Dzisiaj jest 24 paź 2024, 7:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sty 2010, 16:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 23:24
Posty: 119
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
Wiec tak kupilem silnik seryjny od aeroxa kupiłem wał top racing Race HQ na 10mm i lozyska s6 c4
dzisiaj pojechałem odebrac cylinder miał to byc MHR REPLICA po przyjezdzie do domu okazało sie ze kupilem HMR ale nie replice 0 rys itd
ale jest na 12MM sworzen czy redukcja łozyska korbowodu bedzie pasowała? czy jakos zmienić wał?


Ostatnio zmieniony 30 sty 2010, 17:14 przez Rapti, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 17:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Trzeba zmienić wał bo inaczej nie da rady przecież wał masz na 10 a sworzeń 12 wiec jest zaduży.Kup wał na 12 i ciesz MHR.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 18:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Łożysko redukcyjne masz z 12mm na 10mm a tu masz odwrotnie. Ja kiedyś miałem taki sam problem i kupiłem inny wał, ale miałem jeszcze taki pomysł żeby założyć tuleje zamiat łożyska korbowodu tak jak to jest w samochodach. Tylko jest jeden minus tego trzeba by było lać więcej oleju a co za tym idzie że będzie dymił jak trabant. :lol:




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 18:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 23:24
Posty: 119
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
MHR pisze:
Łożysko redukcyjne masz z 12mm na 10mm a tu masz odwrotnie


jak odwrotnie?? bo chyba nie zrozumiales

mozysko korbowodu z 12 przechodzisz na sworzen 10 wieć gdzie tu jest odwrotnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 19:25 
Zbanowany

Rejestracja: 12 lut 2009, 14:43
Posty: 51
Pojazd:
Rapti pisze:
jak odwrotnie??


to znaczy ze jakbyś miał wał 12 mm a tłok na 10 mm to wtedy się to łożysko redukcyjne zakłada . Bo jak chcesz łożysko 12 mm wsadzić do otworu który ma 10 mm ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 19:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Rapti pisze:
jak odwrotnie?? bo chyba nie zrozumiales

Kolega dobrze Ci mówi. Korba ma 10mm otwór a sworzeń jest 12mm. Jak zmieścisz?

Jeśli wał miałby 12 to dopiero wtedy można by zredukować na 10mm aby pasowało na tłok ze sworzniem 10.
kapujesz ? :D




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 20:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 23:24
Posty: 119
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd:
ok to mozna zamykaC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy