Dzisiaj jest 25 paź 2024, 3:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2010, 19:49 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Ale jeśli komprecha ok, to cylek jest dobry. Ja bym nową świece wsadził i podlał benzyny do cylindra, powinien odpalić.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2010, 21:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2010, 16:40
Posty: 66
Lokalizacja: ŚRODA WLKP.
Pojazd:
no modle się oby nie :(




_________________

Obrazek
Obrazek
TUNING PIERWSZA SPRAWA :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2010, 21:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2010, 16:40
Posty: 66
Lokalizacja: ŚRODA WLKP.
Pojazd:
ok dzięki chłopaki poprubuje i się odezwe z góry txh




_________________

Obrazek
Obrazek
TUNING PIERWSZA SPRAWA :D


Ostatnio zmieniony 29 sty 2010, 9:47 przez Matiesor, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 9:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2010, 16:40
Posty: 66
Lokalizacja: ŚRODA WLKP.
Pojazd:
no witam kupiłem nową świece i zalałem do cylka nic ;/




_________________

Obrazek
Obrazek
TUNING PIERWSZA SPRAWA :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 10:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:20
Posty: 146
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
kompresji nie masz...;/




_________________

Pzdr Nexo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 10:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2010, 16:40
Posty: 66
Lokalizacja: ŚRODA WLKP.
Pojazd:
to jak nie mam kompresji to co teraz?




_________________

Obrazek
Obrazek
TUNING PIERWSZA SPRAWA :D


Ostatnio zmieniony 29 sty 2010, 10:48 przez Matiesor, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 10:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
Wymiana pierścieni, a w najgorszym wypadku cały cyl.




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 10:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2010, 16:40
Posty: 66
Lokalizacja: ŚRODA WLKP.
Pojazd:
o luju modle się tylko aby to nie był cylek :(




_________________

Obrazek
Obrazek
TUNING PIERWSZA SPRAWA :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 10:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2010, 16:40
Posty: 66
Lokalizacja: ŚRODA WLKP.
Pojazd:
i nie polecam jazdy po polnych drogach :(




_________________

Obrazek
Obrazek
TUNING PIERWSZA SPRAWA :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 12:16 
*

Rejestracja: 13 lip 2009, 7:03
Posty: 65
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd:
Matiesor, a iskra jest? Wykręć świece, dostaw do cylindra i kopnij. Jak świeca jest, to pozostaje sprawdzić czy jest kompresja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 13:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 13:13
Posty: 147
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
ja kiedys skuterem jezdziłem po dołach to wyskoczyłem sobie i mi zgasl odrazu jak spadłem to mi sie kabel odłaczył i nie było iskry wiec ty sprawdz iskre , kompresje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 14:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2010, 16:40
Posty: 66
Lokalizacja: ŚRODA WLKP.
Pojazd:
iskra jest patrzałem i nic




_________________

Obrazek
Obrazek
TUNING PIERWSZA SPRAWA :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 14:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Matiesor, Sadi Cię upomniał coś o edytowaniu. Piszesz 3 posty pod sobą. Pewnie poleci warnik.

Co do problemu to jeżeli nie masz tego przyrządu do pomiaru ciśnienia to możesz przecież ściągnąć głowicę i sprawdzić co się stało. Jak chcesz to odkręć tłumik i postukaj. Zobacz czy nie ma w środku pierścionka. W sportowym tłumiku kolega już kilka razy wystukał pierścionek z tłumika :mrgreen: Nie wiem czy to zadziała w serii...
Matiesor, Po co chcesz regulować wyregulowany seryjny skuter? Bez sensu.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy