Dzisiaj jest 22 lut 2025, 18:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sty 2010, 14:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
Witam wszystkich
Mam do Was kilka pytan dotyczacych plytek membrany.
Moj skuter to honda x8r-s rocznik 2003.
Mianowicie - czym objawia sie dokladnie zuzycie plytek (nie wiem dokladnie jak one sie zuzywaja czy sie scieraja czy odksztalcaja)
Jakie (z czego sa zrobione) seryjne plytki?
Skuter ma przebieg 31000 km.
Przy ok 25-26000 km skuter mial momenty(raz na jakis czas) takie iz nie chcial zapalic - mozna bylo kopac i krecic i nic. przy przebiegu obecnym te problemy sa duzo czestsze.
Czy to moga byc plytki? Bo byl taki problem ze niz zapalal bo tak jakby paliwo nie dochodzilo, jakby nie bylo podcisnienia, jakby sie kranik nie otwieral. Wolne obroty byly dobrze wyregulowane a nastepnego dnia juz na wolnych gasl-nie dochodzilo paliwo. Czy mozliwe ze plytki sie nie otwieraja(badz nie zamykaja)? Wszystko inne bylo sprawdzane - gaznik, uszczelki, kompresja, kranik.
Na chwile obecna stoi bez cylka(czeka na szlif) ale jak mam to wszysko na wierzchu to moze trzeba by wymienic?
Aha - i jak wygladaja plytki do mojego modelu? Tzn znalazlem dwa rozne rodzaje - z dwoma lub z trzema "listkami". I co daja carbonowe plytki (tylko prosze o odpowiedzi z autopsji - bo to ze lepsza rekcja na manetke to wszedzie pisze)
Prosze o dokladne odpowiedzi na moje pytania
Pozdro




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2010, 19:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
Płytki się odkształcają seryjne są z metalu a carbonowe ciężej odkształcić są elastyczniejsze bardziej uszczelniają mogą zmniejszyć spalanie i dłużnej wytrzymają i jak co to nie porysują cylindra tylko się stopią beż szkody dla niego.




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2010, 15:00 
**

Rejestracja: 08 sie 2009, 13:04
Posty: 387
Pojazd:
mogę ci napisać tyle że przy przebiegu 17 660 miałem tak jak napisałeś problem z odpaleniem a jak odpalił to nie chciał na obroty wejść, raz odpalał normalnie, a raz nie. Rób to jak najszybciej jeżeli nie chcesz zostać po drodze, miałem tak że membranki chodziły do pewnego momentu gdzie zostałem stać w połowie drogi od mechanika (jakieś 13 km od domu i 10 do mechanika)




_________________

Obrazek

http://www.facebook.com/DayOfRiotBand

http://www.youtube.com/watch?v=NPTtPYTrCFA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2010, 15:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
Tzn problem tkwi w membankach?




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2010, 12:48 
**

Rejestracja: 08 sie 2009, 13:04
Posty: 387
Pojazd:
W moim przypadku po wymianie membranek jest miód malina i orzeszki ziemne ;) Więc jeżeli masz kasę to zakup takie coś (trudno dostępna część w PL, ja czekałem 2tygodnie na część) Zwykła ok 90zł a tuningową miałem brać za 190 zł.




_________________

Obrazek

http://www.facebook.com/DayOfRiotBand

http://www.youtube.com/watch?v=NPTtPYTrCFA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 0:09 
*

Rejestracja: 15 lut 2009, 14:11
Posty: 3
Pojazd:
Dołączę się do tematu . Jak odpalę skuter chwilkę pochodzi chce dać gazu (od razu na full) to on buu i zdycha muszę manetką pokombinować szybko odpuszczać i dodawać gazu i wtedy wkręca się na obroty . przy rozgrzanym silniku nie ma tego problemu. Czy może być to wina Membranki? dodam skuter honda sh 50 przebieg 16600km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 14:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
tiomekk, Ja tak mam przez pierwsze 10s po odpaleniu zimnego silnika, pracuje mniej równo i gdybym dodał wałtownie gaz to zgaśnie (buu) ale po tych 10s jest wszystko ok. Jeśli go odpale na te 10s, zgaszę i odpalę to też będzie ok. Mam zamiar wymienić membranki więc zobaczymy co i jak ale mi to zupełnie nie przeszkadza bo nikt nie daje full gazu zaraz po odpaleniu :D Zawsze na zimnym czekam ok 1 min. Więc możliwe, ze to taki sam objaw jak u mnie tylko u Ciebie się już bardziej nasila




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 14:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
behemoth, - czemu trudno dostepna? Chodzi ci o caly blok(zawor) czy same plytki?
Co do plytek to i tak musze cos z cylkiem pokminic bo na razie skuter stoi bez cyla, a na Mielochu w sklepie jest cyl polini sport 50 razem z membrankami za 430 zeta.
I dlatego sie waham czy robic szlif starego cylka(nie wiem czy to jeszcze bedzie mozliwe), czy kupic nowy jakis RMS lub BGM za ok 200-300 zl czy zinwestowac w polini za 430?
Jakie jest wasze zdanie?Glownie klade nacisk nie na jakies kosmiczne osiagi a na dlugotrwalosc. Do poliniego sa membranki ktore i tak prawdopodobnie bede musial wymienic a ich cena to od 60 PLN(jesli ktos bral ten cyl to niech sie wypowie z czego sa te membranki).




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 11:55 
**

Rejestracja: 08 sie 2009, 13:04
Posty: 387
Pojazd:
Ja wymieniałem cały blok, a co do tego cylka to ze względu na koszty wziął bym tańszy z RMS, albo na allegro są tanie. Jak będziesz go katował to na nim nie pojeździsz .




_________________

Obrazek

http://www.facebook.com/DayOfRiotBand

http://www.youtube.com/watch?v=NPTtPYTrCFA


Ostatnio zmieniony 10 lut 2010, 11:55 przez behemoth, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 22:01 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 21:51
Posty: 30
Pojazd:
Witam, a jak odkręcić ten zawór membranowy? Jest na 4 śrubach przykręcony z czego 2 maja normalnr łby sześciokątne a 2 jakieś dziwne. Skąd wziąść klucz? Tu mam link jak te sruby wyglądają http://www.scootertuning.de/faq-best-of ... block.html pokazane też jak odkręćić ale tym torxem nie da rady-nie pasuje. Proszę o pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2010, 22:09 
*

Rejestracja: 25 mar 2010, 21:51
Posty: 30
Pojazd:
zapomniałem dodać że chodzi o hondę x8r-s z 1998r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy