Dzisiaj jest 04 mar 2025, 17:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sty 2010, 15:08 
*

Rejestracja: 10 sty 2010, 20:50
Posty: 69
Lokalizacja: malopolska
Pojazd:
Witam kolegów. Mam skuter Peugeot Speedfight 3. Planuje już powoli go tuningować. Jednak narazie mam gwarancję i planuje zmienić sam tłumik. Jedyny jaki znalazłem to LeoVince ZX za ok. 600zł . Po jego wymianie będę sie starał zmienić cylinder na 70ccm widzialem ostatnio airsala za ok 450zł do tego sprzeglo i jak fundusze pozwola to wariator i modu. Moje pierwsze pytanie do was: Czy ten wydech teraz przy oryginalnym cylindrze podniesie mi osiągi? i czy nadaje się od do tego airsala 70ccm. Bo z tego co czytałem zalecaja go raczej do 50-tek. Czy znacie inne wydechy godne polecenia do mojego squta ? (podchodza takie jak do jetforce czy ludix) Mam nadzieje ze ktos pomoze. Z gory dzieki.


Ostatnio zmieniony 27 sty 2010, 15:08 przez mobilek2000, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 15:16 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 14:50
Posty: 90
Pojazd:
ZX dedykowany jest pod seryjna 50-tke ale pod 70-tka tez da rade ale nie wykorzystasz "calych mozliwosci" cylindra.Proponuje rozejrzeć się za jakąś używka Yasuni R albo Tecnigas RS70?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 15:24 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2009, 12:13
Posty: 516
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Wydechy i od starszych speedów pasują . ;)
ZX dobrze sprawuję się w 50cc ale do słabego sporta też może byc ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 15:27 
*

Rejestracja: 10 sty 2010, 20:50
Posty: 69
Lokalizacja: malopolska
Pojazd:
np. od jakich starszych ? To jaki w moim przypadku byłby dobry? teraz pojezdzic przykladowo pol roku na cylindrze 50. a potem na tym airsalu 70ccm no i nie napisaliscie czy eogole ten wydech nowy cokolwiek da przy serujnej 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 17:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
Yasuni Z polecam albo tecnigasa jakiegoś... arsial nie jest aż takim profesjonalnym sprzętem także nawet zx się ładnie zgra...

Osiągi podniesie :) ponieważ oryginalny tłumik jest blokowany :D mi dał około 18 km/h :) i niezłego kopa z rolkami ... ale to viva inna generacja, ale tłumik ten sam więc mówie to tak jakbyś pozbył się blokad a blokady ograniczają osiągi skutera po to by mogły być postrzegane przez prawo jako motorowery koniec xDD


Ostatnio zmieniony 27 sty 2010, 17:14 przez AdziuPMI, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 19:07 
*

Rejestracja: 17 cze 2009, 21:47
Posty: 72
Pojazd:
Jak widze jakie niektórzy piszą głupoty to łapie się za głowę.
Wydechy od speeda 1 czy 2 nie będą pasować do speeda 3 bo ten ma silnik leżący a nie stojący, jedynie od jet forca będą pasować
Osobiście polecił bym ci Stage 6 pro replica, nada się do seryjnego cylindra a do 70 też styknie
LINK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 19:12 
*

Rejestracja: 10 sty 2010, 20:50
Posty: 69
Lokalizacja: malopolska
Pojazd:
no i to jest satysfakcjonujaca mnie odpowiedz. a Wytlumaczy mi ktos co to jest lezacy a co to stojacy? wiem ze ja mam lezacy ale co to znaczy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 19:20 
*

Rejestracja: 20 gru 2009, 17:27
Posty: 54
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
Leżący cylinder leży. Stojący cylinder stoi..




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=42918




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 19:34 
Zbanowany

Rejestracja: 19 maja 2009, 15:03
Posty: 221
Lokalizacja: Walce ist ***
Pojazd:
mobilek2000,
krótka historia

wiekszość peugeotów od 2008 roku produkowanych ma cylinder leżący czyli peugeot chorizontal jest on podobny z wyglądu do minareli horizontal ale części takie jak wydechy cylindry itp nie pasują od niego

skutery z tymi silnikami to
Ludix ac/lc
speedfight 3
vivacity nowa buda
i jet force wtrysk i gaźnik

do tych silników od peugeotów stojących podpasują tylko paski sprzęgła, dzwony i wariatory i przełoźenia nic więcej

części tuningowe do nowych silników peugeota mówie tu o cylkach i wydechach ciężko dostać używane
wydehów jest kilka wypisze te popularniejsze które można dostać w sklepach internetowych
Stage 6 pro replica wszystkie wersje
leo vince zx chrom i zwykły
laser x-pro chrom i zwykły
tecnnigas next-r chrom i zwykły
tecnigas trek
leo vince S
nowość ostatnio Yasuni R <można go dostać tylko na niemieckim scooter attack>
Leo vince GP
tecnigas RSII
Leo vince TT
Kiedyś był dostepny Polini Evolution

Ja polecam ci albo Yasuni R lub Tecnigasa RSII <ten jest tańszy i to dużo> osiągami są porównywalne a przy cylku airsal będzie się ładnie sprawować bo ten cyl to klasa Midrace

jakbyś miał jakieś problemy albo pytania pisz

zapraszam także na forum WWW.MYJETFORCE.PL




_________________

- Leo Vince ZX
- Wariator Malossi Multivar
- Pasek Malossi X-Kevlar
- Sprzęgło Hebo N sprężynki +50%
- Filtr Powietrza Stage6 Duble layer Czerwony
zobacz jego foty http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=29692
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 19:46 
*

Rejestracja: 10 sty 2010, 20:50
Posty: 69
Lokalizacja: malopolska
Pojazd:
tak mam jeszcze jedno pytanie. te ktore podales nie maja homologacji. Czym to grozi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 19:54 
Zbanowany

Rejestracja: 19 maja 2009, 15:03
Posty: 221
Lokalizacja: Walce ist ***
Pojazd:
niczym to nie grozi chomologacja to coś takiego co dopuszcza do jazdy po drogach publicznych tak jakby atest z tego co wiem to rs2 ma homologacje ale one zmniejszają tylko moc wydechu
jeśli jesteś zainteresowany to ja mam używke zx w chromie bo chce zmienić na coś mocniejszego...




_________________

- Leo Vince ZX
- Wariator Malossi Multivar
- Pasek Malossi X-Kevlar
- Sprzęgło Hebo N sprężynki +50%
- Filtr Powietrza Stage6 Duble layer Czerwony
zobacz jego foty http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=29692
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 20:24 
*

Rejestracja: 10 sty 2010, 20:50
Posty: 69
Lokalizacja: malopolska
Pojazd:
Nie... nie chce zx Jak bym juz kupowal to raczej ktoregos tecnigasa. Możecie mi doradzic którego ? czy jest jakas roznica a jesli tak to jaka miedzy tym za 460 a 700zł? I jeszcze jedno. Mam teraz gwarancje jeszcze na mojego skuterka i jak zaloze ten tlumik to nie trace jej ? nie ma jakis plomb do zerwania? Mam nadzieje ze nie. Oczywiscie przed serwisem albo w razie reklamacji zalozylbym orginalny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 20:33 
*

Rejestracja: 10 sty 2010, 20:50
Posty: 69
Lokalizacja: malopolska
Pojazd:
Kupuja zdecydowalbym sie na tego RSII chrome . A czy ten wydech teraz przy cylindrze orginalnym 50ccm podniosl by jakiekolwiek osiagi? Czy juz bede musial cylinder zmienic zeby poczuc roznice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 20:45 
*

Rejestracja: 17 cze 2009, 21:47
Posty: 72
Pojazd:
Wydech zawsze daje sporo w 2 suwie czy to seria czy zmieniony cylek. Jest to rzecz numer 1 która należy wymienić w przypadku zaczęcia tuningu skutera.
Lecz do seryjnego cylindra nie można dać zbyt mocnego/dobrego wydechu poniważ może to spowodować brak reakcji na gaz oraz strasznego muła nawet przy idealnej regulacji.
Według mnie RSII może być za mocny do seryjnego cylka.Więc jeżeli chciał być go kupić to albo poczekał bym do zmiany cylindra albo kupił bym coś słabszego co może pracować z serią i tuningowaną jednostką.
Aha i jeszcze jedna rzecz,o ile w przypadku wydechu nie utracisz gwarancji raczej jeżeli to wykonasz w serwisie albo założysz spowrotem przed serwisem o tyle jak wymienisz cylinder to napewno utracisz gwarancje. Jak masz jakieś pytania to wal na gg; 16256822




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 21:42 
Zbanowany

Rejestracja: 19 maja 2009, 15:03
Posty: 221
Lokalizacja: Walce ist ***
Pojazd:
jeśli robisz wszystko z serwisem to nie tracisz oni ci to zakładają ale kasują jak za zboże
no a co do wydechu to racja z tego co czytam to ty masz speda ac więc do seri napewno sie nie nada między tym za 460 a za 700 jest taka różnica że rsII ma większą komorę rozpręźeniową i więcej spalin wraca do cylindra w przypadku za słabego cyla spaliny te ni dosierają do cylka po odbiciu i powstaje muł JEŚLI SIĘ NIE MYLE. więc proponuje ci najpierw wymienić przynajmniej sprzęgło wario i gaźnik




_________________

- Leo Vince ZX
- Wariator Malossi Multivar
- Pasek Malossi X-Kevlar
- Sprzęgło Hebo N sprężynki +50%
- Filtr Powietrza Stage6 Duble layer Czerwony
zobacz jego foty http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=29692
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 22:20 
*

Rejestracja: 17 cze 2009, 21:47
Posty: 72
Pojazd:
To mu nic nie da że wymieni wario,gaźnik sprzęgło bo wydech kupuje się pod cylinder.
RSII jest zamocnym wydechem do seryjnego cylindra.Do seri dobrymi wydechami są Leo ZX,Yasuni Z,Stage 6 Pro Replica z tym że Stage 6 jeszcze nada się do jakiejś słabszej 70.
Ostatnio ziomek z forum speedfight.com.pl przerobił wydech yasuni c21 z minareli do speeda 2 który jest bardzo mocnym wydechem i założył go do pod słaby cylek. LINK DO FILMIKU
Widać jak długo cylinder wkręca się na obroty przy zbyt mocnym wydechu.On ten wydech skonstruował po to aby założyć go pod najmocniejszy cylinder dostępny do SF czyli MHR.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 22:33 
*

Rejestracja: 10 sty 2010, 20:50
Posty: 69
Lokalizacja: malopolska
Pojazd:
ja wlasnie najpierw chcialem kupic sam wydech na gwarancji a już po gwarancji zmienic cylinder. no ale widze ze sie nie da musialbym dwa razy zmieniac tlumik teraz pierwszy raz na np. leo zx a przy zmianie cylka na RSII ale dzieki ze wszystko mi wytlumaczyliscie. fajna atmosferana tym forum panuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 22:43 
*

Rejestracja: 17 cze 2009, 21:47
Posty: 72
Pojazd:
bardziej opłacało by ci się kupić wydech pośrodku czyli np. tego stage6 albo technigas trek no maksymalnie laser x-pro który nada się pod cylinder 70 ccm jakiś słabszy zresztą rozumiem że nie chcesz z niego robić jakiejś super maszyny i wkładać cylindrów z najwyższej półki zmieniać wałów itp.Zresztą cylindry te są raczej do speeda LC.
Do takich cylindrów z najwyższej półki musi być wydech z najwyższej półki ale do zwykłej 70 wystarczy taki stage 6 czy laserek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 22:57 
*

Rejestracja: 10 sty 2010, 20:50
Posty: 69
Lokalizacja: malopolska
Pojazd:
czyli mam rozumiec ze np do cylka polini taki stage 6 bylby za slabym tlumikiem.? no wlasnie jakbym byl pewien ze kupie tego airsala to bym bral stage 6 i spoko... ale jakby potem mnie nasszlo na polini czy cos z ,,wyzszej polki" to musialbym go sprzedac pewnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sty 2010, 23:03 
*

Rejestracja: 17 cze 2009, 21:47
Posty: 72
Pojazd:
Generalnie do AC nie opłaca się dawac jakiś zaje*** cylków bo łatwo jest coś takiego zatrzeć a po za tym nie osiągnie się takich mocy jak w LC.
Myśle że do 90% cylindrów do AC starczy taki stage 6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy