Dzisiaj jest 25 paź 2024, 11:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sty 2010, 17:54 
*

Rejestracja: 26 cze 2008, 20:15
Posty: 96
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Witam Wszystkich.... mam pytanie co do Paska Dayco a Hebo Kevlar .
Chodzi mi do cylka 50cc

Mój Tun....

Wydech Tecnigas Next-R
Wariator Hebo Next Generation
Sprężynki sprzęgłą Hebo niebieskie
Wentylator wariatora Tec
Spręzyna Dociskowa hebo 60%
i nie wiem jaki pasek brac ??

Pomocy :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 19:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 21:39
Posty: 747
Lokalizacja: WWA, URS.
Pojazd:
Dayco. Są bardzo wytrzymałe. Malossi i Polini są też super. Mam Polini for race, ten za 100PLN, i ma przebieg ok. 4000km i brak śladów zużycia. Jest niesamowity.




_________________

Był: Nerox
Jest: Nissan Micra K12 & Yamaha Neo's 70cc LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 19:15 
*

Rejestracja: 26 cze 2008, 20:15
Posty: 96
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
No ale mi chodzi jednak o Dayco i Hebo....
Który ogolnie lepszy do takiego tunu jak ja mam...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 19:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 16:50
Posty: 57
Lokalizacja: Grzechynia
Pojazd:
Rowniez polecam dayco




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yam ... x_50/81851

Zobacz moją Aprilia SR by Sqtery.com :
http://www.sqtery.com/modules.php?name= ... ge&pid=274




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 19:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:20
Posty: 146
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
dayco jest bardzo dobry...;)

Jeśli już wypowiadasz się to podawaj konkretne argumenty za i przeciw..a nie piszesz bezsensowne posty po chwila..w dodatku mało wnoszące do tematu !

raggaman555




_________________

Pzdr Nexo


Ostatnio zmieniony 24 sty 2010, 0:53 przez NexOo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 19:26 
*

Rejestracja: 26 cze 2008, 20:15
Posty: 96
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
No właśnie tak myślalem... :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 19:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Dayco super paski :) Ja mam i go bardzo chwalę, po przebiegu około 10 tyś brak jakichkolwiek śladów zniszczenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 21:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Też polecam Dayco. Super Cena i super jakość




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 23:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
A ja polecam Hebo- Dayco jednak do niego się umywa (miałem oba). Szczególnie jak masz wario Hebo NG to pasek Hebo zgrywa się niesamowicie- miałem pasek Polini za niecałe 100zl z Mielocha i Hebo to Polini zaniżał osiągi o 5km/h i gorsze było przyśpieszenie. Mam już 2 lata go i nic mu nie dolega a Dayco po 2 latach pękł mi.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2010, 23:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:20
Posty: 146
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
przy jakim secie??




_________________

Pzdr Nexo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2010, 0:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Hebo Competiton Plus, sprzęgło Hebo N, dzwon Polini Speed Bell i tłumik Leo TT.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2010, 9:12 
*

Rejestracja: 26 cze 2008, 20:15
Posty: 96
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Biore Dayco :)))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2010, 9:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:45
Posty: 65
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
no i git a zwykły czy kevlar bierzesz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2010, 9:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:20
Posty: 146
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
kevlar slyszalem ze sie nie nadaje do stuntu;/




_________________

Pzdr Nexo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2010, 18:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:45
Posty: 65
Lokalizacja: Skoczów
Pojazd:
też tak słyszałem :roll:


Ostatnio zmieniony 27 sty 2010, 21:58 przez bulik12346, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 11:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
No jeśli chodzi o kevlar to jest to materiał który wzmacnia pasek, więc nada się jak najbardziej do stuntu :)




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 12:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
No coś Ty. Kevlar wzmacnia? Ja bym powiedział, że ten cały KEVLAR usztywnia pasek.
Przy obciążeniach w stuncie pasek się nie rozciąga się przez to, nie sprężynuje i pęka.
Wg mnie te paski kewlarowe to wielkie GÓWNO.
Jakby było mało to dodatkowym minusem jest to, że niszczą przeciwtalerze (szybko się robią progi).

Zwykłe gumowe paski, a jeszcze lepiej oryginalne Yamahy najlepiej zdają egzamin :)




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 27 sty 2010, 12:04 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 12:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 paź 2009, 11:03
Posty: 89
Lokalizacja: sopot
Pojazd:
a ja słyszałem że kewlarowe są dobre ale nie w seryjnych wario ,bo seryjne może się rozwalić od tego paska. trochę mi się to głupie wydaję co o tym sądzicie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 14:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2010, 16:40
Posty: 66
Lokalizacja: ŚRODA WLKP.
Pojazd:
kumpel miał hebo kevlar i po 300 km pękł ;/




_________________

Obrazek
Obrazek
TUNING PIERWSZA SPRAWA :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 14:56 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:20
Posty: 146
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
NIE oplaca sie tych kevlarow juz lepiej miec seryjy pasek... kup Dayco i bd git...;)




_________________

Pzdr Nexo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy