Dzisiaj jest 01 lis 2024, 13:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sty 2010, 20:27 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
Mam problem z odpaleniem mojego ktm-a sx 50 a mianowicie cały czas zalewa świecę. Dawka paliwa w gaźniku jest najmniejsza, dysza oryginalna niestety nie znam rozmiaru, iskra jest bardzo dobra. Od czasu do czasu strzeli z wydechu. Proszę o odpowiedz co może być tego winą. Jest to motor z automatyczną skrzynią biegów.


Ostatnio zmieniony 29 sty 2010, 20:28 przez PEuGEot, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 21:05 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
może coś z zapłonem ? przestawiony bądź zerwany klin ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 21:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
ja również stawiam na przestawiony zapłon. możliwe też, że cylinder i tłok mają już bardzo wielką chęć iść na emeryturę. wtedy tez nie będzie odpalał, a świeca będzie mokra i czarna. jeśli stan (w tym ostatnim przypadku) nie jest jeszcze agonalny, to da się odpalić na "pych-starter" (na pych), ale w twoim wypadku tego się nie sprawdzi...

Sprawdź ciśnienie sprężania i będziesz wszystko wiedział. Jak nie masz jak, to zdejmij cylinder i zmierz luzy na zamkach pierścieni tłokowych (z serwisówką w dłoni oczywiście). Jeśli wcześniej palił, ale kiepsko, to możliwe, że to właśnie to. Najpierw jednak zajrzyj do zapłonu, jak kolega wyżej dobrze napisał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 8:31 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
Niestety zapłonu nie da się przestawić ponieważ niema możliwości regulacji. Ostatnio wymieniłem tłok i pierścienie wiec jest wszystko w jak najlepszym porządku. Motor dostaje za dużo paliwa które się nie spala. Strzela czasem z wydechu. Po zdjęciu gaźnika widać ze króciec membranki i gaźnik wszystko jest mokre z paliwa a świeca zalana. Może zmniejszyć dysze??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 9:21 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
a może pływak ci się zawiesza ? i kiedy to ci eis stało i w jakich okolicznościach ? ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 9:27 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
Zmieniłem tłok i pierścionki poskładałem wszystko w całość i po złożeniu cały czas go zalewa dostaje za dużo paliwa. Myślę ze albo zaworek nie zamyka dopływu paliwa albo dysza jest za duża




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 12:58 
*

Rejestracja: 17 lis 2009, 17:56
Posty: 68
Lokalizacja: szczytno
Pojazd:
masz lc czy ac bo moze wode bierze z ukladu chłodzenia


Ostatnio zmieniony 30 sty 2010, 12:59 przez marcin_1993, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 13:02 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
Problem rozwiązany. Była za duża dysza w gaźniku i dlatego go cały czas zalewało. Jest to wersja LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy