Dzisiaj jest 23 kwie 2025, 21:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sty 2010, 2:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 1:26
Posty: 16
Pojazd:
jak zdjąć blokady w tgb,chodzi mi o gaźnik i wariator na tłumiku już ściągnąłem ale nie wiem co dalej,a może są jeszcze jakieś inne PROSZĘ O POMOC !!!! z góry THX


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 8:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
Odblokowanie wario:
http://tgb.y0.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=4

Gdy już się dostaniesz do wariatora to tylko wyjmujesz złoty pierścień siedzący na tulejce i skręcasz wszystko spowrotem :wink:

Na gaźniku nie masz blokady, ta z wariatora daje ostro do v-maxu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 13:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 1:26
Posty: 16
Pojazd:
ale ten złoty pierścień jest na tulejce tam gdzie jest wario czy dzwon sprzęgła
chodzi mi o to fotkę nr 4,co mam odkręcać tą część zaznaczoną kolorem czerwonym czy zielonym ????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 14:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Tam gdzie wario kolego :) Czyli to co na czerwono.


Ostatnio zmieniony 23 sty 2010, 14:07 przez Piórek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 15:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 1:26
Posty: 16
Pojazd:
aha czyli zdejmuje wariator i mam pasek,to ten pierścień jest między tymi talerzami co są za paskiem ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 15:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
:) Nie. Ściągasz wentylator i przeciw-talerz czyli to co jest pierwsze. Potem masz już pasek i pasek jest na takiej tulejce. Ściągasz pasek i za tym paskiem na tej właśnie tulejce znajduje się ten pierścień co masz go ściągnąć :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 19:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 1:26
Posty: 16
Pojazd:
aha to ten pierścień jest zaraz za paskiem na tej tulejce ???
a poza wario i wydechem są jeszcze jakieś blokady???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 20:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Tak. :) Raczej nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 20:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
W niektórych tgb jest zwężka w filtrze powietrza , wyryp ją i daj większą dysze.
ps jakie teraz masz osiągi po zdjęciu blokady z tłumika?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 1:26
Posty: 16
Pojazd:
a gdy już zdejmę tą blokadę to będę musiał wyregulować gaźnik, gaźnik to jest w nim bardo czuły i nie wiadomo jak go ustawić,może ty wiesz ile trzeba wkręcić lub wykręcić te śrubki. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 1:26
Posty: 16
Pojazd:
Revo, jak miałem dobrze gaźnik ustawiony to leciał 63km/h ale gdy odwiedziłem servis i przestawili mi pajace gaźnik i teraz ledwo 55km/h wyciąga dlatego chciałbym przywrócić go do starych parametrów :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 20:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Po zdjęciu z waria nie będziesz musiał regulowac, ale gdy wyciągniesz tą zwężkę w filtrze (jak masz) i wsadzisz większą dysze to już będziesz musiał regulować :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 1:26
Posty: 16
Pojazd:
Przemuś77km-h, a może wiesz albo znasz taką stronkę gdzie dowiem się jak ustawić mój gaźnik tak jak był w orginale,bardzo mi zależy bo teraz mam źle ustawiony i strasznie mi spadł v-max,a do servisu nie pojadę bo oni sami zielonego pojęcia nie mają w tych sprawach tylko jeszcze gorzej zrobią i kase za to wezmą :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 21:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 1:26
Posty: 16
Pojazd:
a ta zwężka jest na początku filtra bo sprawdziłem,taki korek plastikowy który zmniejsza wlot powietrza,ale na razie nie będę go wyjmował pierwsze co chcę zrobić to ten gaźnik ustawić tak żeby było jak po staremu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 21:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Tu masz temat jak powinno się regulować gaźnik : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=41456
Życzę miłej zabawy. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 21:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 1:26
Posty: 16
Pojazd:
Przemuś77km-h, dzięki będę miał teraz co poczytać a w poniedziałek zajmę się tym gaźnikem może dam rade go ustawić :D słyszałem dziś o jeszcze jednej blokadzie a mianowicie o module CPI czy jakoś tak mówią że liczy on obroty koła i aby go odblokować trzeba odciąć jakiś różowy kabelek,są też nowe już odblokowane moduły ale czy to coś da ??? mam zamiar jeszcze kupić gas-boxa może to cos jeszcze poprawi :D na wakacje kupię sportowy wydech ale nie wiem jaki bedzię dobry myślałem nad tecnigas next r .A może ty znasz jakieś dobre wydeszki w rossądnej cenach ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 22:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Co do modułu to nie wiem jak to jest w TGB :/
A wydeszki to proponuje Ci te dwa :
1: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 40ba3163c0
2: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 40ba3163c0
Wybór należy do Ciebie. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2010, 13:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 1:26
Posty: 16
Pojazd:
pewnie wybiorę tecnigas next r bo słyszałem że te wydeszki się dobrze sprawują no i nie sątakie głośne jak LEO :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2010, 9:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 15:08
Posty: 101
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
I tecnigas są łatwe w regulacji.A co do regulacji gaźnika to jest zabawa wykręcasz słuchasz silnika jedziesz, coś źle to znowu aż dojedziesz do ideału .Życzę powodzenia.




_________________

2t KOPCI, 2t PALI, 2t NIGDY NIE NAWALI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 13:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2010, 1:26
Posty: 16
Pojazd:
a co w tych wydechach coś trzeba jeszcze regulować???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy