Dzisiaj jest 01 lis 2024, 11:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sty 2010, 19:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Witam... Planuje sie zabrac Za sciagniecie cylindra w Peugocie xps... Jak to zrobic dobrze zeby niczego nie popsuc i dobrze zlozyc do kupy...

Mozecie dac jakis poradnik?

Szukalem odpowiedzi ale nic nie znalazlem

Z gory Dzieki .




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 19:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Na jedośladzie jest poradnik jak wymienić cylinder temat był nie raz już omawiany opcja szukaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 22:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Drifter16 pisze:
Szukalem odpowiedzi ale nic nie znalazlem




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2010, 23:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Było już wiele razy na forum. Po spuszczeniu płynu z chłodnicy odkręcasz śruby od głowicy na krzyż potem ściągasz głowice a następnie delikatnie ściągasz cylinder jak ustawisz sobie wcześniej tłok w dolnej pozycji to będzie ci łatwiej. Zakładasz potem analogicznie tylko pierścienie musisz ustawić na zamki i uważać żeby nie pękły. Jeżeli w jakiś sposób uszczelki ulegną uszkodzeniu musisz je wymienić. Pamiętaj cylindra nie powinno się ściągać tylko po to żeby sprawdzić jak się dotarł czy w jakim jest stanie. I pamiętaj o dokręcaniu potem na krzyż.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 17 sty 2010, 23:40 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 0:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Konrad324 pisze:
Pamiętaj cylindra nie powinno się ściągać tylko po to żeby sprawdzić jak się dotarł czy w jakim jest stanie.


Dlaczego nie ??

Kupilem go niedawno to chyba wskazane jest zobaczyc stan pierscieni tloka i cylindra no nie ?.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 1:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cytuj:
Dlaczego nie ??


Tego to ja ci nie powiem bo sam nie wiem ale piszą żeby nie ściągać jeżeli nie ma potrzeby i tyle. Jak docierałeś go prawidłowo zgodnie ze wskazaniami to jest ok i nie musisz sprawdzać, możesz co najwyżej kompresje zmierzyć.

PS: Jak już tak chcesz bardzo zdjąć i sprawdzić to sprawdź bo wiele mu się od tego nie powinno stać.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 18 sty 2010, 1:36 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 14:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
JA go nie docierałem :roll: przeciez on nie jest nowy... xD




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 16:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Możesz jak najbardziej ściągnąć i założyć z powrotem. Pamiętaj musisz być ostrożny. Jedyny problem tego może być zepsuta uszczelka, lecz jak założysz nową wszystko będzie w jak najlepszym porządku.




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 17:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
No to jak jest nowy to musisz właśnie dotrzeć. Np jak kupisz w salonie moto to tez musisz docierać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 17:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Drifter16 pisze:
przeciez on nie jest nowy... xD

Sory Ale umiesz czytać czy ja nie umiem pisać ?? :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 0:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Sory, nie doczytałem :mrgreen:

To jak tak to zdejmij tylko uważaj na uszczelki bo potem może kompresji nie trzymać jak się uszkodzą.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy