Dzisiaj jest 19 paź 2024, 4:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sty 2010, 14:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Siema
Dzisiaj patrzyłem na kanał wydechowy i jest on bardzo mały:/
Czy mogę go powiększyć wiertarką i takimi kamieniami:
http://tools.goldspyr.pl/foto/25400.jpg
Jak myślicie czy tymi kamieniami można to robić, czy nie uszkodzi to jakoś gładzi cylindra??
Pozdr.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 14:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 13:39
Posty: 176
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
Kumpel zrobił tak i opiłki poszły na tłoka,odpalił moto i tyle tłok do wymiany :/ jeśli chcesz rozwierciec to to weź wyciąg cylinder :lol:




_________________

Yamaha Bw's 96r. :)


Ostatnio zmieniony 19 sty 2010, 14:33 przez Yamaha bw's 96r, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 14:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
No to chyba wiadomo że do rozwiercania zdjąć cylek :roll: :lol: :lol: :lol:
Powinny być dobre, tylko uważaj jak dojdziesz do gładzi, wtedy powolutku i spokojnie :mrgreen:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 14:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
luzynek pisze:
No to chyba wiadomo że do rozwiercania zdjąć cylek :roll: :lol: :lol: :lol:
Powinny być dobre, tylko uważaj jak dojdziesz do gładzi, wtedy powolutku i spokojnie :mrgreen:


No to jest wiadome że trzeba cylek ściągnąć :D
Zajmę się tym w przyszłym tygodniu:)
I później napiszę jak poszło:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 15:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
robiłem takimi kamieniami, nie ruszałem zaraz przy gładzi tylko rozszlifowałem okno do pełnego koła - efekt nic to nie dało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 16:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Jak masz większe spalanie to wtedy to może coś dać.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sty 2010, 16:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
szymekMBK, jak nie ruszałeś gładzi, tylko od zewnątrz, to jak miało ci coś dać? :mrgreen:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2010, 15:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2008, 21:16
Posty: 215
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Jest to po krótce porting cylindra. Jeżeli chcesz sie za to zabrać na powarznie i zrobić wiecej dobrego niż złego to:

Po piersze: do portingu i innych zabaw z cylindrem i karterami jest potrzebny przede wszystkim Dremel, bez niego nie da rady nic zrobić na poważnie. Druga sprawa to końcówka do dremla. Musisz kupić najlepiej owalną (cany od 35-60 zł) spiekaną (czyli nie do zdarcia, wytrzyma kilka razy portingi cylka i karterów).

Po drugie: Żadne kamienie na wiertarce sie do tego totalnie nie nadaja, bo to nie są precyzyjne narzędzia. I można wyrządzić wiecej szkód niz dobrego.

Po trzecie: Jeżeli chcesz poszeżyć kanał wydechowy to musisz w zrobić go w miare okrągły i z proporcjami do wydechu najlepiej (czyli np. mierzysz mniej wiecej jaką średnice ma pro replica i nastepnie robisz taki sam w cylindrze). Trzeba pamietać aby nie zrobić krzywo, bo potem nawet nie dopasujesz uszczliki i spaliny bokiem będą uciekać. Jeżeli masz juz w miare dopasowane okno wydechowe do wydechu, możesz sie pokusić aby około 0,5-1cm poszeżyć we środku kanał, czyli aby powstał taki owal i był w miare dopasowany do okna wydechowego od strony komory spalania. Nie dojeżdżaj do samego rantu bo możesz sobie uszkodzić gładź cylindra (jeżeli masz zatarty cyl to możesz sie pokusic o dokładniejsze dojeżdżanie do krawędzi. Pamiętaj też o dopasowaniu uszczelki do wydechu i cylindra. Na sam koniec możesz wypolerować kanł papierem wodnym 500-800 (nie konieczne ale przydało by sie przy takiej czynności). Taka rada, dremlem rób ruchy okrężne aby miało to ręce i nogi.


To tyle co możesz zrobić z seryjnym cylkiem, oczywiscie mozesz obliczyć kąt kanału wydechowego oraz poszeżyć kanał wydechowy w góre ale o tym trzeba mieć troche pojecia o nie uszkodzić gładzi cylindra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy