Dzisiaj jest 24 paź 2024, 5:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sty 2010, 14:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
To może i jak dodam swoje 3 grosze skoro już mowa o łożyskach i luzach.

Luz C3 wiadomo jest mniejszy od C4. Wow Ameryka :mrgreen: A tak poważnie to luz C3 uzyskuje się już na etapie produkcji łożyska a luz C4 poprzez dodatkową obróbkę. To tyle co chciałem dodać na ten temat.

A wracając do tematu, wiesz nie jest to zbyt rozsądne zostawiać taki wał do takiego cylindra, jeździć to będzie tylko pytanie jak długo :roll: Im łagodniej będziesz ruszać, i trzymać się jak najniższych obrotów tym wał wytrzyma dłużej.

Niedawno wymieniałem łożyska u siebie, no i wiedziałem na co się pisze ale i tak parę razy napotkałem pewne problemy, teraz jakbym miał wymieniać 2 raz to wiem co i jak, dodatkowe doświadczenie więc wszystko zależy od tego czy czujesz sie na siłach, masz narzędzia, czas i miejsce gdzie możesz się w to bawić. Konieczna jest też choć minimalna wiedza na ten temat, przeszukaj dokładnie forum a znajdziesz trochę cennych informacji.

Pozdro!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy