Dzisiaj jest 10 mar 2025, 23:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sty 2010, 14:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Moje zapytanie brzmi jak wyżej który z tych cylindrów jest lepszy? Jakościowo jak i pod względem przebiegu.
Gdzie można dostać tłoki do takowych cylindrów?
Proszę o wiarygodne odpowiedzi.




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 17:31 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Miałem ten sam problem. Polecony mi został cyl Hebo. 1 pierścień (większa moc), dostępność uszczelek, tłoków itp na mielochu. Przejechałem na nim cały sezon i gładź elegancka. Mogę polecić :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 18:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Hebo jest mocniejszy, ale i troszkę mniej wytrzymalszy... :P

Z tłokami nie będzie problemu, dostępne są w większości sklepów internetowych




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 20:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Ok, z tłokami nie ma problemu a co jeśli cyl ma rysę można tak jeździć?
Kąkol, dużo mocniejszy ten hebo od mhr?
Czy są te cylindry do mina na 12mm?
TUTAJ
A czy ten tłok pasuje do manstona?




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek


Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 21:20 przez Gibon_F12, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 20:51 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Skąd mam wiedzieć czy jest i o ile mocniejszy od MHR`ki?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 20:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Nie wiem, myślałem że miałeś kiedyś z tym do czynienia.
Ten tłok co podałem linka na mielocha to będzie pasował?




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 21:03 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Nie podałeś linka do tłoka. W ogóle po co chcesz kupować tłok skoro masz go w zestawie?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 21:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Wydaje mi się że on się boi o to że gdy tłok mu padnie nie będzie mógł go znaleźć w sklepach lub o jego cene.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 21:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Link już działa, sory pomyłka zaszła..

Chodzi mi o to, że mam okazję kupić takowy cylinder (hebo) tylko ma on rysę na dole i pytam co będzie jeśli go założę?
Podejdzie ten tłok, jeśli nie to gdzie mam szukać?




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 21:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2009, 13:27
Posty: 312
Lokalizacja: Kochanowice
Pojazd:
Jak to nie jest pół centymetrowa wyrwa i jest ona poniżej obszaru pracy pierścieni to w niczym to nie przeszkadza




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/74283




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 21:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
A co wtedy jeśli jest? Dużo kompresji straci?
Pasuje ten tłok wyżej czy nie?
a ten?TUTAJ!




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek


Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 21:37 przez Gibon_F12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 23:35 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2007, 20:36
Posty: 1746
Pojazd: AR 159
Tłok zamówisz w Mieloch Motocykle za 150zł+. Nie radziłbym się pchać w ten interes, pokaż chociaż tego cyla.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy