Dzisiaj jest 24 paź 2024, 3:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sty 2010, 16:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Witam! Mam malaguti f12 silnik minarelli horizontal, wał RMS Sport przejechane około 10 tysięcy km. Zamierzam kupić cylinder Hebo Manston Replica 70cc i mam pytanie czy wał wytrzyma ? I czym grozi rozwalenie się/uszkodzenie wału korbowego, wiem że na pewno będzie do wymiany :mrgreen:


Proszę o odpowiedź, Pozdrawiam !




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 17:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Hebolini pisze:
Zamierzam kupić cylinder Hebo Manston Replica 70cc i mam pytanie czy wał wytrzyma

Zależy jakie będziesz obroty wyciągał na cylku, żeby się nie ukręcił.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 17:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
szarżować nie zamierzam :) a wał ten osiąga niby 13 tysięcy obrotów. A jak by były za duże obroty to mógłbym uszkodzić jakieś podzespoły silnika czy tylko sam wał do wymiany, głównie o to mi chodzi.




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 18:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Wał może uszkodzić cylinder




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 18:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:20
Posty: 146
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Cylinder i wal sie uszkodzi;)




_________________

Pzdr Nexo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 18:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
a myślicie że wymiana łożysk może zapobiedz temu ?




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"


Ostatnio zmieniony 25 sty 2010, 18:47 przez Hebolini, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 19:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:20
Posty: 146
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
moze troche... ale watpie to jest RACING;)




_________________

Pzdr Nexo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 19:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Spokojnie wytrzyma choć jest to wysilona jednostka ale nic nie powinno sie stać kolega latał 1 rok na serii a miał mhr i nic mu sie niestało tyle tylko że duże luzy miał na łożyskach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
A wymiana łożysk to skomplikowana sprawa ?




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 21:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Hebolini pisze:
A wymiana łożysk to skomplikowana sprawa ?

Jakie masz doświadczenie ? Co najtrudniejszego robiłeś już w silniku ? ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 21:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
zmieniałem cylinder, wariator, sprzęgło i pompe wody robiłem ale z kolegą.




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 22:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Zmiana łożysk jest dużo trudniejsza. Jak sie czujesz to weź sie za to.

PS.; ten wymieniony cylinder chodzi cały czas dobrze ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 22:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
bez zarzutów, zmieniałem już 2 razy cylinder. A żeby wymieniać łożyska do oczywiscie trzeba wyjmować wał z silnika tak ?




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sty 2010, 22:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jak pytasz o takie cos to chyba nie znasz sie za bardzo :) Lepiej daj komus do zrobienia :) dobrze radze




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2010, 8:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
No lepiej daj to komuś bo możesz sobie jeszcze wieksze koszta naprawy zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2010, 9:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2008, 20:20
Posty: 45
Lokalizacja: KrK/WRCe
Pojazd:
łożyska to jedne z gorszych rzeczy, które jest ciężko założyć oraz ściągnąć a jak źle włożysz to też będzie Ci źle chodzić. Więc lepiej nie ryzykuj tylko daj do jakiegoś znajomego co się zna na tym dasz mu nawet na flaszkę i Ci założy i będzie hulać;]




_________________

Aerox 00

-Stage6 Street Race
-Wał RMS do 16tyś.
-Yasuni Z
-Hebo NG
-Pasek Dayco
-Centralka Hebo90%
-Dzwon Stage6 Wing Cooler
-Delorto S6 19mm
-Gasbox Stage6
-Zawór Stage6 V-Force
-Pompa SSP +40
-Przedłużka Amora RC 5cm
-Kopaja Stage6
-Lampa Revo R Carbon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2010, 9:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 20:33
Posty: 219
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Ok dzięki, i chyba tak zrobię.

Pozdrawiam




_________________

Malaga w budowie :)
Nie silnik, a technika robi z ciebie zawodnika

Użytkownik gadu-gadu:
"czemu ma taki maly v-max? mialem 1rok temu malage f12 2002rok wszystko orginalne 120 szla bez problemu"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2010, 10:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2008, 21:16
Posty: 215
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Wału nie musisz musowo wymieniać, podstawą jest sprawdzenie czy nie ma luzów na korobowodzie. Wystarczy zmienic łożyska (c3 do 18 tys w mieszance stykną, C4 tym lepiej). Jezeli chciałbyś złożyć cały silnik i do tego sportingować kartery z cylindrem to polecam Pytona: Zgadadj do niego jezeli bedziesz zainteresowany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2010, 11:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
pietras, Wiesz w ogóle co to oznacz c3 c4 na łożyskach bo mi sie wydaje że nie.

Weź nie kupuj z mielocha łożysk tylko idź do jakiegoś sklepu i kupisz o połowe taniej łożyska z uszczelniaczami.I kup łożyska c4.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2010, 13:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2008, 21:16
Posty: 215
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Mistrzu sony551, mam w rodzinie która ma sklep z łożyskami i pewnie nie wiesz ze łożyska SKF C3 katalogowo w smarze maja wytrzymałość do 15 tys lecz w mieszance do 18 tys. Zanim cos powiesz zaczerpnij troche wiedzy. Druga sprawa to wiem o tym ze C3 i C4 maja inny luz.

Sam mam c3 metal na top TPR i nic (cylek o mocy s6 racing), znam pare osob które maja mid race lub racingi na c3 i przy nawet duzych przebiegach nic sie nie dzieje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy