Dzisiaj jest 01 lis 2024, 11:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sty 2010, 0:01 
*

Rejestracja: 18 lis 2008, 17:56
Posty: 56
Lokalizacja: poznan
Pojazd:
witam posiadam keeway x ray i chciałbym wymienić w nim cylinder50cc na cylinder 80cc Polini race Minareli AM. co bym musiał jeszcze wymienić zeby cylinder byl w miare wydajny??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2010, 1:17 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lis 2009, 11:23
Posty: 65
Pojazd:
wał dysze gaznik




_________________

lukasz_jet pisze:
Ej . Jest na mnie napalona jak arab na kurs pilotażu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2010, 13:18 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
większy gaźnik z większą dysza i wydech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2010, 16:22 
*

Rejestracja: 18 lis 2008, 17:56
Posty: 56
Lokalizacja: poznan
Pojazd:
mógłby ktoś doradzić jakiś gaźnik??




_________________

-Cylinder malossi MHR Replica 80cc Minarelli AM
http://polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/X-ray/125300




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2010, 23:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Często stosuje się Dellorto phbg 19 lub 21 mm (chodzi mi o gaźnik). Co jeszcze wymienić - spójrz w serwisówkę i pomyśl. Do gaźnika potrzeba króciec ssący, aby dało się go w ogóle zamontować, pod króćcem jest zawór membranowy, jego też należałoby wymienić, aby efekt był pełny. W układzie dolotowym mamy jeszcze filtr powietrza, o którego wymianę również powinno się pokusić. Idźmy dalej, cylinder, tłok + pierścienie, wał wytzrymalszy zmniejszający jednocześnie pojemność szkodliwą skrzynki korbowej, łożyska na wale + uszczelniacze, świeca zapłonowa wg zaleceń. Korbowód i łożyska jego główki zazwyczaj są w zestawie z wałem, więc to odpada. Dalej - układ wydechowy. Chcąc wykorzystać w pełni nowy cylinder, należałoby zakupić tuningowe dyfuzor oraz końcówkę wydechu. Tylko nie jakiś chińczyk, tylko marka z odpowiednią renomą (arrow, pollini, gianelli itp.). Dalej pozostaje już chyba tylko zakup wzmocnionych tarczek sprzęgła wraz ze sprężynkami - przy tylu modyfikacjach jest duże prawdopodobieństwo, że seryjne sprzęgło będzie się ślizgać. Właściwie to jest małe prawdopodobieństwo, że nie będą się ślizgać (zwiększenie mocy z kilku km na ~20). Do nich oczywiście jest specjalny olej. Mając wzmocniony sprzęt być może będziemy chcieli jeździć szybciej, a więc i zębatka zdawcza...

Jak widzisz, troszkę tego jest. Ceny sprawdź sobie na stronce sklep Mieloch pl czy jakoś tak. Da ci to obraz o kosztach. Mam wrażenie że można dobić z tym do 3 tyś zł, a może nawet zdrowo przekroczyć. Czy warto? To już musisz sobie sam odpowiedzieć na to pytanie. Być może lepiej założyć seryjny nowy cylinder, niż mieć tak mocny cylinder, ale wykorzystany tylko w jakimś procencie. Do tego dochodzi jeszcze kwestia trwałości, jeśli nie układu korbowo-tłokowego, to skrzynki biegów. Nie jest przystosowana do takiej mocy. Ja wymieniałem latem 2009 roku, więc coś moge o tym powiedzieć (używana 400 zł...).

Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 11:31 
*

Rejestracja: 18 lis 2008, 17:56
Posty: 56
Lokalizacja: poznan
Pojazd:
o teraz to wszystko wiem dzieki bardzo :)




_________________

-Cylinder malossi MHR Replica 80cc Minarelli AM
http://polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/X-ray/125300




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy