportowy wariator Ci mocy cylka nie zwiększy. Jak np. pojedziesz na hamownie z seryjnym wariem i sportowym to na hamowni moc się zmieni. A jeśli chodzi o cylek to nie. Tylko po prostu będzie mógł lepiej ją wykorzystać. :mrgreen:

Co do gas boxa to nie wiem czy coś dał bo kupiłem go razem z Apką. :razz:

Pozdr. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 18:09 
*

Rejestracja: 03 wrz 2007, 13:10
Posty: 1
Lokalizacja: Sopot
Pojazd:
mah1122 pisze:
A jak jest z jego skutecznością?? Ten BOX coś daje tak naprawde czy to tylko tuning optyczny??


Nic nie daje ;)
mialem S6 w chromie i wywalilem .

Konrad 78 pisze:
Według mnie ma coś koło 12koni


12 - 13 koni ma dobrze wyregulowany MALOSSI MHR relika ale nie S6sprort /

S6 ma z 9,5 - 10 km :)


Ostatnio zmieniony 26 lut 2008, 18:13 przez Sylvio, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 18:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2008, 12:03
Posty: 0
Lokalizacja: Namysłów
Pojazd:
Tak się spodziewałem ale ja bardziej go kupiłem dla optyka wiec mi sie bedzie dobrze komponował pod nadkolem :)




_________________

AEROX
-cylinder: STAGE6 Sport pro 70
-tłumik: Hebo New Performer 2004
-wał: RMS Racing 16000obr/min
-gaźnik: DellOrto 17,5
-wariator: Hebo Competition Plus
-sprzęgło: Malossi,
-sprężyna: +40% (żółta)
-dzwon sprzęgła: POLINI SPEED




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 18:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2007, 16:13
Posty: 247
Lokalizacja: Regulice(małopolska)
Pojazd:
W niektórych skuterach coś daje w innych nic nie wiem od czego to zależy :neutral:




_________________

Był : Keeway Focus z tunem klasy sport
Jest : Pocket Bike
Będzie : Honda CBR 600 F4i Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 20:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2008, 12:03
Posty: 0
Lokalizacja: Namysłów
Pojazd:
Dzięki! Dam Wam znać co i jak z tym BOXem i dam foty bo mam nadzieję że będzie się ładnie prezętować:)




_________________

AEROX
-cylinder: STAGE6 Sport pro 70
-tłumik: Hebo New Performer 2004
-wał: RMS Racing 16000obr/min
-gaźnik: DellOrto 17,5
-wariator: Hebo Competition Plus
-sprzęgło: Malossi,
-sprężyna: +40% (żółta)
-dzwon sprzęgła: POLINI SPEED




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2008, 19:34
Posty: 4
Lokalizacja: okolice Puław
Pojazd:
Przy większym tuningu da na pewno więcej jak przy serii. Efekt można poczuć już przy większym gaźniku, cylindrze i wydechu. Pozdr. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 21:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2008, 12:03
Posty: 0
Lokalizacja: Namysłów
Pojazd:
No to mam nadzieję ze coś przy tym tunie co mam poczuje:)




_________________

AEROX
-cylinder: STAGE6 Sport pro 70
-tłumik: Hebo New Performer 2004
-wał: RMS Racing 16000obr/min
-gaźnik: DellOrto 17,5
-wariator: Hebo Competition Plus
-sprzęgło: Malossi,
-sprężyna: +40% (żółta)
-dzwon sprzęgła: POLINI SPEED




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2008, 23:29 
*

Rejestracja: 12 lip 2007, 23:59
Posty: 163
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
Przy większym tunie to jeszcze zwiększy spalanie skuta ale też poprawi charakterystyke silnika jak dobrze zamontujesz itp. a co do skuterka to miodzio :P i wloty Zajebiocha .. :) ale dodaj jeszcze pare elementów czerwonych :P

A co do km to więcej niż 10 km napewno nie ma :P




_________________

Masz problem ? GG 6350741

http://www.fotka.pl/profil/kedzior101/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2008, 9:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
Cześć! Swietny roxik, naprawde jeden z lepszych jakie widziałem. Czytając wasze posty wyczytałem interesującą mnie rzecz: Kolega zapytał ile może mieć koni przy swojej kombinacji sprzętowej, też mam do Was taką prośbę napiszcie mi ile koni, tak mniej więcej miał bym na takim zestawie:

- stage6 racing (sam cylek podobno 14 koni)
- wydech yasuni carrera 21
- Wał stage6 HPC
- wariator MALOSSI MHR 2005
- gaźnik 21 mm MATRAKIT
- sprzęgło HEBO R RACING

z góry bardzo Wam dziękuje!!!
POZDRO!




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2008, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2008, 19:34
Posty: 4
Lokalizacja: okolice Puław
Pojazd:
Siema. Poniżej masz moc tego cylka oczywiście LC bo AC jest trochę słabszy. Dane pochodzą ze skutera z wymienionym cylkiem i wydechem i gaźnikiem 17,5mm. Poza tym seria. Oczywiście dobrze wyregulowanym itp.

S6 Racing LC + Yasuni C20
* MOC: 15km przy 12037 obr/min
* M. obr.: 9.5Nm/10376 obr/min

Więc myślę że Twój skuter by miał koło 16 - 17koni (na hamowni jak dobrze wyregulowany). :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2008, 20:50 
*

Rejestracja: 28 lip 2005, 12:14
Posty: 2
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
skuter jak najbardziej spoko... chociaż nie przesadź z czerwienią- mówię bo nienawidzę tego koloru:P hyyhy ale mam bassy z tych 14km.. Panowie może zapytajcie Mielochów ile na takim setupie mniej więcej wychodzi! ja daje 8KM w maxie... mój skuter był hamowany i przyznam, ze liczyłem na dużo więcej- z zestawem jaki posiadam mam 14KM... C20 to klasa evo, tak samo jak polini evo VI! hyh napisałeś Stage6 racing+C20 i co? te dwie "części" mają wystarczyć? polecam się nieco zagłębić w temat dopiero celować w zestawy, które te wyimaginowane 14KM potrafią zrobić... już nie będę wspominał, że moc 10KM s6 sport czy 15kM s6 racing jest mocą nominalną czyli jak się dowiedziałem u mechaników Mieloch Motocykle i samego Pana Jerzego Mielocha sr mocą maxymalną dla danego cylindra... oczywiście na pewno da się wydusić nieco więcej ale po pierwsze nie jest to proste, po drugie dość kosztowne, wymaga dokładności i przede wszystkim pojęcia!!




_________________

Pamiętaj nic nie zastąpi życia i wolności...!!


Ostatnio zmieniony 27 lut 2008, 22:38 przez QbEk, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2008, 21:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
człowieku ja doświadczenie mam, sam wszystko sobie przy skuterku zrobiłem, widać że jesteś tu nowy bo troszke cwaniactwa czuć... ten cylek osiąga 14 koni przy ok. 11500 obr/minute, wzrost obrotów spowodowany np: wyczynowym wydechem, wariatorem klasy evo itp to kolejne obroty do produ więc moc rośnie, proste i logiczne... :wink:

Ja myślę, że wie co mówi.
Kakol




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%


Ostatnio zmieniony 27 lut 2008, 22:38 przez malaguti70, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy